ترفند شبکه های اجتماعی

خطای an error occurred در تلگرام

خطای an error occurred در تلگرام

شاید برای شما نیز این اتفاق رخ داده که در تلگرام، اینستاگرام یا لاین و … با پیامی موجه شوید که به آن error یا خطای an error occurred گفته می شود که بسیاری از کاربران معنی آن را نمی دانند. دلایل مختلفی برای نمایش این خطا وجود دارد که ما به معنی و علت رخ دادن این error را برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید مشکل را حل و کاری کنید که دیگر با این خطا روبرو نشوید.

ایمنی در برنامه و فضاهای مجازی یکی از مهمترین و بالاترین خصوصیت یک پیام رسان می باشد که برنامه ی تلگرام یکی از امن ترین پیام رسان ها را تولید کرده تا به آسانی کسی نتواند وارد حریم خصوصی شما شود. با امکاناتی مانند تایید دو مرحله ای و رمز یک بار مصرف معمولا شخصی نمی تواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند ولی اگر برای شما پیش آمد که شخصی به سیم کارت یا تایید دو مرحله ای شما دست پیدا کرد با سد محکم امنیتی تلگرام روبرو می شود.

جهت معرفی ارور وخطاهای رایج درگوشی های اندروید اینجا کلیک کنید.

اگر فردی به رمز دومرحله ای شما دسترسی پیدا کرد و بین دو یا سه رقم آن تردید دارد و چند بار امتحان می کند تا بتواند رمز درست را بزند و یا خودتان رمز را فراوش کرده اید و چندین بار رمز را با اعداد مختلف می زنید تا شاید یکی از آنها درست از آب دربیاید در این حالت ربات های قوی و هوشمند تلگرام شما را بعنوان نفوذی یا هکر می شناسند و شما در این حالت با خطای an error occurred روبرو می شوید.

بر طرف کردن مشکل an error occurred

خطای an error occurred در تلگرام به دلایل مختلف بوجود می آید که افراد با سهل انگاری با آن مواجه می شوند، در این مواقع باید چند روز صبر کرد و هیچ اقدامی انجام نداد معمولا در این مواقع مشکل حل خواهد شد و در صورت برطرف نشدن مشکل شما به نکات زیر توجه کنید امیدواریم که با رعایت نکات زیر بتوانیم در بر طرف کردن مشکل شما موثر باشیم.

  • ساخت اکانت جدید در همان گوشی
  • استفاده از آی پی قبلی خود در هنگام خروج از برنامه و در صورت تکرار بیش از حد استفاده از آی پی دیگر
  • دانلود نسخه جدید پیام رسان و بروز رسانی آن (مثلا نسخه تحت وب یا ویندوز)
  • بازیابی تنظیمات گوشی به حالت کارخانه ( در صورت انجام این کار بکاپ گیری از اطلاعات خود را فراموش نکنید).
  • تغییر IMEI گوشی (به عنوان آخرین راهکار)

پیغام وقوع خطا An Unknown network error has occurred نیز در اینستاگرام زیاد شایع است که با روش های بالا قابل حل است. توصیه می کنیم که تغییر IMEI گوشی توسط شخص ماهر انجام شود چون کار حساسی است و ممکن است اشتباه کنید ولی به احتمال ۹۰ درصد با این روش مشکل حل می شود. نکات ذکر شده در بالا برای افرادی است که اسپمر نیستند اگر اسپمر هستید از روش آخر استفاده کنید و جواب بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *