ترفند شبکه های اجتماعی

دانلود ویدئو یوتیوب با رباتYouTube Downloader

دانلود ویدئو با رباتYouTube Downloader

بسیاری از کاربران وقتی به YouTube وارد می شوند و به دلیل فیلتر بودن این سایت نمی توانند فیلم های خود را دانلود کنن بسیار ناراحت می شوند و می خواهند بدانند آیا راه دیگری برای دانلود فیلم های خود از YouTube دارند. ما در این مقاله می خواهیم رباتی را به شما معرفی کنیم که به سادگی بتوانید فیلم های خود را از تلگرام دانلود کنید.

چگونگی دانلود ویدئو از یوتیوب با ربات  YouTube Downloader

ربات YouTube Downloader برای این مورد طراحی شده است و با استفاده از این ربات می توانید فیلم های مورد نظرتان را از یوتیوب دانلود نمایید. نکته ی قابل توجه در این جا این است که، با توجه به پشتیبانی زبان فارسی توسط این ربات، شما با کار پیچیده ای روبرو نیستید و به سادگی با انجام مراحل زیر می توانید با این ربات از یوتیوب فیلم های خود را دریافت کنید.

قبل از شروع هر کاری باید دستور فعال سازی ربات YouTube Downloader در اکانت تگرام خود را بدهید و راه دیگر فعال سازی آن این است که در بخش جستجوی تلگرام @utubebot  را سرچ نمایید تا ربات YouTube Downloader بالا بیاید.

blank

بعد از نمایان شدن، صفحه ی فعال سازی ربات در تلگرام،‌ بر روی گزینه Start بزنید تا فعال سازی رباتYouTube Downloader  یعنی همان ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب انجام شود.

blank

در اینجا ربات از شما می خواهد که زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که در این مرحله زبان فارسی را انتخاب نمایید. در برخی از ربات ها زبان فارسی وجود ندارد و این صفحه دیده نمی شود.

blank

اگر در صفحه ی بعدی مجدداً برای شما صفحه ای که از شما زبان را می خواهد، نمایان شد، بار دیگر زبان فارسی را از لیست انتخاب کنید.

blank

در این قسمت باید لینک ویدیوی یوتیوب مورد نظر خود را بدانید و در این صفحه ی گفتگوی خود با ربات YouTube Downloader  کپی کرده و این لینک را برای آن ارسال کنید. همین طور با تایپ عبارت @vid  هم می‌توان به طور مستقیم از طریق ربات مذکور نسبت به جستجوی ویدیو ها در یوتیوب اقدام نمایید.

blank

بعد از اینکه، لینک ویدیویی مورد نظرتان را کپی کردید یا ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب نمودید، ربات YouTube Downloader  از شما درخواست می‌کند تا نوع فایل دانلودی مورد نظرتان را مشخص نمایید. اگر شما گزینه ی فیلم را انتخاب کنید، کل ویدیو را به همراه صدا دانلود می کنید. ولی با انتخاب گزینه “صوتی” هم می‌توانید فقط صدای آن ویدیو را دانلود کنید.

چگونگی دانلود ویدیو های یوتیوب ios10 را مطالعه کنید.

blank

در آخرین مرحله، ربات از شما می خواهد که مشخص کنید فایل دانلودی مورد نظر به چه صورت ارائه گردد. اگر شما گزینه “فایل” را انتخاب نمایید، ویدیوی یوتیوب به صورت یک فایل برای شما ارسال می ‌شود و اگر گزینه ی “لینک” را انتخاب نمایید، یک لینک دانلود اختصاصی برای آن ویدیو ایجاد می شود و با کلیک بر روی آن می توانید به دانلود ویدیو خود بپردازید.

blank

پس هم اکنون شما با نحوه ی کار ربات YouTube Downloader  آشنا شدید. به جرأت می توان گفت، این ربات یکی از بهترین ربات های تلگرام برای دانلود ویدیو های یوتیوب می باشد.

در مقاله ی بالا در مورد معرفی و نحوه ی کار با ربات YouTube Downloader به عنوان یک ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب صحبت کردیم. همین طور چگونگی مراحل دانلود را با این ربات کاملا توضیح دادیم. برای قابل فهم بودن مطالب بالا برای شما ویدئویی در این رابطه قرار داده ایم. امیدواریم بتوانید به راحتی فیلم های مورد نظرتان را با این ربات از یوتیوب دانلود نمایید.

مطالب مرتبط