ترفند, ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش افزودن رویدادهای کلاب هاوس به گوگل یا تقویم اپل

نحوه اضافه کردن رویدادهای کلاب هاوس به گوگل یا اپل کلندر

آموزش افزودن رویدادهای کلاب هاوس به گوگل یا تقویم اپل بسیار ساده و تنها با چند کلیک صورت می پذیرد. اگر برنامه کلاب هاوس از برنامه های محبوب شما شده است می توانید رویدادها و اتفاقات درون آن را به تقویم گوشی موبایل خود اضافه کنید.

هرچند شما می توانید این رویدادها را به صورت یادآور در خود برنامه تنظیم کنید اما امکان اضافه کردن این رویدادها به تقویم گوشی موبایل هم وجود دارد. این یک ویژگی درونی برای برنامه است که باعث می شود شما هیچ کدام از رویدادها را از دست ندهید.

آموزش افزودن رویدادهای کلاب هاوس به گوگل یا تقویم اپل

از وقتی کلاب هاوس به فضاهای مجازی افزوده شده افراد زیادی از این پلتفرم و نحوه استفاده آن واکنش مثبت نشان داده اند. این فضا کاربردهای زیادی پیدا کرده است و می تواند همزمان چندصد نفر را در یک فضای سخنرانی مجازی گرد هم بیاورد. وقتی شما وارد کلاب هاوس می شوید و با این فضا آشنا می شوید عضو گروه ها و اتاق هایی متعددی خواهید شد.

ممکن است زمان برگزاری یک رویداد را فراموش کنید اما با ویژگی درون برنامه ای که کلاب هاوس فراهم کرده است شما می توانید آن را به تقویم در گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون خود اضافه کنید تا هیچ رخدادی را از دست ندهید. با استفاده از منوی بالای هر روم می توانید روند زیر را انجام دهید.

مرحله اول: بر روی گزینه Add to Cal بزنید

اگر رویدادی در کلاب هاوس برای شما جذاب است، آن را انتخاب کنید. سپس از منوی پایین صفحه بر روی Add to Cal بزنید. هر کدام از گزینه های Add to Google Calendar  و یا Add to Apple Calendar را که خواستید انتخاب کنید.

آموزش افزودن رویدادهای کلاب هاوس به گوگل یا تقویم اپل

بر روی گزینه Add to Cal بزنید

مرحله دوم: بر روی گزینه Ok یا Open کلیک کنید

برای اولین بار وقتی شما این کار را انجام می دهید کلاب هاوس از شما می خواهد که به این برنامه اجازه دسترسی یا باز کردن تقویم را بدهید. هر کدام از گوگل کلندر یا اپل کلندر را که در گوشی موبایل خود باز کنید ممکن است از شما برای دسترسی سوال کند. می توانید بر روی گزینه OK و یا Open بسته به برنامه کلیک کنید.

بر روی گزینه Ok یا Open کلیک کنید

بر روی گزینه Ok یا Open کلیک کنید

در این قسمت شما می توانید ببینید که رویداد کلاب هاوسی که انتخاب کرده اید با زمان شروع و زمان پایان آن در تقویم شما اضافه شده است.در این قسمت شما می توانید جزئیات دیگری را نیز تنظیم کنید. برای مثال نوتیفیکیشن یا آلارم برای اعلام تنظیم کنید.

مرحله سوم: بر روی گزینه Add یا Save بزنید

اگر از گوگل کلندر استفاده می کنید در این قسمت بر روی Save بزنید و اگر از اپل کلندر استفاده می کنید بر روی Add بزنید. به این ترتیب رویداد به تقویم شما در گوشی اضافه می شود.

بر روی گزینه Add یا Save بزنید

بر روی گزینه Add یا Save بزنید

از این به بعد تقویم گوشی هوشمند شما تاریخ هر رویدادی را که در برنامه کلاب هاوس مشخص کرده اید به شما یادآوری می کند.

مرحله چهارم: فعال کردن آلارم برای رویداد کلاب هاوس

اگر قصد دارید تا مطمئن شوید یک رویداد را در کلاب هاوس از دست نخواهید داد، می توانید با استفاده از علامت زنگوله که در صفحه رویداد قرار دارد، آلارم صوتی را نیز برای آگاهی و یادآوری فعال کنید. هر زمان این آلارم به صدا در آمد زمان پیوستن شما به رویداد مورد نظرتان در کلاب هاوس است.

فعال کردن آلارم برای رویداد کلاب هاوس

فعال کردن آلارم برای رویداد کلاب هاوس

اضافه کردن یک رویداد کلاب هاوس به تقویم در گوشی موبایل شما  تنها از طریق چند گام ساده امکان پذیر است. در سایت کوک موبایل هم پیش تر در مورد گام به گام راه اندازی و استفاده از کلاب هاوس و همچنین نحوه میزبانی یک روم در کلاب هاوس مقالاتی بارگزاری شده است که می توانید برای اطلاعات بیشتر آنها را نیز مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *