راهنمای خرید موبایل

بررسی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

بررسی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

بررسی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ در این مقاله به صورت تصویری و کامل بررسی می شود.

بله، مطمئنا، صفحه نمایش های بزرگ این روزها عادی شده اند و پیدا کردن گوشی های جمع و جور سخت تر شده است. اما اگر به یک تبلت جیبی نیاز داشتید، چه می کنید؟ اگر به یک فبلت (گوشی تبلت) واقعی احتیاج دارید چه می کنید؟ خوب ، اگرچه در این نوع گوشی ها در بازار محدود هستند، اما گزینه هایی برای گوشی های با صفحه نمایش های بزرگ وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

ما در وب سایت فروش محصولات خود در کوک موبایل گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و تبلت های مقرون به صرفه ای را برای فروش به مشتریان خود عرضه کرده ایم. برای خرید تبلت ارزان و با کیفیت به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.

ما در این دسته بندی، تنها سه تلفن را انتخاب کردیم که از 6.6 تا 6.7 اینچ بزرگتر هستند و دو تای آنها دارای صفحه نمایش اولد هستند.

Xiaomi Mi Max 3 با قیمت 240 یورو

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، بلندگوهای استریو، فوق العاده مقرون به صرفه
  • جنبه های منفی: نرم افزار دوربین نیاز به به روزرسانی دارد، بدون گلس گوریلا

blank

بیایید با مقرون به صرفه ترین گزینه از میان همه گوشی های صفحه بزرگ با Xiaomi Mi Max 3 شروع کنیم. علاوه بر استفاده از آن برای تخته برش، سایر کاربردهای بالقوه این گوشی شامل تماشای فیلم ها و لذت بردن است، به خصوص با وجود بلندگوهای استریو که دارد. گذشت و گذار در این گوشی فعالیت دیگری است برای یک گوشی با صفحه نمایش مورب 6.9 اینچی مناسب است و بهترین بخش این گوشی باتری 5،500 میلی آمپر ساعتی آن است که می تواند به اندازه کافی و طولانی مدت دوام بیاورد.

نکته منفی این گوشی این است که شیائومی در بدنه از گلس گوریلا استفاده نکرده است، این بدان معناست که این گوشی هیچ مقاومت اضافی در برابر قطرات آب و یا خراش از خود نشان نمی دهد. در این شرایط ما به شما توصیه می کنیم سری به سایت کوک موبایل زده و اطلاعات کافی در مورد خرید و فروش گلس های های محافظ برای گوشی های تمام صفحه بدست آورید و برای محافظت بیشتر در برابر صدمات، از محافظ های گلس استفاده نمایید.

  • جهت مشاهده تست های  آزمایشگاهی صفحه نمایش گلکسی A80 سامسونگ اینجا کلیک کنید.

سامسونگ گلکسی A70 با قیمت 330 دلار

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، شارژ سریع
  • جنبه منفی: عملکرد ضعیف دوربین در شب، بدون EIS

blank

سامسونگ گلکسی A70 در حال حاضر یکی از بزرگترین پنل های آمولد را در بازار را دارد. بنابراین طبیعی است که از Mi Max 3 گران تر باشد.

طبیعتا، صفحه نمایش آمولد بسیار جذاب است، عمر باتری عالی دارد و از USB Power Delivery برای شارژ سریع پشتیبانی می کند، همچنین از عملکرد خوب دوربین در طول روز برخوردار است و دارای جک صوتی است و از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند. باید این واقعیت را درک کنید که این گوشی در فضاهای با نور کم، خیلی خوب عمل نمی کند، و فیلم هایی که می گیرد لرزش دارد.

هواوی میت 20 ایکس با قیمت 700 یورو

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش اولد عظیم، عمر باتری طولانی، دوربین عالی
  • جنبه منفی: پشتیبانی از کارت های حافظه اختصاصی

blank

و اکنون در قلمرو گوشی های پرچمدار هستیم. هواوی Mate 20 X احتمالا در حال حاضر بزرگترین صفحه نمایش اولد روی یک دستگاه موبایل – البته جدا از تبلت، را دارد. همچنین یکی از بهترین دوربین تلفن های موجود در بازار است، بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. عمر باتری این گوشی نیز قابل تحسین است.

با این وجود، اگر قصد دارید مجموعه فیلم های منتخب خود را بر روی تلفن نگه دارید و از تماشای آنها در یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید، به جای کارت های حافظه microSD استاندارد، باید به دنبال کارت های NM اختصاصی باشید. پیدا کردن کارت های NM اختصاصی نه تنها سخت است بلکه گرانتر هم شده است.

در بالا به معرفی چند گوشی با صفحه نمایش فوق العاده بزرگ پرداختیم. همانطور که اشاره شد، ال سی دی این گوشی ها قابلیت های زیادی دارند و تماشای فیلم و عکس با آنها لذت بخش است. همچنین به قیمت های این گوشی های پرچمدار اشاره کردیم که می توان گفت عمده قیمت آنها علاوه بر قطعات داخلی مربوط به قیمت ال سی دی آنهاست. برای کسب اطلاع از قیمت ال سی دی گوشی های پرچمدار به وب سایت فروش قطعات و محصولات ما مراجعه کنید و یا با واحد فروش ما تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما صحبت کنید تا علاوه بر مشاوره لازم شما را از قیمت ها مطلع سازند.

سوالات متداول- بررسی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

1- کدام گوشی هوشمند بزرگترین صفحه نمایش را دارد؟

بهترین گوشی هوشمند با بزرگترین صفحه نمایش گوشی گلکسی نوت 20 اولترا است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.9 اینچ است و دارای نرخ تازه سازی داینامیک 120 هرتز می باشد، اسکرول کردن روان و صاف دارد و تا دلتان می خواهد می توانید گیم پلی کنید.

2- چه گوشی هوشمندی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ است؟

گوشی های زیادی در این رنج قرار دارند اما بهترین آنها شاید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 باشد. این گوشی از مشخصات فنی گوشی های بالارده برخوردار است و مجهز به قلم اس پن با بلوتوث داخلی است. صفحه نمایش این گوشی بسیار چشمگیر است و با 6.4 اینچ اندازه و رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل از کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد.

3- چه گوشی هوشمندی در سال 2019 دارای بزرگترین ال سی دی بوده است؟

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ دارای نمایشگر تمام صفحه 6.8 اینچی است که کیفیت تصویر آن QHD+ یعنی بیش از چهار برابر اچ دی است، این گوشی مجهز به باتری بزرگ 4300 میلی آمپر ساعت می باشد که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. همچنین سامسونگ اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه نمایش این گوشی را در زیر صفحه نمایش قرار داده است و از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 استفاده کرده است.

4- آیا گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر گوشی های بهتری هستند؟

به عنوان یک نکته جانبی، علاوه بر مزایای یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگتر، صفحه نمایش بزرگتر به معنی باتری بزرگتر نیز است. با افزایش اندازه صفحه نمایش، اندازه و طول عمر باتری نیز افزایش می یابد که تجربه مشاهده ویدئو، وبگردی و گیمینگ را به حداکثر لذت خود می رسانند. گوشی های با اندازه جمع و جور نیز یعنی داشتن باتری کوچکتر که بیشتر برای مکالمه و پیامک به کار می آیند.

5- کدام گوشی اپل دارای بزرگترین صفحه نمایش می باشد؟

گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس دارای بزرگترین صفحه نمایش در میان تمامی گوشی های آیفون است که دارای نمایشگر 6.5 اینچی است، این گوشی دارای ارتفاع 6.22 اینچ و عرض 3.06 اینچ است. گوشی موبایل آیفون ایکس مکش نیز صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد اما ارتفاع آن 6.22 و عرض آن 3.05 ایننچ است.

6- آیا یگ گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.5 اینچی خیلی بزرگ است؟

برای اکثر افراد، یگ گوشی موبایل با نمایشگر در اندازه 6.5 اینچ بسیار عالی است. گوشی در این اندازه برای هر کاری مناسب است اما یادتان باشد که با یک دست نمی شوند به خوبی با ان کار کرد. اما اگر یگ گوشی هوشمند، بزرگ و با کیفیت می خواهید گوشی موبایل گلکسی S20 سامسونگ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که دارای صفحه نمایش حداقل 6.2 اینچ با بدنه قابل توجهی بزرگتر از گوشی Galaxy S10e سامسونگ می باشد.

7- کدام گوشی های هوشمند برای چشم بهترین هستند؟

گوشی های با صفحه نمایش بزرگ که از قابلیت هایی همچون فیلتر آبی برای جلوگیری از خسته شدن چشم برخوردار هستند بسیار مناسب می باشند االبته باید به نکته های دیگر از جمله کیفیت نمایش تصویر، کنتراست، میزان روشنایی و غیره نیز توجه نمود. اگر بخواهیم به چند مورد اشاره کنیم می توانیم به گوشی گلکسی نوت 8، موتو G6، آیفون SE اشاره کنیم.

8- آیا گوشی های با صفحه نمایش بزرگ، دست ها را اذیت می کنند؟

گوشی بزرگ و یا تبلت خود را روی میز قرار دهید و با هر دو دست تایپ کنید و از منو گوشی استفاده کنید. تلفن های بزرگتر به احتمال زیاد برای انگشتان بهتر هستند زیرا فضای انگشتان برای پخش شدن در فضای بیشتر ایجاد می شود. فقط به این نکته دقت داشته باشید که گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر سنگین تر هستند، بنابراین دست شما باید وزن سنگین را تحمل کند و می تواند باعث ایجاد رنگ پریدگی و رنگ صورتی روی بدنه گوشی هوشمند و جای انگشتان شود.

9- آیا صفحه نمایش گوشی موبایل آیفون 11 از نمایشگر گوشی موبایل آیفون 7 پلاس بزرگتر است؟

صفحه نمایش گوشی موبایل آیفون 11 در اندازه 6.1 اینچی از صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی موبایل آیفون 7 پلاس بزرگتر است که می توان گفت برای تایپ کردن راحت تر و وبگردی با آن آسان تر است.

10- آیا صفحه نمایش بزگتر گوشی های موبایل، باتری بیشتری مصرف می کنند؟

هر چه صفحه نمایش گوشی بزرگتر باشد، تعداد پیکسل های بیشتری روشن می شوند و نور بیشتری را منتشر می کنند. هر چه روشنایی صفحه نمایش گوشی موبایل بیشتر باشد باتری بیشتری مصرف می شود. صفحه نمایش بزگتر و پر نور تر ممکن است خوب به نظر برسد اما انرژی بیشتری مصرف می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *