ترفند اندروید

برترین بازی های مبارزه ای در اندروید

برترین بازی های مبارزه ای در اندروید

برترین بازی های مبارزه ای در اندروید (به همراه لینک دانلود)

بسیاری از کاربران به دنبال بازی های سبک مبارزه ای هستند و طرفداران خاص خودش را دارد. اگر شما هم جزء علاقمندان این بازی ها می باشید، این مقاله را از دست ندهند. در این مقاله قرار است چند نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را به شما معرفی کنیم. در ضمن در پایان توضیحات هر بازی، لینک دانلود آن از گوگل پلی استور (Google Play Store) ضمیمه کرده ایم. پس با ماه همراه باشید.

مقدمه‌

در بین گیمرها سبک مبارزه ‌ای، سبکی کاملا شناخته شده است. حتی اگر یک گیمر حرفه‌ ای هم نیست، درک متقابلی از این سبک بازی ‌ها دارد. در بازی ‌های به سبک مبارزه ‌ای شما نقش یک مبارز را ایفا می ‌کنید و طبیعتاً باید حریف خود را شکست دهید. مبارزه می ‌تواند ورزشی، خیابانی، تخیلی، با سلاح، بدون سلاح و … باشد. پس بازی های مبارزه ای شامل سبک‌ های زیرشاخه های مختلفی است.

طبق بررسی های که ما داشته ایم، این سبک بازی‌ در بین کاربران بسیار پر طرفدار و محبوب است. بنابراین اگر به گوگل پلی استور یا حتی بازار مراجعه کنید، با لیست بلند و متعددی از این نوع بازی‌ ها روبرو خواهید شد. ولی به واقع بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی کدامند؟ در این مقاله می خواهیم در مورد معرفی چند نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی صحبت کنیم و لینک دانلود آن ‌ها از گوگل پلی استور را در پایان توضیحات هر یک قرار دهیم.

1) بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters

بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters

یکی از پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای اندرویدی، بازی Brothers: Clash of Fighters به حساب می آید. در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با حریف خود رقابت کرده و با ضربه زدن به وی او را از پای در آورید. در بازی Brothers: Clash of Fighters ضربات به صورت ضربات مشت و لگد تعریف شده اند و از حرکات پیچیده‌ تر همچون گلاویز شدن خبری نخواهد بود. بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می ‌شود.

2) بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us

بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us

همانطور که علاقمندان بازی ها می دانند ، چنید سال است که بازی Injustice: Gods Among Us یکی از پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای اندرویدی به شمار می رود. این بازی از نظر گرافیکی محیطی زیبا و جذاب را به همراه داشته و امکان انتخاب شخصیت ‌های مختلف کامیک به جذابیت ‌های آن اضافه کرده است. در جریان بازی شما باید تیمی متشکل از سه شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و به مبارزه با تیم پیش رو خواهید پرداخت. خوشبختانه بازی Injustice: Gods Among Us به صورت رایگان قابل دانلود بوده و نصب می گردد، ولی شامل خریدهای برنامه ‌ای است.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Injustice: Gods Among Us از گوگل پلی استور

دانلود Injustice 2 از مایکت

3) بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal

بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal

یکی دیگر از بازی ها، بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal می باشد که به صورت اکشن و مبارزه ای طراحی شده است. در جریان این بازی شما با یک حریف رو به رو نبوده و حریف ‌های زیادی به سمت شما حمله ‌ور خواهند شد. مبارزه تقریبا سبکی شبیه به مبارزه خیابانی دارد. بخشی از بازی شامل وضعیتی می‌ شود که در آن باید برای نجات نامزد خود تلاش کرده و برای بقا با دشمنان خود بجنگید. بازی Fighting Tiger – Liberal به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای نیست.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Fighting Tiger – Liberal از گوگل پلی استور

دانلود Fighting Tiger از مایکت

4) بازی مبارزه ای Iron Kill: Robot Fighting Game

بازی مبارزه ای Iron Kill: Robot Fighting Game

بازی Iron Kill: Robot Fighting Game سبک بسیار جالبی را به همراه داشته و در این بازی شخصیت ‌های رباتی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. مبارزه به صورت رو در رو و تک به تک انجام می‌ گردد. در این بخش ‌هایی از بازی Iron Kill: Robot Fighting Game می ‌توانید نسبت به ارتقا قدرت و قابلیت ‌های ربات خود هم اقدام نمایید. این بازی شامل بخش ‌ها و زیر شاخه ‌های بسیار متنوعی است که توصیه می‌ کنیم حتما آن‌ ها را امتحان کنید. بازی Iron Kill: Robot Fighting Game به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می ‌شود.

5) بازی مبارزه ای Punch Boxing 3D

بازی مبارزه ای Punch Boxing 3D

پیشنهاد می کنیم علاقمندان به ورزش همین حالا نسبت به دانلود بازی Punch Boxing 3D اقدام نمایند. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود بوده ولی شامل خریدهای درون برنامه‌ ای می‌ شود. سبک مبارزه در این بازی کاملا مشخص است و گیمر نقش یک بوکسور را ایفا خواهد کرد. گرافیک بازی مناسب بوده و کاربر را جذب می کند. این بازی بیشتر بر روی ضربه زدن و دفاع کردن متمرکز است و حرکات اضافی چندان نقشی زیادی در آن نخواهد داشت. در جریان بازی می‌ توانید شخصیت خود را ارتقا داده و قوی ‌تر کنید.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Punch Boxing 3D از گوگل پلی استور

6) بازی مبارزه ای Real Boxing 2 Rocky

بازی مبارزه ای Real Boxing 2 Rocky

معرفی برترین بازی های اکشن اندرویدی را مطالعه کنید.

افرادی که به ورزش بوکس علاقه دارند با شخصیت راکی آشنا هستند! در بازی Real Boxing 2 Rocky شما نقش راکی را ایفا کرده و در این بازی امکان ساخت شخصیت اختصاصی هم وجود دارد و با استفاده از این شخصیت می ‌توانید در مبارزات آنلاین شرکت نمایید. بازی Real Boxing 2 Rocky به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می باشد.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Real Boxing 2 Rocky از گوگل پلی استور

دانلود Real Boxing 2 Rocky از مایکت

7) بازی مبارزه ای Real Steel series

بازی مبارزه ای Real Steel series

بازی Real Steel series هم دارای شخصیت ‌های رباتی می باشد که گرافیک بسیار عالی دارد. حرکات شخصیت ‌ها در این بازی به شکل دقیقی طراحی شده ‌اند و گیمر می ‌تواند این بازی زیبا را در 8 مد یا حالت مختلف انجام دهد. این بازی شامل رقابت آنلاین هم می‌ باشد. همچنین در جریان بازی Real Steel series با شخصیت‌ ها رباتی جدیدی آشنا می شوید. بازی Real Steel series به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای می‌ شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Real Steel series از گوگل پلی استور

دانلود Real Steel Series از مایکت

8) بازی مبارزه ای Samurai Showdown II

بازی مبارزه ای Samurai Showdown II

یکی از بازی ‌های مبارزه ای که سبکی شبیه به بازی‌ های مبارزه ‌ای کنسول‌ هایی نظیر فامیلی گیم و سگا دارد، بازی Samurai Showdown II می باشد. پس این بازی از گرافیک چندان بالایی برخوردار نبوده و به طبع از نظر حجم نسبت به سایر بازی ‌های معرفی شده کم حجم ‌تر است. در این بازی 15 کارکتر مختلف برای گیمر ارائه می ‌شوند که وی می ‌تواند آن ‌ها را انتخاب کرده و نسبت به انجام مراحل بازی اقدام نماید. متاسفانه بازی Samurai Showdown II رایگان نیست و برای استفاده از آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت گردد.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Samurai Showdown II از گوگل پلی استور

9) بازی مبارزه ای SNK Playmore collection

بازی مبارزه ای SNK Playmore collection

بازی SNK Playmore collection هم یکی از بازی ‌های مبارزه ای است که با دانلود آن لذت خواهید برد. این بازی هم حالتی سه بعدی نداشته و محیط بازی شبیه به بازی ‌های مبارزه‌ ای کنسول ‌هایی نظیر سگا طراحی شده است، البته کیفیت آن در مقایسه با بازی‌ های سگا به مراتب بالاتر است. بازی SNK Playmore collection  شامل نسخه‌ های مختلفی است که از گوگل پلی استور قابل دانلود می باشد.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی SNK Playmore collection از گوگل پلی استور

10) بازی مبارزه ای SOULCALIBUR

بازی مبارزه ای SOULCALIBUR

بی شک بازی تیکن که برای کنسول بازی پلی استیشن 1 ارائه شده بود را به خاطر دارید! بازی SOULCALIBUR هم سبکی شبیه به این بازی را ارائه می ‌کند اما از نظر کیفیت و جذابیت به مراتب از بازی تیکن جذاب ‌تر می باشد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 13.99 دلار پرداخت گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *