ترفند شبکه های اجتماعی

ارسال عکس با امکان حذف خودکار در تلگرام

ارسال عکس با امکان حذف خودکار در تلگرام

اگر بخواهیم یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام را در نسخه ی 4.2 آن نام ببریم، می توانیم به قابلیت ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار (Self-Destruct) در صفحه ی گفتگوی تلگرام اشاره کرد. در مطالب زیر ما به معرفی این قابلیت و نحوه ی فعال سازی آن خواهیم پرداخت و در پایان مطالب به آموزش تصویری قابلیت ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار می پردازیم.

مقدمه در مورد ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار در تلگرام (Self-Destruct)

تلگرام با ارائه ی نسخه ی آپدیت خود دو قابلیت را به این پیام رسان اضافه کرده است که یکی از آنها افزدون بیو به پروفایل تلگرام است، که در مقاله ای جداگانه به آن خواهیم پرداخت و یکی دیگر از آن قابلیت ها، ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار در صفحه های گفتگو می باشد، که در این مقاله مفصل به آن می پردازیم.

آموزش تغییر بازه زمانی حذف خودکار حساب تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار در تلگرام (Self-Destruct)

اگر مایلید از این قابلیت در تلگرام خود در صفحه های چت با دوستانتان، استفاده نمایید، اصلاً نگران انجام آن نباشید و باید بدانید که این کار بسیار ساده و راحت است و برای فعال کردن آن باید به ترتیب زیر عمل کنید:

1) برنامه تلگرام خود را اجرا نموده و به صفحه ی گفتگوی مورد نظر خود وارد شوید.

2) در اینجا، گزینه ارسال فایل که همان علامت گیره است، را لمس کنید.

3) به صفحه ی گالری خود وارد می شوید و باید از بین عکس ها یا ویدیو هایی که دارید، یکی را انتخاب کنید، حالا صفحه ی تنظیمات پیش از ارسال آن نمایان می شود.

4) در بخش پایینی صفحه ی گفتگو، آیکون با نماد ساعت را لمس نمایید.

5) وقت آن رسیده که بازه زمانی مورد نظر خود را برای نمایش عکس انتخاب نمایید. همانطور که می بینید، این بازه زمانی از 1 ثانیه تا 1 دقیقه قابل تنظیم است. حالا بعد از مشخص کردن بازه زمانی دلخواه تان، گزینه Done  را لمس نمایید.

6) در این قسمت باید آیکون ارسال پیام را انتخاب کنید تا عکس یا ویدیوی مورد نظر با امکان حذف خودکار، ارسال شود.

همانطور که می بینید، به راحتی در تلگرام می‌توانید عکس و ویدیو هایی با قابلیت حذف خودکار در بازه زمانی دلخواه خود ارسال نمایید. در این جا نکته مهم و قابل توجه ای وجود دارد که علاوه بر حذف خودکار عکس های ارسالی، اگر مخاطب شما در حین مشاهده عکس ارسالی ‌تان از آن اسکرین شات بگیرد، تلگرام این مسئله را به شما گزارش خواهد داد.

حرف آخر

در مطالب بالا به چگونگی نحوه ارسال تصاویر با امکان حذف خودکار در تلگرام (Self-Destruct) صحبت کردیم و تمامی مراحل آن را به صورت کامل توضیح دادیم و ویدئویی در پایین برای آموزش بهتر و قابل فهم بودن این قابلیت برای کاربران عزیز قرار داده ایم.

مطالب مرتبط