ترفند اندروید

بازهای سبک ماجراجویی در اندروید

برترین بازهای سبک ماجراجویی در اندروید

بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی در بین دسته ‌بندی ‌های متنوع موجود محبوبیت و طرفداران زیادی دارد. ما در این مقاله قرار است که برترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را معرفی کنیم و لینک دانلود این بازی ‌ها را در پایان توضیحات قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

همانطور که می دانید بازی ‌های سبک ماجراجویی یا Adventure Games بازی ‌هایی هستند که در آن گیمر نقش یک لیدر یا رهبر را ایفاء خواهد کرد و جستجو برای کشف حقایق یا موضوعات خاص می ‌پردازد. بازی های ماجراجویی ممکن است سبک‌ های زیرشاخه ‌ای مختلف داشته باشند. برای مثال یک بازی ماجراجویی می ‌تواند به صورت تیراندازی و اول شخص ارائه شده باشد و یا به صورت یک بازی نقش آفرینی (RPG) ارائه شود.

با توجه به اینکه در بازی های سبک ماجراجویی، مسئولیت داستان بر عده گیمر است و وی نقش اصلی ماجرا را ایفاء می ‌کند، محبوبیت این نوع بازی‌ ها به شدت بین کاربران افزایش یافته است. در حال حاضر اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) متوجه خواهید شد که تنوع بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی چقدر زیاد است! حال می خواهیم بدانیم به نظر شما کدام بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی کنونی موجود در گوگل پلی استور، می ‌توانند در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 قرار بگیرند؟

در این مقاله ما می خواهیم که بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 را به شما معرفی کنیم. در این لیست چندین بازی اندرویدی سبک ماجراجویی معرفی می ‌شوند و توضیحاتی در رابطه با هر یک از آن ‌ها ارائه خواهد شد. بعد از پایان توضیحات هر یک از بازی‌ های مورد نظر، لینک دانلودی ضمیمه شده که شما را به صفحه دانلود آن بازی در گوگل پلی استور منتقل شوید.

1) بازی اندرویدی Dead Effect 2

یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 بازی Dead Effect 2 می باشد. این بازی از گرافیک فوق ‌العاده ‌ای برخوردار است و به صورت تیراندازی و اکشن طراحی شده است. داستان بازی Dead Effect 2  در ساده ‌ترین حالت ممکن بیش از 20 ساعت از زمان گیمر را صرف می‌ کند و در کنار داستان اصلی بازی، ماموریت‌ های ثانویه دیگری هم وجود خواهد داشت که گیمر می ‌تواند آن ‌ها را انجام دهد. در این بازی شما باید با هیولاها و موجودات مختلف مبارزه کرده و جان خود را نجات دهید. در جریان بازی، شخصیت مجازی گیمر و سلاح ‌های وی را می‌ توانند ارتقاء دهید. خوشبختانه بازی Dead Effect 2 به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و این موضوع آن را به یکی از بهترین انتخاب ‌های شما در بین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی تبدیل می ‌کند. شایان ذکر است که بازی Dead Effect 2 شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می باشد.

دانلود بازی اندرویدی Dead Effect 2 از گوگل پلی استور

دانلود Dead Effect 2 از مایکت

2) بازی اندرویدی Crashland

مطمئناً بازی اندرویدی Crashland یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 به شمار می رود. این بازی از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد ولی داستان آن بسیار جذاب بوده و هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را مجذوب خود خواهد کرد. این بازی در گوگل پلی استور رتبه 4.8 را به دست آورده، پس از نظر کاربران یک بازی بسیار جالب است. در این بازی شما باید پس از ورود به یک سیاره عجیب با موجودات فضایی ساکن در آن تعامل داشته و با دشمنان مبارزه کنید و سعی کنید که خود و سایر موجودات خوب را نجات دهید. این بازی سبک زیرشاخه نقش آفرینی را هم به همراه دارد. متاسفانه بازی Crashland به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید مبلغی در حدود 4.99 دلار پرداخت گردد. این بازی شامل خریدهای درون برنامه ‌ای نمی‌ شود.

دانلود بازی اندرویدی Crashland از گوگل پلی استور

3) بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced

بازی Doom and Destiny Advanced هم یکی دیگر بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی است که به شدت در بین کاربران محبوب می باشد. این بازی هم از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن نداشته، ولی داستان آن به قدری جذاب می باشد که هر گیر را مجذوب خود خواهد کرد. این بازی سبک نقش آفرینی را هم به همراه دارد و در جیان آن گیمر باید با هیولاها و موجودات مختلفی مبارزه کند. دیالوگ‌ های این بازی به شکل جالب و دقیقی طراحی شده‌ است و گیمر باید پاسخ ‌های هوشمندانه ‌ای در قبال سوالات مطرح شده ارائه خواهد کرد تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابد. در بازی Doom and Destiny Advanced بیش از 500 منطقه مختلف، 15 شخصیت متفاوت و 150 جادوی متنوع وجود دارد. همچنین این بازی شامل حالت آنلاین و چند نفره هم می ‌شود. متاسفانه بازی Doom and Destiny Advanced به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 0.99 دلار پرداخت گردد.

دانلود بازی اندرویدی Doom and Destiny Advanced از گوگل پلی استور

4) مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto

از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی، سری بازی‌ های Grand Theft Auto می باشد. نسخه کامپیوتری این سری از بازی ‌ها هم به شدت محبوب است. بی‌ شک با بازی Grand Theft Auto آشنایی دارید. در نسخه ‌های مختلف این بازی شما نقش یک فرد خلافکار را ایفاء خواهید کرد و باید برای گروه‌ های گانگستری مختلف ماموریت ‌هایی انجام می دهید و در قبال آن پول دریافت کنید. مجموعه بازی ‌های Grand Theft Auto یا “سرقت بزرگ اتومبیل” از نظر گرافیکی هم بازی ‌های بسیار جذابی می باشند. متاسفانه هیچ یک از نسخه ‌های اندرویدی بازی Grand Theft Auto به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود نمی باشد و برای دانلود آن‌ ها باید هزینه ‌های مشخص و متفاوتی پرداخت شود. اگر مایلید که یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را در تبلت یا گوشی اندرویدی خود نصب نمایید، همین حالا یکی از نسخه‌ های بازی Grand Theft Auto را دانلود کنید.

دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Grand Theft Auto در گوگل پلی استور

5) بازی اندرویدی Lara Croft Go

از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی و معمایی بازی Lara Croft Go محسوب می ‌شود. سری بازی ‌های لارا کرافت (Lara Croft) در بین گیمرها کاملا شناخته شده و محبوب می باشد. بازی اندرویدی Lara Croft Go  هم یک نسخه از این بازی ‌های فوق‌العاده جذاب به حساب می آید. در بازی Lara Croft Go  شما در عین گشت و گذار و سری در داستان بازی با معماهایی بسیار زیادی برخورد می ‌کنید و باید برای حل آن ‌ها از هوش بالایی برخوردار باشید. بازی Lara Croft Go از نظر گرافیکی هم در عین سادگی بسیار جذاب طراحی شده است. متاسفانه برای دانلود این بازی ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار گردد.

دانلود بازی اندرویدی Lara Croft Go از گوگل پلی استور

6) مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline

سری بازی های اندرویدی Lifeline نسبت به سایر بازی ‌های مذکور متفاوت است. این سری از بازی های اندرویدی به سبک ماجراجویی می باشد، ولی مبتنی بر نوشتار و پیام ‌های متنی می‌ باشند. در صورتی که زیان انگلیسی شما به قدری قوی است که بتوانید متن ‌های سری بازی ‌های Lifeline را مطالعه و مفهوم آن‌ ها را درک کنید، به واقع از انجام این بازی لذت بیشتری می برید. در سری بازی‌ های Lifeline شما می ‌بایست تصمیم ‌های جدی و مناسبی گرفته و سرنوشت بسیاری از افراد در جریان بازی به انتخاب‌ های شما بستگی خواهد داشت. این موضوع سبب شده که بازی Lifeline به شدت در بین گیمرها محبوب شود و هم اکنون یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال به حساب می آید. متاسفانه سری بازی های اندرویدی Lifeline به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود هر یک از نسخه‌ های این بازی باید هزینه مشخصی پرداخت گردد.

 صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Lifeline از گوگل پلی استور

معرفی بازی های معمایی اندرویدی را مطالعه کنید.

7) بازی اندرویدی Limbo

بازی اندروید Limbo تنها یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 نخواهد بود! این بازی از بسیار جنبه ‌های دیگر هم توانسته در لیست بهترین بازهای اندرویدی سال قرار بگیرد. بازی Limbo یک بازی ماجراجویی و معمایی می باشد. محیط بازی به صورت منحصر به فردی طراحی شده و علیرغم دو بعدی بودن بسیار جذاب و دل‌ نشین بوده و هیجان را به گیمر منتقل می ‌کند. نسخه دموی این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است ولی برای دانلود نسخه اصلی آن باید مبلغی معادل با 4.99 دلار را پرداخت نمایید. در صورتی که علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هستند، توصیه می ‌کنیم که همین حالا نسبت به دانلود بازی Limbo وارد عمل شوید.

دانلود بازی اندرویدی Limbo از گوگل پلی استور

9) بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition

بازی Minecraft: Pocket Edition چندین به عنوان بهترین بازی اندرویدی در سبک ‌های گوناگون معرفی شده است و این بار در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 ما قرار خواهد گرفت. این بازی علی رغم اینکه از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد، ولی شامل داستان بسیار زیبایی می ‌شود که هر گیمری را جذب می ‌نماید. این بازی که به شدت محبوب می باشد، به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 6.99 دلار پرداخت گردد. ضمنا بازی Minecraft: Pocket Edition شامل خریدهای درون برنامه ‌ای هم می باشد.

دانلود بازی اندرویدی Minecraft: Pocket Edition از گوگل پلی استور

10) بازی اندرویدی Out There

بازی اندرویدی Out There به واقع تجربه بسیار عالی را در اختیار افراد علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی می باشد. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفاء خواهید کرد که در سیاره ‌ای به هوش آمده و قصد دارد که برای بقاء خود تلاش نماید. شما باید در جریان بازی Out There به سیاره ‌های مختلف سفر کنید و با موجودات فضایی متنوعی ارتباط دوستانه برقرار کرده و سعی کنید که با سیاست ‌های مختلف آن‌ ها را راضی به کمک کردن شما نمایید. بعد می‌ توانید سفینه خود را تعمیر کرده و برای نزدیک شدن به سیاره زمین تلاش کنید. در این بازی سیاره‌ های مختلف، موجودات فضایی متنوع و داستان‌ های متفاوتی وجود خواهد داشت. تصمیم ‌های که شما در جریان بازی Out There می‌ گیرید، تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت بازی دارد. متاسفانه بازی جذاب Out There به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 5.49 دلار پرداخت گردد.

دانلود بازی اندرویدی Out There از گوگل پلی استور

11) مجموعه بازی های اندرویدی (Rusty Lake (Cube Escape

یکی از بهترین انتخاب‌ های ممکن برای علاقمندان به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی مجموعه بازی های (Rusty Lake (Cube Escape به حساب می آید. در این بازی شما باید به حل معماهای متفاوتی بپردازید و سعی کنید که مرحله به مرحله اطلاعات بیشتری از شرایط موجود کسب کنید. سری بازی های اندرویدی Rusty (Lake (Cube Escape بسیار جذاب می باشد و هر گیمر علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی را جذب خود می‌ کنند. نکته جالب‌ تر این است که سری بازی های (Rusty Lake (Cube Escape  به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود می باشد.

صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی Rusty Lake (Cube Escape) در گوگل پلی استور

دانلود Rusty Lake از مایکت

12) بازی اندرویدی Secret of Mana

یکی از محبوب ‌ترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی کنونی موجود در گوگل پلی استور بازی Secret of Mana  محسوب می ‌شود. این بازی شیوه خاصی دارد و یک انتخاب مناسب برای افراد حرفه‌ ای و همچنین مبتدی می باشد. در این بازی از سبک نقش آفرینی و اکشن هم استفاده می شود. متاسفانه بازی Secret of Mana  به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود این بازی از گوگل پلی استور باید مبلغی در حدود 7.99 دلار را پرداخت نمایید.

دانلود بازی اندرویدی Secret of Mana از گوگل پلی استور

13) بازی اندرویدی Shadowgun

یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک اکشن و تیراندازی است، بازی اندرویدی Shadowgun می باشد. علاوه بر اینکه می ‌تواند یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هم به حساب می آید. این بازی که در حقیقت ژانر علمی تخیلی را در بر می ‌گیرد از نظر گرافیکی محیطی غنی و قدرتمند دارد. در جریان بازی Shadowgun  شما باید به گشت و گذار پرداخته و به دنبال حل معماهای زیادی باشید. در این بین قادر به استفاده از سلاح ‌های متنوع و قابل ارتقاء هستید. متاسفانه بازی اندرویدی Shadowgun به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 4.99 دلار پرداخت گردد. خوشبختانه این بازی شامل خریدهای درون برنامه ‌ای نمی ‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Shadowgun از گوگل پلی استور

دانلود Shadowgun: DeadZone از مایکت

14) مجموعه بازی های اندرویدی تیم Telltale Games

تیم Telltale Games یکی از تیم ‌های سازنده بازی های اندرویدی می باشد که بیشتر بازی ‌های خود را به سبک ماجراجویی طراحی می ‌کند. بیشتر بازی ‌هایی که توسط این تیم توسعه داده شده و در گوگل پلی استور عرضه شده است غیر رایگان می باشد، پس برای دانلود آن‌ ها باید هزینه ‌های مشخصی پرداخت گردد. بازی های اندرویدی جذابی نظیر Game of Thrones، The Walking Dead Seasons 1 and 2، Tales from the Borderlands و The Wolf Among Us از جمله بازی‌ های پرطرفدار این تیم محسوب می ‌شوند. همانطور که می بینید، بسیاری از بازی‌ های توسعه داده شده توسط تیم Telltale Games مبتنی بر سریال‌های جذاب خارجی می باشد. در صورتی به دنبال بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی هستید، حتما سری به صفحه دانلود بازی های اندرویدی تیم Telltale Games در گوگل پلی استور بزنید.

دانلود مجموعه بازی های اندرویدی تیم Telltale Games در گوگل پلی استور

15) بازی اندرویدی This War of Mine

بازی This War of Mine محصول سال 2015 است ولی داستان و سبک این بازی به قدری جذاب است که در لیست بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 ما قرار می‌ گیرد. در این بازی شما باید برای بقای خود تلاش نمایید. تصمیم‌ هایی که شم در جریان بازی می‌ گیرد بسیار با اهمیت هستند و حتی ممکن است منجر به کشته شدن افراد خاصی شوند. شما برای انتخاب ‌های مختلف در بازی This War of Mine  کاملاً آزاد می باشید و سرنوشت خود را شخصا رقم می ‌زنید. متاسفانه بازی اندرویدی This War of Mine به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 14.99 دلار پرداخت گردد.

دانلود بازی اندرویدی This War of Mine از گوگل پلی استور

دانلود This War Of Mine از مایکت 

16) بازی اندرویدی Ys Chronicles

بازی Ys Chronicles شامل دو نسخه 1 و 2 می ‌شود و هر دوی آن‌ ها برای دانلود کاربر را ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار می ‌کنند. این بازی از سبک ماجراجویی و نقش آفرینی تشکیل شده و یکی از بهترین انتخاب‌ های موجود برای گیمرهای علاقمند به بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می گردد. بازی Ys Chronicles  شاید از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن ندارد ولی داستان آن به قدری جذاب است که هر گیمری را مجذوب خود می ‌کند.

دانلود بازی اندرویدی Ys Chronicles از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *