راهنمای خرید موبایل

بررسی گوشی ها ی رده پایین

بررسی گوشی های رده پایین

2- گوشی ها ی رده پایین

 گوشی ها ی رده پایین در این گروه هنوز هم می توانند تا حدودی تلفن های هوشمند نامیده شوند، اما ویژگی های زیادی برای شما ندارند. اگر با آنها کارهای روزمره مثل پیام رسانی، برقراری تماس تلفنی و غیره را انجام دهید، کار خود را به خوبی انجام می دهند. آنها بدون هیچگونه وقفه قابل توجه، این کارها را انجام می دهند. تا زمانی که انتظارات خود را در جد همین گوشی ها نگه دارید، گوشی هایی که در ادامه معرفی می شوند، ارزش هزینه کردن دارند.

این دسته بندی را با یک تلفن پایه شروع می کنیم که در کل بر برقراری تماس تلفنی مناسب است.

نوکیا 3310 3G : قیمت 40 یورو

  • جنبه های مثبت: کیفیت برقراری تماس بالا
  • جنبه های منفی: بازی ها ، دوربین ، شبکه های اجتماعی

بدون هیچ گونه مزاحمتی! در دنیای بهم پیوسته با تلفن های هوشمند قدرتمند، برخی افراد به یک یا چند دلیل، گوشی های بدون زرق و برق و ساده را ترجیح می دهند. به هر دلیلی که شما یک گوشی ساده را انتخاب می کنید، تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) هنوز هم تولید خود را مطابق با بودجه های شما تولید می کنند و واقعا هدف از خرید ما نیز در اینجا بودجه است.

این تنها چیزی نیست که شما را به روزهای باشکوه نوکیا، وقتی که نوکیا 3310 افسانه ای به بازار آمد، باز می گرداند. تلفن نه چندان جدید نوکیا 3310 3G یکی از معدود تلفن های فیچرفون است که ما می توانیم به راحتی توصیه کنیم، تا زمانی که تلفن های فیچرفون همان چیزی هستند که شما می خواهید.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، نوکیا 3310 3G از آن نوع تلفن هایی نیست که نیازهای شبکه اجتماعی شما را برآورده کند و یا بتوانید با آن بازی های پیچیده ای را اجرا کنید. این یک تلفن ساده است که در صورت لزوم برای باز کردن لینک در شبکه های نسل سوم استفاده می شود اما انتظار نداشته باشید که عکس های عالی بگیرد.

  Redmi 7/ Redmi Y3 با قیمت 130 یورو

  • جنبه های مثبت:عملکرد خوب ، صفحه نمایش بزرگ ، عمر باتری خوب
  • جنبه های منفی: دوربین ها و چندرسانه ای

blank

این گوشی در سراسر جهان با نام Redmi 7 (اما در هند Redmi Y3) شناخته می شود، این تلفن برای قیمت پرسیدن بسیار عالی است. این گوشی تقریبا تمام نیازهای شما را بدون اینکه هزینه زیادی کرده باشید، پوشش می دهد. سال گذشته می توانستیم Y2 را به یک چشم به هم زدن توصیه کنیم و شیائومی موفق شد با کمک جانشین خود این شرایط را بهبود ببخشد. گوشی Redmi 7 دارای یک صفحه نمایش بزرگ، بورد منطقی SoC قدرتمند برتی قیمت گرفتن است و دارای باتری عالی 4000 میلی آمپر ساعت است، مطمئن هستیم کهف قهرمان باتری گوشی های هوشمند در این دسته خواهد بود. متأسفانه، ما هنوز آن را بررسی نکرده ایم ، بنابراین نمی توانیم بگوییم که عملکرد آن چگونه خواهد بود.

عرضه سبک ترین گوشی ها هوشمند را اینجا دنبال کنید.

Motorola Moto G7 Play با قیمت 140 یورو

  • جنبه های مثبت:جمع و جور ، مقاوم در برابر پاشش آب و باران، باتری عالی، ضبط فیلم 4K و استوک اندروید
  • جنبه های منفی: بلندگو مضاعف به عنوان هدفون و تنها 2 گیگابایت رم

blank

تلفن بعدی که می توانیم در این محدوده قیمت پیشنهاد کنیم – Moto G7 Play – دارای همان بورد SoC و باتری به طور قابل توجهی کوچکتر است و هنوز هم در تست های باتری ما اول بوده است. گوشی Redmi 7 مطمئنا نمره باتری بهتری خواهد گرفت.

و حتی اگر پیشنهادات زیادی با صفحه نمایش با وضوح بالاتر در این قیمت وجود ندارد، به خاطر داشته باشید که در صفحه نمایش 6.26 اینچ مورب، و رزولوشن HD+ (720 × 1520) این قیمت مناسب به نظر می رسد.

این گوشی مقرون به صرفه ترین پیشنهاد موتورولا از سری G است و در حالی که می تواند گزینه های بهتری برای گرفتن قیمت وجود داشته باشد، Moto G7 یک گزینه جایگزین مطرح است و با چیپ ست اسنپدراگون 632 و 2 گیگابایت رم می تواند یک گوشی اندرویدی مفید باشد.

همچنین به لطف داشتن روکش محافظ نانو ضد آب در قسمت های داخلی، به ویژه در بدنه، ضد پاشش آب و باران است. طبق استانداردهای امروزی نیز نسبتا جمع و جور است. عمر باتری یکی از قوی ترین ویژگی های آن است و این گوشی دارای باتری 3،000 میلی آمپر ساعت می باشد.

البته به خاطر داشته باشید که 2 گیگابایت حافظه رم و عملکرد بلندگو زیر دست می تواند برای برخی از معامله گران یاس بر انگیز باشد.

سامسونگ گلکسی A10 با قیمت 100 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش بزرگ
  • جنبه های منفی: فقط 2 گیگابایت رم

blank

این دسته بندی بدون چیزی از غول فناوری کره ای کامل نخواهد بود. این کمپانی مطمئنا به خاطر عرضه کم قیمت اش مشهور نیست، اما ما ارزان ترین قیمت را از لیست میان رده های خود یعنی Galaxy A10 دیدیم که بسیار جالب توجه است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ، پردازنده مرکزی هشت هسته ای ، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی مناسب در پشت با دیافراگم f/1.9 است.

متأسفانه ، این دستگاه تنها 2 گیگابایت رم دارد که عملکرد خوبی برای ذخیره داده ها در برخی مواقع لازم را تضمین نمی کند، به خصوص با رابط کاربری سنگین سامسونگ. در کمال تعجب، این ارزان ترین گزینه تلفن هوشمند در لیست ما است که این واقعیت را نشان می دهد که سامسونگ پس از عدم موفقیت برای تولید یک گزینه برای گوشی رده پایین سال گذشته خود، دوباره به دنبال یک گوشی رده پایین است.

Realme 3

  • جنبه های مثبت: عملکرد ، صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری، دوربین
  • جنبه های منفی: محدودیت در دسترس بودن، میکرو USB

blank

اگر اتفاقا در منطقه ای زندگی می کنید که می توانید Realme 3 را بخرید، خوش شانس هستید، اکنون به فروشگاه بروید و یا سفارش آنلاین بدهید. این گوشی از نظر قیمت بهترین عملکرد را دارد اگر پک MediaTek Helio P60 یا P70 قدرتمند در بازار و محل خانه شما وجود دارد. در هر صورت، با توجه به قیمت، عملکرد فوق العاده ای دارد و تفاوت چندانی بین این دو SoC وجود ندارد.

علاوه بر سخت افزار قدرتمند، این گوشی از کیفیت دوربین خوب و ماندگاری بالای باتری شگفت آوری برخوردار است. صفحه نمایش بزرگ این گوشی نیز یک مزیت محسوب می شود، اما وضوح نسبتا پایین آن باعث می شود رابط کاربری UI با پیکسل های کمتری نمایش داده شود، بنابراین این نکته را در خاطر داشته باشید. کانکتور microUSB و استفاده از آن منسوخ شده اما کارکرد همه جانبه بسیار عالی آن با هزینه کمتر از 140 یورو جالب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *