ترفند اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

ایکس‌مودگیمز یک دستیار حرفه‌ای برای بازی‌های موبایل است. این نرم‌افزار مود‌های متعددی را برای بسیاری از باز‌ی ها فراهم آورده است.سازندگان ایکس مود گیمز تاکید می‌کنند که ایکس‌مودگیمز ابزاری برای تقلب در بازی‌ها نیست بلکه تنها یک دستیار مفید برای انجام بازی‌ها است.

با استفاده از ایکس‌مودگیمز نمی‌توانید سکه یا الماس اضافه در بازی‌ها بدست بیاورید یا خرید‌های درون برنامه‌ای را هک کنید اما این نرم‌افزار به شما کمک خواهد کرد که یک تجربه دلپذیر از انجام بازی‌ها بدون استفاده از کد‌های تقلب و هک داشته باشید.

مطمئن هستیم این ابزار که میلیون‌ها علاقمند در سراسر جهان دارد مورد توجه شما نیز قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می‌کنیم حس خوب استفاده از این نرم‌افزار را در هنگام لذت بردن از بازی‌های مورد علاقه‌تان از دست ندهید.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

پیش‌نیاز برای نصب و استفاده از ایکس‌مودگیمز

پیش نیاز نصب و استفاده از نرم‌افزار xmodGames در دیوایس‌های اندرویدی، روت بودن گوشی و تبلت، و در دیوایس‌های آی‌او‌اس، جیلبریک بودن ‌است.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

با ایکس‌مودگیمز دقیقا چه کاری می‌توان انجام داد؟

به زبان ساده می‌توان گفت که xmodGames لیستی از بازی‌های منتخب را مود می‌کند و امکاناتی برای بیشتر لذت بردن از بازی‌ها به آن‌ها اضافه می‌کند.

لیست بازی‌هایی که xmodGames پشتیبانی می‌کند در سایت این نرم‌افزار وجود دارد. برای مشاهده این لیست اینجا کلیک کنید

برای اینکه ذهنیت ملموس‌تری از امکاناتی که xmodGames به بازی‌ها اضافه می‌کند داشته باشیم بیایید تعدادی از این امکانات را در چند بازی معروف به اختصار بررسی کنیم.

  • بازی پوکمون گو: xmodGames به بازی پوکمون گو مودی را اضافه می‌کند که موقعیت مکانی را شبیه سازی می‌کند. به این ترتیب می‌توانید برای گرفتن پوکمون‌ها در چند ثانیه به هر جای دنیا سفر کنید.
  • کندی کراش ژله‌ای: با نصب مود از طریقxmodGames شما خواهید توانست بدون اینکه گیم‌اور شوید هر چند بار که می‌خواهید بازی را انجام دهید و با باخت در بازی گیم‌اور نمی‌شوید.
  • ترافیک رایدر: xmodGames به ترافیک رایدر امکاناتی مانند نهایت سرعت، روشنایی بیشتر در شب برای جلوگیری از تصادف و شتاب بیشتر موتور‌سیکلت‌ها را اضافه می‌کند.
  • کلش‌آو‌کلنز: xmodGames برای بازی کلش‌آو‌کلنز انبوهی از امکانات جذاب را اضافه می‌کند. این امکانات شامل: جست‌وجوی پایگاه‌های مرده، جست‌و‌جوی غنایم، کپی کردن نقشه دیگر بازیکنان، حمله آزمایشی برای یافتن بهترین استراتژی حمله به بازیکن مقابل، آشکار کردن تله‌ها در هنگام حمله و روشن نگه داشتن صفحه برای جلوگیری از حمله دیگران است.

دانلود و نصب ایکس‌مودگیمز

این نرم‌افزار در دو نسخه لایت و فول وجود دارد. برای دانلود نسخه لایت به گوگل پلی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید.

برای نصب نسخه فول، از لینک دانلود مستقیم که در سایت رسمی نرم‌افزار فراهم شده است استفاده کنید. برای دانلود مستقیم xmodGames نسخه فول کلیک کنید.

هنگامی که نرم‌افزار از گوگل پلی دانلود شود نصب آن به صورت خودکار انجام می‌شود اما برای نصب نرم‌افزاری که از لینک مستقیم دانلود کرده‌اید باید به فایل منیجر گوشی و فولدر دانلود‌ها مراجعه کنید و نرم‌افزار را روی گوشی نصب کنید.

اجرای نرم‌افزار و اجازه دادن برای دسترسی به روت

پس از نصب نرم‌افزار روی آن بزنید و وارد محیط نرم‌افزار شوید. اولین کار این است که با زدن دکمه Grant به نرم‌افزار اجازه دسترسی به روت را بدهید. در بدو ورود به xmodGames برای این کار از شما سوال می‌شود که باید به آن پاسخ مثبت دهید تا نرم‌افزار در عملکرد خود دچار اخلال نشود.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

محیط نرم‌افزار و تب بازی‌های من My Game

پس از اجرای نرم‌افزار و اجازه دسترسی روت به برنامه شما محیط برنامه را مشاهده خواهید کرد. همانطور که مشخص است در قسمت پایین برنامه تب‌هایی وجود دارد.

این تب‌ها شامل بازی‌ من یا My Game، مود Mod، ویژه‌ها Feature، کد لوا Lua Script و گزینه‌های بیشتر More است.

نرم‌افزار به‌صورت پیش‌فرض در هنگام اجرا تب بازی‌ من را نمایش می‌دهد. در این تب بازی‌هایی که در دستگاه نصب شده و در لیست بازی‌های پشتیبانی شده توسطxmodGames قرار دارد نشان داده می‌شوند.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

نصب مود بازی‌ها و اجرای بازی‌ها

برای اینکه روی بازی‌ها مود نصب کنید کافی است روی بازی مودنظر خود در تب بازی من کلیک کنید تا به صفحه‌ی نصب مود منتقل شوید. در قسمت پایین این صفحه روی گزینه install بزنید تا مود آن بازی نصب شود.

سپس در همان صفحه روی Launch بزنید تا بازی با مود نصب شده اجرا شود.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

آیکن ایکس‌مودگیمز در هنگام اجرای بازی‌ها

پس از نصب مود برای بازی‌هایی که مود نظرتان است، در هنگام اجرای آن‌ها یک آیکن در سمت راست صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این آیکن مربوط به برنامه xmodGames است و در آن گزینه‌هایی مانند لیست امکانات مود، فیلم‌برداری از صفحه، تهیه عکس از صفحه و مراجعه به انجمن‌های xmodGames  وجود دارد.

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

استفاده از ایکس‌مودگیمز در اندروید

مطالب مرتبط