راهنمای خرید موبایل

گوشی های همه جانبه

blank

7- گوشی های همه جانبه

احتمالا این مهمترین دسته بندی در راهنمای خریداران است زیرا انتخاب این تلفن های هوشمند همه جانبه مثل توپ صدا می دهد. اینجاست که ارزش خرید این گوشی های هوشمند به خاطر ویژگی های ممتازی که دارد، مشخص می شود.

یا اگر شما برای انتخاب یک تلفن هوشمند از میان گوشی هایی که بازار را اشباع کرده است گیج شده و به اشتباه افتاده اید و دقیقا مطمئن نیستید که چه تلفنی را می خواهید خریداری کنید، در این لیست به چند گزینه اشاره کرده ایم که می توانید انتخاب کنید این گوشی ها از صفحه نمایش خوب و عمر باتری طولانی برخوردار هستند، عملکرد ستاره ای و کیفیت دوربین عالی دارند.

 Realme X با قیمت تقریبا 160 یورو

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش، بدون ناچ، عمر باتری، شارژ سریع، دوربین، نسبت قیمت/عملکرد
  • جنبه های منفی: بدون شکاف کارت حافظه microSD ، محدودیت در بازار، فاقد NFC

blank

این گوشی از رئالمی، بیشتر از آنچه که حقیقت دارد خوب است. آنقدر غیر واقعی است که از قوانین بازار تلفن های هوشمند سرپیچی می کند. تقریبا هیچ شکایتی درباره این گوشی واصل نشده است. تنها دو مورد عیب این گوشی این است که فاقد کارت حافظه microSD است و عرضه در بازار محدود دارد، اگرچه انتظار داریم این دستگاه در هفته ها یا ماه های بعدی جهانی شود.

به هر حال، Realme X به لطف تراشه اسنپدراگون 710، صفحه نمایش اولد تمام صفحه بدون ناچ و بریدگی دوربین، عمر باتری عالی، شارژ سریع، عملکرد عالی دوربین و طراحی جذاب، همه ویژگی های یک گوشی هوشمند خوب را دارد.

Redmi Note 7 / 7S با قیمت 170 یورو

  • جنبه مثبت: کیفیت ساخت، عمر باتری، دوربین، عملکرد
  • جنبه منفی: ناتوانی در ضبط فیلم 4k، فاقد NFC

blank

و البته ، ما Redmi Note 7 که لقب قهرمان مردم را به خود گرفته است را بررسی می کنیم. این گوشی کلیه اصول اولیه یک تلفن هوشمند را پوشش می دهد بدون آنکه بخواهید پول زیادی بابت آن بپردازید. ما به خصوص از کیفیت ساخت، دوربین و دوام بالای باتری خوشحال شدیم. اینها ستون هایی بودند که Redmi Note 7 بر روی آنها ساخته شده است.

ایرادی که می توان گرفت این است که این گوشی فاقد برنامه ضبط فیلم با کیفیت 4K است، حتی اگر دوربین اصلی و تراشه SoC اسنپدراگون 660 از آن پشتیبانی کنند. با دانلود یک برنامه دوربین شخص ثالث که از ضبط 2160 پیکسل پشتیبانی می کند، می توانید این مشکل را رفع کنید. همچنین، این گوشی از NFC که این روزها به یک پروتکل ارتباطی استاندارد برای پرداخت با موبایل تبدیل شده است، برخوردار نیست، عجیب است!.

Redmi K20 / Xiaomi Mi 9T با قیمت 300 یورو

  • جنبه مثبت: طراحی، نسبت قیمت به عملکرد، عمر باتری، شارژ سریع، صفحه نمایش آمولد تمام صفحه
  • جنبه منفی: فاقد microSD

به روز رسانی: از آنجایی که هنوز عرضه جهانی K20 Pro مورد سؤال است، ما به جای آن K20/Mi 9T استاندارد را انتخاب کردیم. با این حال، می توان گفت که از نظر قیمت و ارزش به یک اندازه خوب و مناسب هستند.

blank

اولین دستگاه پرچمدار Redmi احتمالا مختل کننده ترین گوشی منتشر شده در سال جاری است اما ما باید جریان اصلی Redmi K20 را نیز مد نظر قرار دهیم. هنوز فرصتی برای آزمایش آن به دست نیاورده ایم، اما فقط با دیدن مشخصات صفحه نمایش آن می توانیم بگوییم که این گوشی با قیمت بسیار ناچیز عرضه خواهد شد. چیپ ست جدید اسنپدراگون 730 به احتمال زیاد تمام عملکرد مورد نیاز شما را بدون هزینه بهره وری و به روزرسانی ارائه می دهد. ریدر اثر انگشت زیر نمایشگر و همچنین مکانیسم دوربین پاپ آپ در لیست ویژگی ها قرار دارد که به نوبه خود به معنی صفحه اولد تمام صفحه است – بدون ناچ و شکاف دوربین.

در حال حاضر ، عرضه این محصول در بازار محدود است اما به زودی تغییر خواهد کرد. این شرکت با نام های Redmi K20 در چین و سایر بازارها شناخته می شود اما شیائومی رسما تأیید کرده است که تولید جهانی این گوشی را تحت نام Mi به عنوان Mi 9T شروع می کند. .این جهنمی است کشظه گوشی های میان رده منتظر آن هستند. تنها چیزی که در این گوشی های همه جانبه عیب و نقص محسوب می شود، عدم وجود کارت حافظه microSD است.

جهت بررسی گوشهای رده پایین اینجا کلیک کنید.

ایسوس زنفون 6 با قیمت 500 یورو

  • جنبه های مثبت: طراحی دوربین چرخشی جالب، عمر باتری، دوربین، نسبت قیمت به عملکرد
  • جنبه منفی: پنل LCD به جای اولد، بدون لنز تله فوتو

blank

ایسوس زنفون 6

ممکن است ایسوس ذنفون 6 در میان پرچمداران برتر جایگاهی نداشته باشد، اما سزاوار است که در لیست گوشی های همه جانبه قرار بگیرد. پنل IPS حتی اگرچه اولد نیست، بسیار خوب است، عملکرد دوربین عالی ارائه می دهد و با یک بار شارژ می تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. چه چیزی بیشتر از یک تلفن 500 یورویی قیمت دارد که شما بخواهید قیمت بپرسید!. اگر یک یا دو ماه از تاریخ انتشار اولیه آن بگذرد، ممکن است حتی ارزان تر هم شود. مطمئنا این یک معامله عالی است.

OnePlus 7 با قیمت 549

  • نکته های مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، شارژ سریع، نسبت قیمت به عملکرد، بلندگوهای استریو، ریدر اثر انگشت سریع UD
  • نکته های منفی: بدون شکاف کارت میکرو اس دی، فاقد کد حفاظت در برابر نفوذ (گرد و غبار و آب)، فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری

blank

OnePlus 7

با توجه به همه ی گزافه پردازی های در مورد OnePlus 7 Pro، همه OnePlus 7 را فراموش کردند. از این که هنوز یک گوشی پرچمدار ارزشمند است، و قیمت مناسبتری دارد نباید غافل شد زیرا این گوشی هنوز هم مقرون به صرفه است و حتی قیمت آن کمی بیشتر از Asus Zenfone 6 که از ویژگی های OnePlus 7 Pro وام گرفته است، بیشتر است.

ما همان ریدر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را خواهیم داشت، تراشه SoC، صفحه نمایش اولد بزرگ و روشن، بلندگوهای استریو و احتمالا باتری بسیار بزرگ را داریم. با توجه به اینکه پلتفرم OnePlus 6T با برخی تغییرات جزئی ساخته شده است، انتظار داریم مشکلات قبلی که داشته است برطرف شده باشد. خوب، شاید همه اینگونه نباشد چرا که این گوشی کد محافظت در برابر ورود گرد و غبار و آب را نگرفته فاقد شکاف کارت microSD و جک صوتی 3.5 میلیمتری است.

Xiaomi Mi 9 با قیمت 400 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، شارژ سریع، نسبت قیمت به عملکرد
  • جنبه های منفی: فاقد شکاف کارت میکرو اس دی، فاقد کد حفاظت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب، فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری، بدون OIS

blank

 

Xiaomi Mi 9

شیائومی Mi 9 ممکن است یک گوشی پرچمدار تمام عیار در نظر گرفته نشود، اما این بدان معنی نیست که گزینه ای با ارزش نیست. چیپ ست اسنپدراگون 855، سیستم دوربین توانمند و کامل، صفحه نمایش اولد عالی با ناچ دوربین ریز، عمر باتری عالی و شارژ سریع با شارژر 27 وات از مشخصات این گوشی هستند. قیمت این گوشی حتی از قیمت Zenfone 6 پایین تر است.

بنابراین اگر از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند و یا جک صوتی ندارد، خیلی مهم نیست، نمی توانید به خاطر این دو مورد ویژگی های های خوب Mi 9 را فراموش کنید. احتمالا قیمت آن طی هفته ها و ماه های بعدی کاهش خواهد یافت و فروش همه جانبه ی آن بیشتر خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S10e با قیمت 500 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، نسبت قیمت به عملکرد، جمع و جور، دوربین عالی، شکاف microSD، جک 3.5 میلی متری
  • جنبه های منفی: حالت شب با رقبا مطابقت ندارد، فاقد شارژ سریع، رید اثر انگشت نامطلوب

blank

سامسونگ گلکسی S10e

اگرچه گلکسی S10e با قیمت گلکسی S10 تقریبا برابر است، اما اجازه ندارد خواهر و برادرهای بزرگتر و گران قیمت خود را تحت الشعاع قرار دهد. گلکسی S10e برای تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند پرچمدار همه چیز دارد، از جمله صفحه نمایش درخشان، عمر باتری  همه جانبه قابل اعتماد (در واقع بهتر از گلکسی S10)، تراشه SoC پرچمدار، عملکرد عالی دوربین، بلندگوهای استریو، شکاف کارت microSD و جک صوتی.

اگر تله فوتو این دوربین و ریدر اثر انگشت بغل این گوشی را نادیده بگیرید، به درستی می توانید گلکسی S10e را در لیست ملاحظات خود قرار دهید زیرا شایسته آن است. و علاوه بر این ، اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می دهد به گوشی های کوچک و ساده بچسبید، این گوشی جزء معدود گزینه های جمع و جور است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *