اخبار فناوری

رونمایی هواوی Mate 30 و Mate 30 Pro

رونمایی هواوی Mate 30

اکنون که جدیدترین جفت Note10 سامسونگ رونمایی شده است، نوبت هواوی است تا خانواده میت برتر خود را تازه سازی کند. ما در مورد Mate 30 و همچنین دوقلوهایش Pro و Lite کم و بیش می دانیم. حداقل تا الان، هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد تاریخ عرضه و در دسترس بودن آن وجود ندارد. طبق گفته وب سایت High-tech Mail.ru روسیه، گوشی های Mate 30 و Mate 30 Pro در تاریخ 19 سپتامبر در اروپا رونمایی خواهند شد.

blank blank blank

ظاهرا این اطلاعات مستقیما از طرف دکتر وانگ چنگلو – رئیس بخش نرم افزار تجاری مصرف کننده هواوی – بیان شده است. اگر اینگونه باشد، قطعا این خبر اعتبار دارد. طبق گفته این منبع خبری، دکتر وانگ همچنین به یك چیپ ست جدید Kirin 990 روی Mate 30 و Mate 30 Pro اشاره کرده است. این تراشه سیلیکونی، بهره وری انرژی که به عنوان یکی از ویژگی های اصلی محسوب می شود را افزایش می دهد. با توجه به شایعات قبلی، قرار بود تراشه Kirin 985 روی این دستگاه قرار داده شود. با این حال، دکتر وانگ خیلی خوب می تواند از همان تراشه با نام تجاری متفاوت صحبت کند. بعلاوه ، افزایش راندمان انرژی این تراشه جدید، صرف نظر از نامگذاری، اولین تراشه ای است که با فرآیند EUV 7nm TSMC ساخته شده است. به احتمال زیاد 7nm+، EUV که به بازار عرضه شود، 20% تراکم ترانزیستور بیشتری می دهد و احتمالا از نظر مصرف انرژی بسیار با صرفه تر است.

blank blank blank blank

پیش بینی می شود Kirin دارای یک مودم از پیش ساخته نسل 5 باشد. این خبر هنوز کاملا تایید نشده است، اگرچه، از آنجا که منابع دیگر ادعا می کنند نوع جداگانه Mate 30 5G در ماه دسامبر سال جاری، چند ماه بعد از اطلاعات اعلام شده در تاریخ 19 سپتامبر، عرضه می شود. برای جزئیات بیشتر در مورد Mate 30 Pro، می توان گفت که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، 90 هرتز، آمولد بر پایه BOE است. همچنین شارژر 55 وات، ریدر اثر انگشت زیر نمایشگر، ناچ دوربین نسبتا بزرگ در صفحه نمایش دارد که می تواند برای نرم افزار تشخیص چهره مفید باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *