راهنمای خرید موبایل

بررسی نهایی برای خرید گوشی های هوشمند

خرید گوشی های هوشمند

9– حرف آخر-گوشی های هوشمند

از آخرین راهنمای خریدار ما چند روند جدید وجود دارد که چشم هر خواننده ای را به خود جلب کرده است.برای مبتدیان، قاب دور و ناچ دوربین به ویژه ناچ ها در سال 2019 منسوخ می شود. ما همچنین تعداد کمی از پیشنهادات از بخش گوشی های میان رده و سطح بالا داریم که از طراحی تمام صفحه مناسب و بدون ناچ، سوراخ و یا شکاف برخوردار هستند.

چه بخواهید و چه نخواهید، دوربین های پانچ هول چیز دیگری هستند ، اما ما طول عمر آنها را کمی کوتاه می بینیم زیرا طرح های تمام صفحه، عامل شگفتی بزرگ بعدی خواهند بود. پانچ هول ها مانند یک پله کوچک در جهت پیش رو به نظر می رسند، و صادقانه بگویم، وجود شکاف برای ما مهم نیست.

علاوه بر این، دستگاه های جدید روند حذف پورت صوتی 3.5 میلی متری را ادامه می دهند در حالی که شکاف کارت های microSD هنوز هم در بسیاری از گوشی ها وجود دارند. تعداد دوربین حتی بیشتر شده است و چالش جدید برای گوشی های هوشمند پرچمدار، سیستم دوربین سه گانه شامل یک لنز معمولی، یک تله فوتو و یک لنز فوق عریض است. هر چند، یک جفت گوشی میان رده نیز وجود دارند که دارای دوربین فوق عریض هستند.

اندازه صفحه نمایش نیز در حال افزایش است، که انتظار می رود به صفحه های خمیده و صفحه های باریک که باعث می شوند صفحه نمایش با بدنه باریک دیده شوند نیز توجه شود.

جهت راهنمایی بیشتر برای خرید گوشی های هوشمند با واحد فروش کوک موبایل تماس بگیرید تا مشاوره لازم و رایگان را به شما ارائه دهند و با راهنمای خرید گوشی های هوشمند بتوانید بهترین گوشی متناسب با بودجه و نوع استفاده خود خریداری کنید.

صفحه نمایش های با نرخ تازه سازی بالا در حال حاضر رایج تر از همیشه هستند. در این زمینه پیشتر به شما چند ارائه دهنده مانند Razer، OnePlus، Asus، Nubia معرفی شده است. همه آنها تلفن های هوشمند آماده بازی با تراشه SoC قدرتمند و تجربه تصویری روان و نرم دارند.

خرسندیم که شاهد تمرکز مجدد بر استقامت باتری هستیم و امسال چند مورد نزدیک به ثبت رکورد داشتیم. مهمتر از همه، شما می توانید بدون توجه به بودجه خود، یک تلفن هوشمند با محوریت استقامت باتری خریداری کنید. این چیزی است که کاربران سال هاست آن را تقاضا می کنند، و با وجود اینکه تقریبا به تراکم و اندازه باتری اوج رسیده ایم، در زمینه سخت افزار و بهینه سازی نرم افزاری نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است. وجود فناوری شارژ سریع در تقریبا هر گوشی پرچمدار و دستگاه میان رده ای به طرز زیبایی ویژگی عمر باتری طولانی را کامل می کند.

blank

در مورد گوشی های میان رده، متوجه شده ایم که سامسونگ بالاخره پس از مدتی غیبت، در این بخش نیز خوب عمل کرده است.

به هر حال، می دانیم که چشم انداز گوشی های هوشمند می تواند گیج کننده و با انتخاب فراوان همراه باشد. امیدواریم که به اندازه کافی در مورد همه نکات مثبت و منفی صحبت کرده باشیم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین تلفن هوشمند را مطابق با نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *