ترفند شبکه های اجتماعی

استفاده از دکمه ی Contact و Email

استفاده از دکمه ی Contact و Email

کاربران زیادی در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، و حدود 20 میلیون نفر آنها در کشور ما قرار دارند. پس دلیل هجوم این همه کسب و کار به اینستاگرام، وجود این همه کاربر فعال است. ادمین صفحات کسب و کار به خوبی می دانند که به راحتی می توانند خدمات خود را در این اپ پر طرفدار ارائه کنند و توسط کاربران هم دیده شوند.

در هر شبکه اجتماعی که باشید و یا به هر شغلی مشغول هستید، نیاز به تبلیغات برای کسب و کار شما امری ضروری می باشد. وقتی در اینستاگرام صفحه ای فعال دارید باید هر روز آن را چک کنید، تعداد بازدید از پست هایتان را بررسی کنید، لایک های خود را چک نمایید و ببینید بیشتر این تعامل ها با چه گروهی از افراد بوده است، خانم یا آقا، کم سن یا سن های بالاتر، و بیشتر از کدام شهر ها بوده اند. برای این کار باید پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر داده و همه ی اینها را دریابید.

بیزینس پروفایل اینستاگرام  (Business Profile Of Instagram)

از قابلیت های کاربردی بیزینس پروفایل اینستاگرام، متوجه شدن تعداد فالوورها، شهر یا کشور مربوط به فالوورهای جذب شده و جنسیت آنها می باشد. مهم ترین کاربرد این قابلیت، اضافه کردن دکمه ی تماس در صفحه ی پروفایل است.

چگونگی فعال کردن دکمه تماس (Contact) در اینستاگرام

در بالا هم گفتیم، مهم ترین خصوصیت پروفایل بیزینس، قرار دادن دکمه ی تماس در پروفایل اینستاگرام می باشد، که در حالت عادی، اینستاگرام شما این امکان را ندارد.

در راهنمای ساخت بیزینس پروفایل را در سایت ما بعداً مطالعه کنید،در آن متوجه خواهید شد که شما باید پیج اینستاگرام خود را به صفحۀ فیس بوک خود متصل نمایید. در مرحله ی نهایی، ساخت بیزینس پروفایل اینستاگرام از شما می‌خواهد یکی از اطلاعات تماسی که در صفحه فیسبوک خود قرار داده اید را انتخاب نمایید. با استفاده از این دکمه، می توان قابلیت ارسال پیام، ایمیل، خرید از سایت و … را به کاربران داده و با آنها از این طریق در ارتباط بود. کاربری که دارای صفحه ی تجاری اینستاگرام مربوط به فروش محصولی را دارد، مطمئناً، خریداران محصول او، سوالاتی در مورد خرید خود دارند، و شما از طریق دکمه های تماس می توانید راه های ارتباطی را که تمایل به استفاده از آنها دارید، در اختیار کاربران قرار دهید تا آنها فقط با یک کلیک بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. وقتی پروفایل بیزینس شما فعال شود، یکی از موارد زیر باید فعال شده و مسیرهای زیر برای مشتریان جهت ارتباط با شما وجود دارد:

دکمه تماس(Call) در اینستاگرام: در حالتی که کاربران مایل به برقراری تماس تلفنی با شما باشد، از دکمه ی تماس می تواند استفاده نماید و در صورت سوال داشتن، آن را بپرسد..

دکمه دایرکت:(Directions) با لمس این دکمه در قسمت پروفایل، کاربر وارد بخش دایرکت خواهد شد و می تواند پیام خود را برای شما ارسال نماید.

دکمه ارسال ایمیل  :(Email)اگر کاربری بخواهد به شما ایمیل بزند، می تواند از این دکمه استفاده نماید. با زدن بر روی این دکمه، وارد برنامه ارسال ایمیل خواهند شد و فقط کافی ست ایمیل خود را تایپ و ارسال نماید.

ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام را مطالعه کنید.

در تصویر زیر، پیامک و تماس را مشاهده می کنید:

blank

حرف آخر

به کار بردن، دکمه ی تماس، کمک زیادی به کاربران و فالوورهایتان خواهد کرد، زیرا به جای اینکه کاربر بخواهد، چند سایت را جستجو کند تا شماره ای از شما پیدا کند به راحتی شماره تماس تان در دسترس او قرار دارد، او می تواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و تمام سوالات خود را بپرسد و به شما اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهد و یا جزء دنبال کنندگان همیشگی تان گردد و این تعامل و ارتباط بیشتر باعث رشد سریع در کسب وکارتان خواهد شد. علاوه بر این ها این قابلیت کاملاً رایگان می باشد. پس توصیه می کنیم این امکان را به صفحه ی خود اضافه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *