ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی پیدا کردن گروه یا کانال در تلگرام

پیدا کردن گروه یا کانال مورد نظر

در این متن می خواهیم نحوه ی پیدا کردن گروه یا کانال در تلگرام را به شما بیاموزیم. اگر به دنبال پیدا کردن کانال دلخواه تان در تلگرام هستید با ما همراه باشید.

اخیرا در گوگل اگر نام کانال یا رباتی را سرچ کنید با موتورهای جستجوی گوگل می توانید کانال خود را بیابید. در حالت معمولی اگر گروه یاب تلگرام را بزنیم و درخواست سرچ کلمه ای را در گوگل داشته باشیم هر چیزی در مورد آن کلمه وجود دارد برای ما نمایان می شود ازجمله سایت ها و شبکه های مجازی و…. . و اگر درخواست دقیقا کانال خاصی در تلگرام را دارید کلمه ی وارد شده ی خود را تغییر داده و دقیق تر سرچ کنید.

نحوه ی پیدا کردن گروه یا کانال در تلگرام: مراحل

در تلگرام، با سرچ نمی توان گروه ها را یافت و سرچ تلگرام فقط می تواند در مورد ربات ها و کانال ها به ما کمک کند. ولی موتور جستجوی گوگل به آسانی حتی گروه ها را می یابد.

راه حل، یافتن گروه ها و کانال ها در گوگل چیست؟

اول بر روی آیکون گوگل بزنید در قسمت سرچ کلمه ی مورد دلخواه خود را به همراه دامنه (مثلا : گروه پزشکی t.me/joinchat) را تایپ و حالا بر روی علامت ذره بین کلیک کنید.

نحوه ی پیدا کردن گروه یا کانال در تلگرام

جهت نحوه ی ریپورت بلاک و فیلتر کردن گروه یا کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

بعد از اینکه ما سرچ می کنیم چون دامنه ی t.me را زده ایم، گروه های زیادی که در این حوزه بهترین هستند برای ما به نمایش در می آیند. اگر توجه کنید بیو و تعداد عضوها را هم به ما نشان می دهد.

blank

اگر بازهم کانال مود نظر حود را پیدا نکردید کمی دقیق تر سرچ کنید ولی کلمه انگلیسی باقی بماند و کلمه ی فارسی را تغییر دهید. مثلا اگر در گروه پزشکی به دنبال رژیم هستید به جای کلمه پزشکی بزنید چاقی لاغری و در موضوعات ادبیات مثلا کلمه ی شعر را سرچ کنید.

فقط این را بدانید حتی گروه هایی که دیگر فعال نیستند و ریمو شده اند هنوز در سرچ گوگل هستند. اگر با این موارد برخورد کردید ناامید نشوید به سراغ کانال های بعدی بروید تا بالاخره کانال مورد دلخواه خود را بیابید. و در سرچ گوگل هم گروه و هم کانال را می توانید ببینید.

برای سرچ بات ها اول کلمه ی ربات بعد کلمه ای را که بدنبال آن هستید، مثلا موزیک و بعد از آن t.me را وارد کنید.

با چند بار جستجو یاد می گیرید که چگونه سرچ بهتری داشته باشد. علاوه بر این می توانید گروه هایی که کارشان در حوزه ی کاری شماست را پیدا کنید و در آن برای کانال خود، تبلیغ کرده و تعداد عضوهای خود را افزایش دهید. این راه حل برای سایت ها نیز انجام می شود که به جای دامنه ی کانال ها، دامنه ی سایت قرار می گیرد.

نحوه یافتن کانال یا گروه در جستجوی تلگرام

در قسمت بالای تلگرام علامت ذر ه بینی را مشاهده می کنید که با نوشتن کلمه ای که نام کانال یا گروه مد نظرتان می باشد، می توانید با تایپ فارسی و آیدی گپ دلخواه تان، آن را سرچ کنید . قابل توجه است بدانید فقط گروه های عمومی در سرچ تلگرام قابل مشاهده هستند و گروه های خصوصی دیده نمی شوند. اگر مدیر گروهی می باشید و گروه شما گروهی خصوصی است و تمایل به افزایش عضوهای خود دارید، می توانید با تبدیل آن به گروه عمومی آن را برای کاربران، از قسمت سرچ تلگرام قابل مشاهد کنید.

هم اکنون، متاسفانه به خاطر این که اسپم زیادی مربوط به فارسی زبانان وجود دارد، گروه های عمومی خارجی و آن دسته از گروه هایی که با اکانت شماره مجازی ساخته شده اند فقط به حالت خوانداری می باشند.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “نحوه ی پیدا کردن گروه یا کانال در تلگرام

  1. blank پیام گفت:

    دمت گرم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام دم شما هم گرم که با خوندن مقالات ما و ارائه کامنت ها و نظرات سازنده تون به ما انرژی می دید. لطفا به قسمت ترفندهای سایت ما برید و از پست های جدید دیدن کنید و برامون کامنت بگذارید. همچنین صفحه اینستاگرام کوک موبایل رو دنبال کنید و از جشنواره های تعمیرات موبایل و تخفیف هایی در نظر گرفته شده مطلاع بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *