ترفند شبکه های اجتماعی

افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام

افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام

افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام روشی است برای افزایش تعداد دنبال کننده ها که معایب زیادی دارد ،در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام که یکی از بزرگترین بسترهای بازاریابی است، ثابت کرده است که در جذب تعامل و بهبود محیط کسب و کار واقعاً موفق است. افزایش تعداد بیشتری دنبال کننده در اینستاگرام می تواند معیارهای ترافیک و بازدید از وب سایت شما را بهبود بخشد. همچنین، دنبال کنندگان بیشتر به معنی رتبه بندی بهتر برای برند و وب سایت شما هستند.

اینستاگرام می تواند یکی از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی روی موفقیت مخصوصاً کسب و کارها باشد. داشتن فالوورهای زیاد و لایک های بیشتر در اینستاگرام می تواند به گسترش شناخت و آگاهی از برند شما و دستیابی به مشتریان بالقوه کمک کند. آیا فکر می کنید جمع آوری و حفظ فالوورها در اینستاگرام ساده و به راحتی خوردن یک تکه کیک خواهد بود.

مانند اکثر چیزهای زندگی، ایجاد یک حضور خوب در رسانه های اجتماعی صبر و اراده می طلبد. حتی کارشناسان می گویند افزایش فالوور کار سختی است،افزایش فالوور درست و حسابی بر روی هر بستر رسانه اجتماعی یک تعهد بزرگ می خواند و به دست آوردن لایک ها و فالوورهای با ارزش، استراتژی، مهارت و وقت زیادی را می طلبد.

اما در اینستاگرام برای افزایش فالوورها شیوه ای، هر چند غیر اخلاقی، به نام افزایش فالوورهای جعلی وجود دارد. فالوورهای جعلی پروفایل های در رسانه های اجتماعی هستند که فقط برای دنبال کردن سایر پروفایل ها، به منظور افزایش تعداد فالوورهای شما ایجاد شده اند. پروفایل های جعلی متعلق به یک شخص واقعی نیست، اما به نظر می رسد که این پروفایل تأثیر زیادی دارد.

افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام

استفاده از فالوورهای جعلی در اینستاگرام بیشتر توسط صفحات کسب و کار و صفحاتی که محصولات خود را برای فروش در آنجا عرضه می کنند استفاده می شود و به نظر هم می رسد که این گونه فعالیت ها در برخی مواقع کارساز بوده است.

البته داشتن فالوورهای جعلی به معنای فروش بیشتر نیست و تجربه نشان داده است که صفحاتی که تعداد زیادی دنبال کننده دارند، لزوماً از میزان تعامل بالایی برخوردار نیستند، یعنی تعداد لایک ها، اشتراک ها و نظرات و غیره خیلی مشاهده نمی شود.

چندین دلیل وجود دارد که صفحات اینستاگرام به خرید و افزایش فالوورهای جعلی روی می آورند که در زیر به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

  • می خواهید برای شرکت خود مشروعیت ایجاد کنید. با توجه به اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی برای کسب و کارها، عملکرد حساب به یک عامل تعیین کننده در مورد اینکه آیا مشتریان مایل به انجام معامله و کار با شما هستند تبدیل شده است. اگر نمایه کسب و کار شما تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشد، به نظر می رسد مشتریانی بیشتری ترغیب می شوند که از صفحه شما بازید کنند و خرید خود را انجام دهند و در نتیجه مشتریان بالقوه و واقعی شما زیاد خواهند شد.
  • می توانید از این ترفند برای بالابردن رتبه حساب کاربری خود و مشهورتر شدن استفاده کنید. این حقیقت ناراحت کننده وجود دارد که اکثر پروفایل های جدید اینستاگرام قبل از اینکه بتوانند نتیجه قابل توجهی کسب کنند، مایوس می شوند. در برخی حرفه ها، مانند صنعت مد، اگر تعداد مشخصی فالوور نداشته باشند، مدل ها حتی برای استخدام هم تماس نمی گیرند.
  • می خواهید خود را اثبات کنید. همانطور که شما در مورد صفحه اینستاگرام دوست خود قضاوت می کنید، افراد این طور تصور می کنند که هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد صاحب صفحه از اثبات اجتماعی بالاتری برخوردار است. این یک ویژگی رفتاری انسان است. براساس اثبات اجتماعی، ما بر اساس نحوه رفتار دیگران و آنچه دوست دارند قضاوت می کنیم. در واقع می خواهیم تاثیر گذار باشیم.

کسب درآمد بیشتر، به دست گرفتن ابتکار عمل، و خیلی چیزهای دیگر یک کاربر اینستاگرام را ترغیب می کند تا نسبت به افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام اقدام نماید. در ادامه با کوک موبایل همراه باید تا به نحوه افزایش فالوورهای جعلی بپردازیم. این مقاله به شما یاد خواهد داد که چگونه با خرید فالوورهای جعلی، به سرعت تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. هر چند که افزایش فالوورهای جعلی تعداد لایک ها و کامنت های شما را افزایش نمی دهد اما همانطور که در بالا اشاره کردیم تاثیرگذاری به مراتب زیادی روی فالوورهای واقعی شما دارد. با این حال اگر یک اینفلوئنسر هستید و یا به دنبال این هستید که حساب کاربری قوی و معتبری داشته باشید، بهترین کار این است که به دنبال فالوورهای واقعی باشید.

1- از یکی از مرورگرهای محبوب خود عبارت get instagram followers را جستجو کنید.

برخی سرویس ها دارای دیتا بیس های (پایگاه های داده) از صدها تا هزاران کاربران اینستاگرم جعلی هستند که برای اعتباربخشی طراحی شده اند. این سرویس ها به شما امکان می دهد تعداد مشخصی از دنبال کنندگان را با قیمت تعیین شده خریداری کنید.

  • اگر پیگیر تولید فالوورهای جعلی باشید، حساب اینستاگرام شما می تواند به حالت تعلیق در آید. اینستاگرام با هدف ایجاد یک تجربه معتبرتر برای کاربران، آگاهانه از تولید فالوورهای جعلی جلوگیری و کاربران را از استفاده از آن منع می کند.
  • اینستاگرام از الگوریتم هایی مخصوصی برای تعیین نحوه رتبه بندی محتوای شما در صفحات فید فالوورهای شما استفاده می کند. از آنجا که دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام افراد واقعی نیستند، آنها در مورد پست های شما نظر نمی دهند، و این به نوبه خود می تواند میزان دیده شدن شما در اینستاگرام را کاهش دهد.
افزایش فالوورهای جعلی در اینستاگرام

از یکی از مرورگرهای محبوب خود عبارت get instagram followers را جستجو کنید

2- گزینه های مختلف سرویس های گوناگون را جستجو کنید.

وب سایت های مختلف 3 تا 4 ارائه دهنده خدمات افزایش فالوورهای جعلی مختلف را بررسی کنید و سپس از موتور جستجو استفاده کنید و تجربیات سایر افراد با هر گزینه را مطالعه کنید.

در مورد نحوه یافتن اینکه آیا یک وب سایت مشروعیت دارد یا خیر، می توانید از راهنمایی های مربوط به تحقیق در مورد وب سایت ها و خدمات استفاده کنید.

گزینه های مختلف سرویس های گوناگون را جستجو کنید

گزینه های مختلف سرویس های گوناگون را جستجو کنید

3- بسته ای را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.

پس از یافتن تعداد مناسب دنبال کنندگان به ازای پرداخت قیمت مناسب، می توانید روند پرداخت را شروع کنید. بیشتر سرویس ها بسته به تعداد دنبال کننده هایی که می خواهید خریداری کنند، بسته هایی بین چند دلار تا چند صد دلار ارائه می دهند.

برخی از سرویس ها بسته های گران تری را ارائه می دهند که شامل حسابهایی است که در واقع می توانند پست های شما را لایک کنند و یا نظر دهند.

بسته ای را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید

بسته ای را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید

4- نام کاربری اینستاگرام خود را ارائه دهید (نه رمزعبور خود را).

برای خرید فالوور از این سرویس ها تنها کافی است که نام کاربری حساب اینستاگرام خود را به آنها بدهید. این سرویس هرگز نباید از شما کلمه عبور درخواست کند. اگر یک سرویس از شما بخواهد از طریق برنامه آنها به اینستاگرام وارد شوید، معمولاً به این دلیل است که آنها می خواهند تبلیغات را از طرف شما ارسال کنند یا این می تواند کلاهبرداری باشد.

نام کاربری اینستاگرام خود را ارائه دهید (نه رمزعبور خود را)

نام کاربری اینستاگرام خود را ارائه دهید (نه رمزعبور خود را)

5- اطلاعات پرداخت خود را با استفاده از دستورالعمل های روی صفحه وارد کنید.

پس از اتمام خرید، مقدار درخواست شده فالوورهای جعلی به حساب اینستاگرام شما اضافه می شود. معمولاً بلافاصله چند فالوور را مشاهده خواهید کرد. این روند اضافه می شود تا زمانی که به تعداد فالوورهایی که خریداری کرده اید، برسید.

اطلاعات پرداخت خود را با استفاده از دستورالعمل های روی صفحه وارد کنید

اطلاعات پرداخت خود را با استفاده از دستورالعمل های روی صفحه وارد کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *