ترفند iOS, ترفند اندروید

چگونگی دانلود ویدیو ها از اینستاگرام در آیفون و اندروید

blank

طریقه ی دانلود در آیفون

اینستاگرام مانند یک شهر پر از ویدیوهای عیجب و غریب است .میلیون ها تصاویر و ویدیوهای جالب که مارا با دنیایی جدید روبرو می کنند. اگر قصد دانلود کردن این ویدیو ها را دارید اما این امکان در فضایی مثل اینستا گرام فراهم نیست.مشکل اینجاست اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد که عکس یا فیلم را از داخل برنامه ذخیره کنید.

حال وقت آن رسیده است که از نرم افزارهای دیگری برای دانلود ویدیو ها در فضای آیفون استفاده کنید. البته راههایی وجود دارد که می توانید فیلم ها و عکس های Instagram را در آیفون خود دانلود کنید. با استفاده از ترفند های جیلبریک گزینه ای است که ما بر روی یک برنامه فروشگاه App می رویم که به شما این امکان را می دهد که محتوا را از Instagram در iPhone خود ذخیره کنید.

نحوه ذخیره ویدیوها از Instagram

به معنای واقعی کلمه، میلیون ها برنامه در فروشگاه App وجود دارد که به شما امکان را می دهد که عکس ها و فیلم ها را از Instagram در iPhone خود ذخیره کنید. خبر خوب است که بیشتر آنها رایگان هستند. خبر بد این است که معمولا شامل خریدهای برنامه، دارای تبلیغات هستند و همیشه بهترین برنامه های مدنظر شما نیستند.

برنامه ی Regrammer

در این بخش، به شما نشان خواهم داد که چگونه عکس ها و فیلم ها را از Instagram با استفاده از Regrammer ذخیره کنید.

مرحله 1: دانلود Regrammer به صورت رایگان.

مرحله 2: در برنامه Instagram، عکس یا ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید، سپس روی نماد اشتراک گذاری که در بالای عکس وجود دارد وارد شده ، کلیک کرده و Copy Link را انتخاب کنید.

لینک عکس یا ویدیو را برای دانلود کپی کنید

مرحله 3: برنامه را اجرا کنید و لینکی را که قبلا  کپی کرده اید، بچسبانید و سپس پیش نمایش را فشار دهید.

(پیش نمایش عکس برای دانلود)

مرحله 4: بر روی دکمه Repost ضربه بزنید.

مرحله 5: بر روی گزینه بیشتر کلیک کنید. این برگه اشتراک را باز می کند. از آنجا شما می توانید ذخیره تصویر را برای ذخیره عکس یا فیلم برای دوربین خود انتخاب کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، برنامه های زیادی برای ذخیره محتوا از Instagram وجود دارد و همه آنها واقعا زیبا نیستند یا حتی برای آیفون روی صفحه نمایش بزرگتر به روز می شوند، اما این کار را انجام می دهند.

محدودیت های این برنامه ها چه نکاتی هستند؟

اکثر این برنامه ها بر روی یک سیستم مبتنی بر پول کار می کنند تا به شما اجازه دانلود محتویات را بدهد، در صورتی که پول برای دانلود یک عکس یا ویدیو هزینه می شود. هنگامی که شما برای اولین بار برنامه را دانلود کردید، به شما چهار سکه رایگان داده می شود، اما اگر شما بیشتر بخواهید، مجبور خواهید بود که تبلیغات خود را به دست آورید. Regrammer مانند این کار نمی کند و کاملا رایگان است.

Instagram

Instagram

چگون ویدیو ها را در اندروید دانلود کنیم؟

برنامه ویدیو دانلودر

نصب برنامه ویدئو دانلودر به شما این امکان را می دهد که ویدیوهای Instagram را بدون محدودیت، دانلود کنید. برای نصب آن، موارد زیر را باید مرحله به مرحله رعایت کنید:

باز کردن تصویر به نامpng را در برنامه فروشگاه Play باز کنید.

روی نوار جستجو کلیک کنید

برای download instagram ویدیو را تایپ کنید.

بر روی Video Downloader-   کلیک کنید برای Instagram Repost App  نیز روی آن کلیک کنید.

روی INSTALL ضربه بزنید، سپس ACCEPT را زده و شیرshare را فعال کنید.

تصویر دانلود فیلم ها در نمایش مشخصات عمومی در آندروید ظاهر می شود

نمایش مشخصات عمومی با نماد برنامه Instagram را که شبیه یک دوربین رنگی است، باز کنید.

اگر شما وارد نشده اید، در صورت درخواست، آدرس ایمیل (یا نام کاربری / شماره تلفن) و رمز عبور خود را وارد کنید.

تصویر با عنوان Download Videos in Instagram on Android ظاهر می شود

به ویدیویی که میخواهید دانلود کنید بروید. برای فیلمبرداری که میخواهید بر روی Android خود بارگیری کنید، در قسمت پایین جستجو کنید.

-این ویدیو باید عمومی باشد (به عنوان مثال نه از یک حساب خصوصی) و باید یک پست باشد، نه یک داستان.

تصویر با عنوان دانلود فیلم ها در Instagram در اندروید ظاهر می شود

بر روی آن ضربه بزنید این آیکون در گوشه سمت راست بالای پست ویدیوی قرار دارد. یک منوی کشویی ظاهر خواهد شد.

تصویر با نام Download Videos in Instagram on Android

لینک کپی را بزنید این در منوی کشویی است. لینک در کلیپ بورد اندروید شما کپی می شود.

اگر منوی کشویی یک گزینه «Copy Link» ندارد، ممکن است بتوانید اشتراک Share را انتخاب کنید و سپس روی Copy to Clipboard ضربه بزنید. اگر منو هیچ یک از این گزینه ها را نداشته باشد، نمی توانید ویدیو را دانلود کنید.

Open Video Downloader -برای نمایش مشخصات عمومی آیکون برنامه Instagram Video Downloader برای نماد برنامه Instagram است که مانند یک فلش رو به پایین است.

هنگام تأیید، روی مجوز ضربه بزنید. این به Video Downloader امکان می دهد ویدیوها را در Android خود ذخیره کند.

در صورت لزوم پیوند را در لینک قرار دهید. در بیشتر موارد، Video Downloader برای برنامه Instagram لینک کپی شده را شناسایی کرده و بلافاصله یک پیش نمایش از ویدیو را در بالای صفحه نمایش می دهد؛ اگر نه، روی PASTE در بالای صفحه کلیک کنید.

نمادpng را به اشتراک بگذارید. این یک آیکون صورتی و سفید، مثلثی، سه نقطه ای در سمت راست صفحه نمایش است.برروی آن ضربه بزنید . این در منوی «اشتراک گذاری» قرار دارد. انجام این کار باعث می شود که ویدیو برای دانلود بر روی آندروید شما قرار گیرد و ویدیو را در Android خود پیدا کنید. هنگامی که این ویدیو را روی اندروید خود دانلود کرده اید، می توانید آن را به روش زیر پیدا کنید:

برنامه عکس – روی نماد برنامه عکس، روی آلبوم ضربه بزنید و آلبوم را لمس کنید. شما ویدیو خود را در آنجا پیدا خواهید کرد. اگر از یک برنامه عکس جداگانه استفاده میکنید (به عنوان مثال برنامه گالیم سامسونگ)، این ویدیو را میتوانید در برنامه ویدیوها پیدا کنید.

مطالب مرتبط