ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش ارسال پیام های متنی با واتس اپ

چگونه پیام متنی رایگان از طریق واتساپ ارسال کنیم

در این مقاله کوتاه آموزش ارسال پیام های متنی با واتس اپ را به شما خواهیم گفت. واتس اپ یک گزینه جایگزین ارزان برای ارسال پیامک های متنی کوتاه یا SMS است.

با برنامه واتس اپ همچنین می توانید پیام های تصویری، ویدئویی و صدا ارسال کنید. این برنامه هم اکنون روی دستگاه های iOS، اندروید، گوشی های تحت ویندزو، نوکیا S40، سیمبین و گوشی های بلک بری در دسترس است. در ادامه، دو بخش ثبت حساب کاربری و ارسال پیام متنی رایگان را شرح می دهیم.

آموزش ارسال پیام های متنی با واتس اپ

1- یک حساب کاربری ثبت کنید.

برای ورود به واتس اپ ابتدا باید حساب کاربری داشته باشید. واتس اپ را باز کنید. روی صفحه شماره گیری گوشی خود، شماره خود را وارد کنید و سپس روی ضربه بزنید.اگر در ایالات متحده نیستید، روی کلمه Unites State بزنید و سپس نام کشوری که در آن زندگی می کنید را انتخاب کنید.

وقتی که نام کشور را انتخاب کردید و شماره خود را وارد نمودید. واتس اپ برای شما یک پیام کوتاه حاوی کد تایید برای شما ارسال می کند. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید باید این کد را در قسمت مشخص شده در واتس اپ وارد کنید.

کمی صبر کنید اگر به گوشی شما پیامکی ارسال نشد، در همانجا زیر کادر می توانید درخواست بدهید تا با شما به صورت خودکار تماس تلفنی بگیرند و کد تایید را برای شما بخوانند.

اگر برای شما کد تایید ارسال شود و به درستی آن را وارد کادر مربوطه کردید، به مرحله بعدی خواهید رفت، در غیر اینصورت واتس اپ این اجازه را به شما نمی دهد که با هر کد دلخواه تان وارد شوید.

آموزش ارسال پیام های متنی با واتس اپ

یک حساب کاربری ثبت کنید

2- نام خود را وارد کنید.

روی صفحه پروفایل، نام دلخواه خود را که می خواهید با آن در واتس اپ شناخته شوید را وارد کنید، و سپس گزینه را وارد کنید.در این قسمت می توانید از نام اصلی و یا نام مستعار خود استفاده کنید.همچنین در این قسمت می توانید برای خود تصویر پروفایل انتخاب کرده و به قسمت مربوطه اضافه کنید.

نام خود را وارد کنید

نام خود را وارد کنید

3- دوستان خود در واتس اپ را پیدا کنید.

در ادامه واتس اپ از شما درخواست می کند که می خواهید به لیست مخاطبین در گوشی خود دسترسی پیدا کنید. اگر پاسخ تان بله باشد، واتس اپ از شماره تلفن های مخاطبین شما استفاده می کند و کاربران واتس اپ را جستجو می کند و سپس آنها را به لیست مخاطبین واتس اپ شما اضافه می کند.

فهرستی که اکنون تهیه می شود لیستی از تمامی مخاطبین شما در واتس اپ هستند.

دوستان خود در واتس اپ را پیدا کنید

دوستان خود در واتس اپ را پیدا کنید

4- روی گزینه  Favorites ضربه بزنید.

همچنین می توانید از صفحه مربوط به چت و گفتگو، پیام خود را ارسال کنید.

روی گزینه  Favorites ضربه بزنید

روی گزینه  Favorites ضربه بزنید

5- انگشت خود را روی نام یکی از دوستان خود لمس کنید.

اگر هیج دوستی ندارید که از واتس اپ استفاده کند، قبل از ارسال پیام، باید از یک دوست درخواست کنید، برنامه واتس اپ را روی گوشی خود نصب کند.

انگشت خود را روی نام یکی از دوستان خود لمس کنید

انگشت خود را روی نام یکی از دوستان خود لمس کنید

6- پیام خود را تایپ کنید، و سپس روی گزینه send ضربه بزنید.

اکنون متن نوشتاری خود را بالای کادر متن چت و گفتگو خواهید دید.

پیام خود را تایپ کنید، و سپس روی گزینه send ضربه بزنید

پیام خود را تایپ کنید، و سپس روی گزینه send ضربه بزنید

مطالب مرتبط