ترفند اندروید

برترین بازی های رایگان و جالب اندرویدی

برترین بازی های رایگان و جالب اندرویدی

امروزه به خاطر متنوع بودن بازی ها موبایل و راحت بودن نصب و اجرای بازی های تحت اندروید در دستگاه های موبایل تقریباً به جرات می توان گفت که هر کاربری روی گوشی خود حداقل یک بازی نصب کرده است و در مواقعی که بیکار است و به اصطلاح حوصله اش سر رفته است، در مترو و یا اتوبوس وقتی که در حال برگشت از محل کار به منزل است گوشی خود را از جیب خود بیرون آورده و بازی می کند. بازی های موبایل تحت سیستم عامل اندروید در فروشگاه گوگل پلی عرضه می شوند. در این اپ، تعداد انبوهی از بازی ها به سبک های مختلف و شیوه بازی متفاوت، از سرگرم کننده، فکری، کژوال گرفته تا بازی های هیجانی و اکشن ارائه و آماده دانلود هستند. بیشتر این بازی ها رایگان بوده و تعداد بسیار زیادی نیز شامل خریدهای درون برنامه ای می شوند. خریدهای درون برنامه ای اکثراً از طریق کارت های اعتباری و حساب های بانکی صورت می گیرد. رایگان بودن این بازی ها برای کاربران ایرانی مهم است چرا که در کشور ما امکان خرید در شرایط عادی و پرداخت با کارت اعتباری وجود ندارد. بنابراین کاربر ناگزیر از دانلود و نصب بازی هایی که باید با پرداخت مبلغی پول خریداری شوند صرف نظر می کند و به سراغ دانلود و نصب بازی های رایگان می رود. از اینرو، در این مقاله بر آن شدیم که 15 بازی رایگان و جالب اندرویدی که در آن دانلود و ادامه بازی نیاز به خرید درون برنامه ای ندارد را به شما معرفی کنیم.

همانطور که اشاره کردیم به خاطر فراهم نبودن شرایط پرداخت بین المللی و خرید از طریق اینترنت و اپ گوگل پلی استور، کاربران ایرانی به سراغ بازی های رایگان می روند و انتخاب آنها به بازی های رایگان محدود می شود. به همین ترتیب در این مقاله تعدادی از بازی های رایگان را معرفی می کنیم که با شناخت آنها می توانید انتخاب راحت تری برای دانلود و اجرای این بازی ها در دستگاه اندروید خود داشته باشید. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا به معرفی این بازی های رایگان تحت سیستم عامل اندروید بپردازیم.

معرفی برترین بازی های اکشن اندرویدی را مطالعه کنید.

بازی اندرویدی AI Factory Limited

در صورتی که به بازی های فکری و پازلی علاقمند هستید می توانید بازی رایگان AI Factory Limited را که انتخاب کنید. این بازی که به سبک پازلی می باشد بسیار جذاب و اعتیادآور است. AI Factory Limited در واقع مجموعه ای از بازی های مختلف از جمله شطرنج، سودوکو و غیره در یک بازی است و دسترسی به تمام این بازی ‌های رایگان تنها با دانلود AI Factory Limited امکان پذیر می شود.

دانلود بازی اندرویدی AI Factory Limited از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Bombing Bastards: Touch!

بازی اندرویدی Bombing Bastards: Touch! یکی از بازهای رایگان ماجراجویی ایفای نقش است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی کاربر نقش یک بمب‌ گذار را ایفا می‌ کند و باید موجودات خبیث را از بین ببرید. محیط این بازی بسیار ساده بوده اما کاملاً سرگرم کننده است. در ادامه بازی قابلیت ها و ویژگی های مختلفی به بازی اضافه می شود که با استفاده از آن‌ ها قدرت کاربر در بازی افزایش پیدا می ‌کند. این بازی را می توان به صورت رایگان و از گوگل پلی استور دانلود کنید. این بازی ساده اما جذابیت بالایی دارد.

دانلود بازی اندرویدی Bombing Bastards: Touch! از گوگل پلی استور:

بازی اندرویدی Doom & Destiny

بازی Doom & Destiny یکی دیگر از بازی های جذاب و محبوب در سبک نقش آفرینی است که می توانید آن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی اندروید خود نصب و بازی کنید. در این بازی شما نقش کارکتر و گیمر را ایفا می کنید و رفته رفته تجربه خود را در بازی بالا برده و به مراحل بالاتر می روند. داستان اصلی بازی نزدیک به 20 ساعت گیمر را مجبور به انجام بازی می ‌کند و در کنار داستان اصلی، داستان ‌های فرعی دیگری هم وجود دارند که گیمر باید حدوداً 20 ساعت از زمان بازی خود را صرف این دستان ها کند.پ

در این بازی بیش از 700 منطقه مختلف باید جستجو شود. آیتم ‌ها و ویژگی های بازی بیش از 500 نوع مختلف بوده و همانطور که امتیازات گیمر بالاتر می رود می تواند ابزارهای جادویی که بیش از 200 نوع متفاوت هستند را کسب کند. این ویژگی ها باعث شده است که Doom & Destiny به یک بازی متنوع و بسیار جذاب تبدیل شود. تنها عیب این بازی این است که تبلیغات درون برنامه ‌ای زیادی دارد.

دانلود بازی اندرویدی Doom & Destiny از گوگل پلی استور:

بازی اندرویدی Fighting Tiger

این بازی مهیج و اعتیاد آور در سبک رزمی و اکشن است که به صورت رایگان از پلی استور قابل دانلود بوده است. در این بازی گیمر نقض پسری را ایفا می‌کنید که قصد محافظت از جان دوست خود را دارد. برای انجام این عمل شما باید با افراد شرور و یاغی های متعددی مبارزه کنید و او را از چنگ آنها نجات می دهد. در این بازی گیمر گاهی اوقات مجبور می شود تا به طور همزمان با چند دشمن مبارزه کند. این بازی مهیج را از دست ندهید چرا که می تواند بیشتر اوقات فراغت شما را پر کند.

دانلود بازی اندرویدی Fighting Tiger از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی GameStart 2015

بازی GameStart 2015 یک بازی ساده و جذاب و بسیار سرگرم کننده است. در طول بازی کارکترها، سلاح‌ ها و آیتم ها و ابزارهای قدرت زیادی را کشف خواهید کرد. این بازی گرافیک بالایی ندارد و بسیار ساده است و به سبک کنسول های بازی سگا یا فمیلی گیم، اما این بازی نسخه پیشرفته تر این بازی هاست و جذاب و دوست‌ داشتنی خواهد بود. در بازی اندرویدی GameStart 2015 خبری از تبلیغ درون برنامه ‌ای نیست و می توانید این بازی را با خیال راحت از گوگل پلی استور به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندرویدی GameStart 2015 از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی It’ A Space Thing

بازی It’ A Space Thing یک بازی جدید تحت اندروید است که در سال 2016 منتشر شده است این بازی به سبک تیراندازی است که باید به سمت دشمن مقابل شلیک کنید و تمام آنها را از بین ببرید. کنترل بازی و نشانه گیری در این بازی خیلی سخت نیست و در مراحل اصلی بازی با 5 غول اصلی مواجه می‌ شوید. این بازی به صورت چند نفره نیز قابل بازی است که دو گیمر در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این بازی رایگان را از گوگل پلی استور به صورت رایگان دانلود کنید و ساعت های زیادی را بدون اینکه متوجه کذر زمان شوید را صرف کنید.

دانلود  بازی اندرویدی It’ A Space Thing از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی LEGO

بازی LEGO شامل مجموعه ای از چند بازی اندرویدی مختلف می ‌شود که همه آنها به صورت رایگان ارائه می شوند. برخی از این بازی ها در این کالکشن از برخی دیگر جذابیت بیشتری دارند که از میان آنها می توان به LEGO Nexo Knights، LEGO Ninjagoو LEGO Star Wars اشاره کرد. تمام این بازی ها سرگرم کننده و جذاب هستند و تجربه ای لذت بخش را به همراه می آورد.

دانلود بازی اندرویدی LEGO از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Mekorama

Mekorama  یکی دیگر از بازی های رایگان به سبک پازلی است. در هر مرحله از بازی یک معما وجود دارد که گیمر بایدآن را حل کند تا بتواند به مرحله بعدی برود. هر چه معماها را در مدت زمان کمتری حل کنید امتیاز شما بیشتر می شود و از آن می توانید برای خرید آیتم های بیشتری در بازی استفاده کنید. این بازی هم رایگان است و هم امکان خرید درون برنامه ای نیز دارد. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. این بازی شامل 50 مرحله مختلف می ‌شود و حجم آن نیز پایین و تنها 5.2 مگابایت است. بنابراین اگر به دنبال دانلود یک بازی جذاب، رایگان و با حجم کم هستید، پیشنهاد می کنیم این بازی را از پلی استور دانلود کنید و از بازی لذت ببرید.

دانلود بازی اندرویدی Mekorama از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی NOVA 3: Freedom Edition

بازی تحت اندروید NOVA 3: Freedom Edition همان نسخه رایگان بازی NOVA 3 است. بازی NOVA 3: Freedom Edition در سبک بازی های شلیک و تیراندازی و علمی تخیلی است و حین بازی با گرفتن امتیاز و در ادامه خرج کردن آنها می توانید اسلحه های متنوع و قدرتمند تری خریداری کنید و سلاح های در جریان آن گیمر با سلاح مختلف و بسیار جالبی سر و کار خواهد داشت. بازی اندرویدی NOVA 3: Freedom Edition شامل حالت چند نفره یا Multiplayer هم می‌شود و این امکان را فراهم می ‌کند تا حداکثر 12 گیمر به طور همزمان در قابل حالت یا مد چند نفره به مبارزه با یکدیگر مشغول شوند. بازی NOVA 3: Freedom Edition به طور رایگان در دسترس است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را دانلود کنید.

بازی اندرویدی Quizoid

اگر همیشه به دنبال چالش فکری بوده اید، بازی اندرویدی Quizoid را دانلود و در دستگاه خود نصب نمایید. این بازی شامل تست‌های مختلفی می‌شود و چیزی در حدود 6000 تست را به همراه دارد. تست‌ های ارائه شده در بازی Quizoid سبک‌ های مختلفی را ارائه کرده است. برای مثال شما می ‌توانید حالت 20 سوالی این بازی را فعال کنید و یا به وضعیت پیشرفته یا کلاسیک آن مراجعه نمایید. همچنین برای بازی Quizoid 17 موضوع اصلی تعریف شده که گیمر می ‌تواند با توجه به اطلاعات و تخصص خود هر یک از این موارد یا موضوعات را انتخاب نمود.

دانلود بازی اندرویدی Quizoid از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Remixed Pixel Dungeon

بازی Remixed Pixel Dungeon از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نداشته و بسیار شبیه به بازی‌ های نوستالژی کنسول ‌های بازی سگا یا فامیلی گیم می باشد. اما با انجام این بازی مجذوب آن خواهید شد. بازی Remixed Pixel Dungeon  سبک نقش آفرینی دارد و شامل مراحل بسیار سختی است که عبور از آن ‌ها به ست هر گیمری ممکن نخواهد بود. بازی اندرویدی Remixed Pixel Dungeon به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده، ولی شامل خرید های درون برنامه ‌ای اختیاری می گردد.

دانلود بازی اندرویدی Remixed Pixel Dungeon از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Cube Escape series

بازی Cube Escape series شامل مجموعه‌ بازی‌ های پازلی جذابی است که توسط تیم Rusty Lake گردآوری شده‌ است. همه ی بازی ‌های مورد نظر به طور رایگان قابل انجام می باشند. سبک بازی‌ های پازلی ارائه شده در Cube Escape series بسیار متنوع می باشد و برای شما چالش ذهنی را ارائه خواهد کرد. بازی اندرویدی Cube Escape series شامل جلوه ‌های گرافیکی خاصی نیست ولی اگر از علاقمندان به بازی ‌های فکری و پازلی باشید، بی شک تا چند ساعت شما را مجذوب خود می ‌کند.

دانلود بازی اندرویدی Cube Escape series از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Stickman Dismounting

بازی Stickman Dismounting نسبت به سایر بازی‌ های معرفی شده سبک کاملا متفاوتی داشته و در این بازی هدف شما از بین بردن یک استیک ‌من یا آدمک می باشد. در هر مرحله شما باید به شکل خلاقانه ‌ای به آدمک مورد نظر ضربه زده و بدین صورت امتیاز بیشتری کسب کنید. در این بازی یک سیستم فیزیکی رگدول (Ragdoll Physics)  بسیار جالب به کار گرفته شده که به موج آن مقدار دقیق صدمه و شدت ضربه وارد شده شما محاسبه می‌شود. بازی اندرویدی Stickman Dismounting به طور رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه ‌ای نمی‌ شود.

دانلود بازی اندرویدی Stickman Dismounting از گوگل پلی استور

بازی اندرویدی Survive

همانطور که از نام این بازی معین است، وظیفه شما در بازی Survive جان سالم به در بردن از شرایط پیچیده پدید آمده است. در جریان این بازی شما باید تلاش نمایید که سلامت شخصیت مجازی خود را حفظ کنید و بتوانید با عبور از مسیرهای خطرناک و نسبتا ترسناک موجود مقصد مرود نظر برسید. این بازی گرافیک نسبتاً مناسبی دارد و به شدت جذاب است. توصیه می‌ کنیم که حتما بازی رایگان Survive را دانلود و در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

دانلود بازی اندرویدی Survive از گوگل پلی استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *