راهنمای خرید موبایل

معرفی گوشی های پرچمدار

گوشی های پرچمدار

8- گوشی های پرچمدار

و سرانجام به دسته بندی برتر رسیدیم. اگر خیال خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار را دارید، گزینه های به روز زیادی از سال 2019 و اواخر سال 2018 وجود دارند. ما فقط تلفن های هوشمند رده بالایی واقعی را انتخاب کرده ایم که در این چهار مؤلفه اصلی – صفحه نمایش، عمر باتری، عملکرد و دوربین- هیچ گونه مشکلی ندارند.

برخی از شما ممکن است فورا متوجه شوید که دو گوشی گلکسی نوت 9 و آیفون های 2018 در این لیست قرار نگرفته اند. دلیل این امر این است که تمام این گوشی ها در کمتر از سه ماه به روزرسانی می شوند، بنابراین ما واقعا توصیه نمی کنیم که نوت 9 یا آیفون Xs را ارتقا دهید، زیرا هر آنچه که اکنون پرداخت می کنید، ممکن است تنها برای چند ماه کاربرد داشته باشد.

حال بدون هیچ گونه معطلی، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که بازار برای ما چه چیزی در نظر گرفته است.

Oppo Reno 10x zoom با قیمت 800 یورو و یا 49.999 روپیه هند

  • جنبه مثبت: طراحی عالی با مکانیزم دوربین پاپ آپ، عملکرد دوربین عالی، عمر باتری، شارژ سریع، ریدر اثرانگشت سریع و قابل اعتماد
  • جنبه های منفی: دارای زوم 5 برابری اصلی، فاقد جک صوتی، ضبط ویدیو فقط در دوربین اصلی موجود است

blank

یک تلفن پرچمدار واقعی با قیمت نسبتا سلطه جویانه بسته به مکانی که در آن قرار دارید است. گوشی Oppo پس از رونمایی Find X چشمگیر سال گذشته، بار دیگر توانست خود را پیش بیاندازد. دوربینی که در Find X استفاده شده است، مورد انتقاد شدید بسیاری از کاربران قرار گرفته بود ، اما برعکس، بزرگنمایی Reno 10x از این نظر عالی است.

ولی فقط همین نیست. عمر باتری بسیار عالی است که کاملا با فناوری شارژ سریع VOOC گوشی Oppo تکمیل شده است، صفحه نمایش OLED تمام صفحه واقعا خیره کننده است و مکانیزم دوربین پاپ آپ منحصر به فرد آن چشمگیر است.

سامسونگ گلکسی S10 با قیمت 530 تا 770 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش، دوربین، عمر باتری (S10+)
  • جنبه های منفی: حالت شب با رقبا مطابقت ندارد، عمر باتری متوسط (در سری های S10 و S10e)، ریدر اثر انگشت ضعیف

blank

برای یک سال دیگر، کل سری های سامسونگ گلکسی S را در لیست توصیه های ما قرار می گیرد. با وجود برخی از اشکالات کوچک مانند ریدر اثر انگشت ناخوشایند (در هر سه دستگاه) و حالت شب که با رقبا مطابقت ندارد، این گوشی ها دستگاه های پرچمدار تقریبا بدون اشکال هستند.

برای اطلاع از راهنمای خرید گوشی های هوشمند اینجا کلیک کنید.

سامسونگ شکاف کارت میکرو اس دی و جک صوتی را برای یک سال دیگر حفظ کرد در حالی که هنوز تلفن های خود را با کد IP68 محافظ در برابر آب و گرد و غبار عرضه می کند. نمایشگرها درخشان هستند (اگر طراحی ناچ دوربین را در نظر نگیرید)، عملکرد فوق العاده ای دارد ، تجربه دوربین به سختی با رقبا مطابقت می کند و S10+ عمر باتری عالی نیز ارائه می دهد. امسال گوشی های سامسونگ سری های S متناسب با سلیقه و بودجه شما است و اندازه صفحه نمایش آن نیز متناسب با نیازهای شما متنوع است.

هواوی P30 Pro با قیمت 540 تا 740 یورو

  • جنبه های مثبت: دوربین، عمر باتری، شارژ سریع، ریدر اثر انگشت UD سریع، بزرگنمایی نوری 5 برابری

جنبه های منفی: فاقد جک صوتی، کارت های حافظه اختصاصی، فاقد کد محافظتی در برابر ورود گرد و غبار و آب، فاقد ضبط ویدئویی 4k و ضبط با سرعت 60 فریم در ثانیه

blank

سری P هواوی نیز در لیست، حضور اجباری دارد. با این حال، از این ترکیب، فقط دو پرچمدار واقعی دارید، در حالی که P30 Lite بیشتر در لیست میان رده ها قرار می گیرد. و اگر پول و هزینه برای شما مسئله ای نیست، مطمئنا به سراغ P30 Pro بروید زیرا این گوشی دارای دوربین عریض بهتر و لنز تله فوتو پیشرفته تری است که قادر به بزرگنمایی نوری 5 برابری است. و همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگتر است.

اما به هر حال هر مسیری را که انتخاب کنید، این گوشی دارای عمر باتری در کلاس پیشرو، شارژ سریع، عملکرد دوربین عالی مخصوصا در فضاهای با نور کم، صفحه نمایش اولد خیره کننده و عملکرد کلی عالی است.

 One Plus 7 Pro: 700 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش اولد بزرگ 90 هرتز، بدون ناچ و سوراخ، ریدر اثرانگشت سریع در صفحه نمایش، اندروید نزدیک به استوک، عمر باتری
  • جنبه های منفی: بدون جک هدفون، بدون شکاف کارت microSD، دوربین هایی که با همتایان خود رقابت نمی کند

blank

سرانجام OnePlus است که می تواند در دست آدم حسابی ها قرار گیرد. این شرکت با شعار «قاتل پرچم دار»، سرانجام یک تلفن هوشمند واقعی با قیمت تقریبا بدون کاهش منتشر کرد. با ویژگی های برتر و برچسب قیمت برتر – OnePlus 7 Pro شایسته نام Pro است.

صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی، بدون ناچ دوربین، کمی خمیده، با نرخ تازه سازی و سرعت 90 هرتز از مشخصه های برجسته این گوشی است. اینها ویژگی هایی هستند که OnePlus 7 Pro را تعریف می کنند. ریدر اثر انگشت جدید در صفحه نمایش سریع چشمک می زند، سرعت شارژ چشمگیر است و در حال حاضر از نظر شارژ به عنوان سریعترین دستگاه اندرویدی، ادعا شده است. عملکرد دوربین نیز نسبت به نسل گذشته تا حد زیادی بهبود یافته است اما در مقایسه با بهترین های در این صنعت مانند پیکسل، سامسونگ و هواوی هنوز هم کم است. شما همچنین باید این گوشی را بدون کد محافظت در برابر ورود گرد و غبار و آب، و بدون شکاف کارت microSD و بدون جک صوتی داشته باشید.

گوگل پیکسل 3 با قیمت 600 یورو

  • جنبه های مثبت: دوربین، اندروید ناب، طراحی جمع و جور
  • جنبه های منفی: فاقد جک صوتی، فاقد شکاف کارت microSD، محدودیت در عرضه به بازار، فقط 4 گیگابایت حافظه رم ، تک دوربین

blank

گوگل پیکسل 3 ممکن است از همه لحاظ عالی نباشد اما شایسته است که در لیست گوشی های پرچمدار گنجانده شود. با توجه به محبوبیت کم نسخه XL، احتمالا به دلیل ناچ دوربین بزرگ آن، تصمیم گرفتیم که آن را توصیه نکنیم. همچنین، پول بیشتری نسبت به خرید Pixel کوچکتر پرداخت می کنید.

شما از جنبه های برجسته این گوشی، دوربین و البته تجربه اندروید وانیلی با خبر هستید. همچنین برای بروزرسانی های مهم نرم افزاری در این گوشی باید سه سال منتظر بمانید (هر سه سال یکبار بروزرسانی صورت می گیرد)، که در هیچ یک از نسخه های دیگر اندروید به جز OnePlus از سال گذشته این طور نیست. علاوه بر این، این یکی از معدود گوشی های پرچمدار جمع و جور در بازار است. همچنین یکی از معدود گزینه های اندرویدی استوک نیز می باشد.

سونی اکسپریا 1 با قیمت 900 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش اولد خیره کننده، HDR، ضبط فیلم های 4k، دوربین عالی، بلندگوهای استریو
  • جنبه های منفی: فاقد جک صوتی، عمر باتری، کیفیت خروجی صوتی، عدم توانایی در ضبط فیلم های 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه

blank

از آخرین وقتی که ما از سوی گوشی پرچمدار سونی هیجان زده شده ایم خیلی وقت است که می گذرد اما جدیدترین اکسپریا 1 مطمئنا شایسته ستایش است. بله، یقینا، عمر باتری آن عالی نیست و فاقد جک صوتی است اما دارای صفحه نمایش سینمایی پیشرفته اولد HDR با توانایی ضبط و پخش فیلم های 4k با نسبت تصویر 21:9 است که برای وظایف چندگانه، مرور وب و رسانه ها، ایده آل است. بلندگوهای استریو این گوشی به خوبی تجربه تماشای فایل های چندرسانه ای در این گوشی را تکمیل می کند.

همچنین مدت زمان زیادی طول کشیده است که سونی یک گوشی پرچمدار با دوربین کاملا توانمند به بازار عرضه کرده است که می تواند در این صنعت با بهترین کیفیت با گوشی های دیگر رقابت کند. عکسبرداری در شرایط نور روز و ساعات شب توسط اکسپریا 1 فوق العاده است و ضبط فیلم آن نیز عالی است که که نباید از آن غافل شد. مطمئنا این یک گوشی پرچمدار عالی همه جانبه است. با این وجود، ممکن است شما بخواهید چند هفته یا یک ماه یا دو ماه صبر کنید تا قیمت آن کاهش یابد زیرا قیمت اولیه آن شدید است برای چند ماهی است که در بازار به فروش رفته است، در شرایط رقابت سخت قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *