ترفند آیفون

نصب و دانلود کسبینو برای ایفون

کسبینو برای آیفون

کسبینو (Kasbino) اپلیکیشن محبوب ایرانی است که برای رونق کسب و کار طراحی شده است. با عضویت در شبکه اجتماعی کسبینو به صورت رایگان، می توانید یک صفحه فروشگاهی راه اندازی کنید و محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. کسبینو روی گوشی های اندروید براحتی نصب می شود و نسخه وب اپلیکیشن آن نیز وجود دارد، اما در حال حاضر نسخه iOS آن وجود ندارد. در این پست، کسبینو برای ایفون را بررسی می کنیم و به کاربران اپل خواهیم گفت که چگونه کسبینو را روی دستگاه آی او اس خود استفاده کنند. با ما همراه باشید.

کسبینو برای ایفون

کسبینو یک شبکه حرفه ای برای توسعه کسب و کار

کسبینو یک شبکه حرفه ای برای توسعه کسب و کار است. تمام کاربران می توانند در این شبکه اجتماعی کسبینو به ‌صورت رایگان عضو شوند و با راه اندازی صفحه فروشگاهی خود، به کسب و کار اینترنتی خود رونق دهند. از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به افزایش برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان، تعامل با افراد مختلف برای معرفی محصولات و خدمات متنوع خود و خیلی کارهای دیگر اشاره کرد. محیط این برنامه به نوعی شبیه به اینستاگرام است، امکان قرار دادن پست، عکس و اطلاعات محصولات در حساب کاربری شما وجود دارد و می توانید بهتر آنها را به فروش برسانید.

اگر هیجان زده هستید و می خواهید همین الان کسبینو را دانلود و نصب کنید، بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم. شما می توانید این برنامه را از لینک های زیر دریافت کنید:

اگر گوشی شما اندروید است و یا می خواهید از طریق وب وارد کسبینو شوید، از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود کسبینو برای اندروید

لینک دانلود مستقیم کسبینو

دانلود نسخه وب اپلیکیشن کسبینو

دانلود کسبینو برای آیفون؟؟؟؟؟

حتما می پرسید چرا لینک کسبینو برای ایفون را قرار نداده ایم و کاربران آیفون و آیپد چگونه از کسبینو استفاده کنند؟

در حال حاضر که این مقاله را می نویسیم، نسخه نصبی برای سیستم عامل iOS در دسترس نیست، اما کاربران اپل می توانند از نسخه رایج وب اپلیکیشن مخصوص دستگاه های iOS استفاده نمایند. روی Kasbinoapp.ir/Kasbinoo/ ضربه بزنید و نسخه کسبینو برای ایفون خود را راه اندازی کنید.

شما می توانید آدرس این لینک را در مرورگر سافاری خود تایپ کنید و وارد برنامه شوید، اما برای سهولت در استفاده از این نسخه، بر روی گزینه Add Home Screen دستگاه خود کلیک نمایید تا کسبینو به صفحه اصلی اضافه شود و مانند سایر اپلیکیشن ها به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

برای این کار ابتدا لینک بالا را در مرورگر خود باز کنید، سپس بر روی گزینه آیکن اشتراک گذاری در آیفون مطابق با تصویر زیر کلیک کنید

بر روی گزینه آیکن اشتراک گذاری در آیفون کلیک کنید

بر روی گزینه آیکن اشتراک گذاری در ایفون کلیک کنید

اکنون بروی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید و براحتی از کسبینو برای ایفون استفاده کنید.

بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید

بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک کنید

خوبی استفاده از این روش این است که هیچ حافظه ای از گوشی شما را اشغال نمی کند و اصلاً نگران کمبود جا و حافظه برای نصب برنامه نباشید.

ویژگی های برنامه کسبینو برای ایفون

برنامه کسبینو ویژگی های زیادی دارد، برخی از آنها عبارتند از

انجام تبلیغات مکان محور

در کسبینو می توانید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی رو با فناوری مکان محور و براساس موقعیت فروشگاه خود به صورت پست های تبلیغاتی، بیلبورد های مجازی، تبلیغات منطقه ای و غیره برای مشتریان و مخاطبین خود ارسال کنید

ایجاد صفحه تخصصی کسب و کار

در اپ کسبینو می توانید صفحه کسب و کار خود را به صورت تخصصی و کاملاً حرفه‌ای ایجاد کنید و محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. این کار بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام می شود و کاملا رایگان است.

امکان معرفی لحظه ای رویدادها

در کسبینو می توانید تمام تخفیف ها و حراج ها، کالا، محصولات، آگهی های جذب و استخدام یا شرایط تجاری خاص کسب و کار خود را به صورت لحظه ای به مشتریان و مخاطبان خود اعلام کنید.

باشگاه مشتریان

در کسبینو یک باشگاه مشتریان ایجاد کنید و در آن مشتریان خود را به خرید و ارتباط بیشتر تشویق کنید. هر چه تعامل تان با مشتری بیشتر باشد، از کسبینو امتیاز بگیرید و در کیف پول کسبینو، پرسیس (واحد امتیاز در کسبینو) را جمع کنید.

چگون در کسبینو برای ایفون حساب کاربری بسازیم؟

برای ورود به کسبینو باید اکانت یا حساب کاربری داشته باشید. ساخت اکانت مثل نصب و دانلود این برنامه بسیار ساده است. کافی است پس از اجرا از صفحه ورود یا لاگین کسبینو، روی ایجاد حساب کاربری جدید ضربه بزنید.

روی ایجاد حساب کاربری جدید ضربه بزنید.

روی ایجاد حساب کاربری جدید ضربه بزنید.

اکنون پنجره جدیدی باز می شود و از شما شماره تلفن می خواهد. شماره مورد نظر خود را به همراه صفر آن به درستی وارد کنید. کمتر از 2 دقیقه منتظر بمانید تا کد امنیتی به شماره تلفنی که وارد کرده اید پیامک شود. در این مرحله کد را وارد کنید و تیک مربوط به تایید قوانین استفاده از برنامه کسبینو را بزنید. نام کاربری دلخواه خود را وارد کنید تا اکانت یا حساب کاربری شما ساخته شود.

اگر از این برنامه خوشتان نیامد و یا بنا به هر دلیلی خواستید اکانت کسبینو خود را حذف کنید، به صفحه پروفایل خود بروید و پس از کلیک بر روی سه خط بالای صفحه و باز شدن فهرست کناری، گزینه حذف حساب را انتخاب کنید. پس از پذیرفتن شرایط به مرحله بعد بروید و علت حذف اکانت خود را ثبت نمایید. اکنون به مرحله بعد بروید و پس از ثبت کد امنیتی پیامک شده، بر روی گزینه بلی کلیک نمایید تا حساب شما حذف گردد.

آیا در کسبینو برای ایفون امکان تغییر تصویر کسب و کار وجود دارد؟

استفاده از این برنامه مشابه سایر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی است. رابط کاربری این برنامه شبیه به اینستاگرام است. شما می توانید مطالب خود را پست کنید و نیز در صفحه فید، پست های دیگران را بخوانید و نظر بدهید.

از طریق رابط کاربری ساده این برنامه می توانید برای نام کاربری و پروفایل خود عکس یا تصویر شخصی انتخاب کنید. برای این کار کافی است به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید، از قسمت داشبورد بر روی دکمه ویرایش پروفایل ضربه بزنید و گزینه ویرایش تصویر کاربری را انتخاب کنید، اکنون می توانید از گالری، آرم، برند یا تصویر کسب و کار خود را تغییر دهید.

بر روی دکمه ویرایش پروفایل ضربه بزنید و گزینه ویرایش تصویر کاربری را انتخاب کنید

بر روی دکمه ویرایش پروفایل ضربه بزنید و گزینه ویرایش تصویر کاربری را انتخاب کنید

یکی دیگر از قابلیت برنامه کسبینو برای ایفون امکان اضافه کردن اکانت سایر شبکه های اجتماعی خود به این اپلیکیشن است. برای این کار به صفحه پروفایل رفته و از منو داشبورد، گزینه اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید و لینک آنها را در این قسمت درج نمایید.

گزینه اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید

گزینه اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید

نتیجه گیری

در این پست کوتاه در مورد دانلود کسبینو برای ایفون صحبت کردیم. لینک دانلود آن را برای استفاده در دستگاه های اپل قرار دادیم و به برخی از مزایای آن اشاره کردیم. اگر شما نیز صاحب کسب و کار هستید و می خواهید از طریق ایفون یا آیپد خود، برنامه کسبینو را نصب و استفاده کنید، از لینک بالا وارد برنامه شوید و برای خود اکانت جدید بسازید. امیدواریم همیشه کسب و کارتان با کسبینو رونق داشته باشد.

همچنین بخوانید: دانلود و استفاده از تپسی برای ایفون

سوالات متداول کسبینو برای ایفون

1- آیا کسبینو برای ایفون رایگان است؟

بله، استفاده از کسبینو برای ایفون کاملاً رایگان است. این برنامه ایرانی را نصب کنید و فروشگاه اینترنتی خود را توسعه دهید.

2- در اپلیکیشن کسبینو برای ایفون چند حساب کاربری می توانیم داشته باشیم؟

یکی از قابلیت های این برنامه، مولتی اکانت کسبینو است، یعنی کاربر با هر شماره تلفن می تواند تا ده حساب کاربری در کسبینو داشته باشد.

3- آیا در کسبینو می توان کارمند استخدام کرد؟

بله، می توانید از طریق این برنامه، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا نیروهای آماده به کار به شما معرفی شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *