ترفند شبکه های اجتماعی

آشنایی با برنامه ی موبوگرام آیفون

آشنایی با برنامه ی موبوگرام آیفون

بسیاری از کاربران که گوشی آنها اندروید نیست و از گوشی های آیفون و آیپد های اپل استفاده می کنند، همیشه مایلند بدانند کدام یک از برنامه ی مشابه تلگرام با گوشی آنها سازگار است. اگر شما هم جزء آن افراد هستید، در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از نسخه های موبوگرام که از برنامه سازگار با دستگاه های سیستم عامل iOS  می باشد، صحبت کنیم.

مقدمه‌ در مورد برنامه ی موبوگرام آیفون

در بین برنامه و اپلیکیشن های غیر رسمی اپلیکیشن تلگرام، موبوگرام یا  Mobogramپیام رسانی است که زبان فارسی را پشتیبانی کرده و دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی است تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

شاید در مورد موبوگرام مقاله های دیگری خوانده باشید ولی در این مقاله قرار است در مورد نسخه ای از تلگرام صحبت کنیم، که مختص سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون می باشد.

اگر از کاربرانی هستید که قبلاً از موبوگرام اندروید استفاده کرده اید، و فضای آن را دیده باشید، در نسخه ی موبوگرام آیفون به مشکلی بر نمی خورید، و استفاده از آن برای شما بسیار ساده می باشد و بیشتر ویژگی ها و قابلیت های آن مانند همان موبوگرامی است که در اندروید دیده اید. ناگفته نماند که در موبوگرام نیز ما باید از از API  های رسمی خود تلگرام برای رد و بدل اطلاعات، بهره ببریم. پس همین جا می توان نتیجه گرفت که اپلیکیشنی معتبر بوده و می توان به آن به عنوان اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام اعتماد کرد.

 

آشنایی با برنامه ی موبوگرام آیفون

آشنایی با برنامه ی موبوگرام آیفون

یکی از ویژگی های موجود در موبوگرام آیفون این است که شما می‌توانید از قابلیت فوروارد پیشرفته پیام ها استفاده نمایید. این مطلب بدین معنی ست که شما می توانید قبل از ارسال و فوروارد کردن پیام تان، از قابلیت ویرایش و تغییر آن استفاده کنید و یا اگر قرار است عکسی را فوروارد کنید، به راحتی ابتدا کپشن زیر آن را تغییر داده و بعد ارسال کنید.

از قابلیت مورد استفاده ی کاربران موبوگرام آیفون، بکار بردن، حالت روح (Ghost Mode) آن می باشد که این قابلیت باعث می ‌شود که علی رغم آنلاین بودن شما، سایر کاربران نتوانند متوجه آنلاین بودن شما شوند.

حالت روح در موبوگرام آیفون

حالت روح در موبوگرام آیفون

 

یکی دیگر از امکانات این برنامه، بخش مخاطبین خاص آن بوده، که بین کاربران بسیار پرطرفدار است. با این قابلیت می توان، لیستی از مخاطبین خاص مورد نظرتان را ایجاد کرده و از تمام تغییرات اکانت آن‌ها و حتی آنلاین و آفلاین شدنشان با خبر شوید. همین طور قابلیت بعدی موبوگرام، مخفی کردن کانال ها، گروه ها و چت در این اپلیکیشن است.

نحوه ی فعالسازی پروکسی در تلگرام را مطالعه کنید.

اگر بخواهیم قابلیت های اصلی موبوگرام ایفون را توضیح دهیم، می توانیم آنها را به صورت زیر بیان کنیم:

  • قابلیتی مانند تغییر متن پیام قبل از فوروارد کردن، تغییر یا افزودن متن به عکس یا فیلم قبل از قوروارد و غیره . امکان پشتیبانی از حالت روح که سبب می شود سایر کاربران قادر به فهمیدن آنلاین بودن شما نباشند. همین طور در این حالت می‌توان بدون اینکه سایر کاربران متوجه شوند، پیام دریافتی از آن ها را خواند و از ایجاد تیک دوم برای پیام جلوگیری کرد.
  • امکان نمایش همه ی پیام های یک فرد خاص در سوپر گروه و گروه
  • ویژگی مخفی کردن کانال ها، گروه ها و غیره
  • قابلیت رمزگذاری برای تب های مخفی و مورد نظرتان
  • وژگی شخصی سازی تب ها در محیط برنامه
  • امکان ایجاد لیستی از مخاطبین خاص و زیر نظر گرفتن تمام اقدامات و حرکات آن ها در تلگرام
  • قابلیت دسته بندی چت ها یا پنجره های گفتگو
  • امکان ترک گروه با امکان بازگشت مجدد به آن

مواردی که در بالا گفته شد، یک سری از قابلیت های اصلی در موبوگرام آیفون هستند. این قابلیت ها، مواردی هستند که هر فردی که از اپ های پیام رسان استفاده می کند، مایل به، استفاده از آنهاست. اگر تمایل دارید که در آیفون یا آیپد خود از نسخه پیشرفته تر تلگرام استفاده نمایید، همین حالا موبوگرام آیفون را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

نقاط قوت موبوگرام آیفون

1) قابلیت های پیشرفته تری نسبت به تلگرام ارائه می کند

2) به کاربردن API های رسمی تلگرام برای رد و بدل پیام ها نشان دهنده ی این است که از امنیت بالایی برخوردار است.

3) از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

در مقاله بالا تا جای امکان به معرفی برنامه موبوگرام آیفون و قابلیت های آن صحبت کردیم و اینکه از چه ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و از امنیت بالای آن نسبت به دیگر اپ های غیر رسمی توضیح دادیم. اگر به دنبال نصب اپلیکیشن غیر رسمی در گوشی آیفون خود هستید، به جرأت می توان گفت امروز به یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین آنها پرداختیم. پس آن را دانلود و نصب کنید و از این برنامه و قابلیت هایش لذت ببرید.

مطالب مرتبط