ترفند آیفون

تپسی برای ایفون

تپسی برای آیفون

کاربران دستگاه های iOS می توانند با دانلود نرم افزار تپسی برای ایفون و دانلود اپلیکیشن تپسی برای ایفون از این سامانه استفاده کنند. در هر ساعت از طول روز درخواست خودرو دهند و سفری ایمن، ارزان، و با کیفیت حتی در مسیرهای داخل طرح ترافیک برای خود و اعضای خانواده خود رقم بزنند.

تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی است. این سرویس از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پنل سازمانی ارائه می شود. با نصب برنامه تپسی روی گوشی می توانید در هر زمانی از شبانه روز، هر جا که هستید، درخواست خودرو بدهید تا اپلیکیشن تپسی شما را به نزدیک ترین راننده وصل کند. در این مقاله قصد داریم در مورد تپسی برای ایفون و لینک دانلود آن صحبت کنیم و از نحوه استفاده از آن خواهیم گفت.

لینک دانلود نرم افزار تپسی برای ایفون

دانلود برنامه تپسی با لینک مستقیم برای ایفون از سیب اپ

لینک نسخه وب تپسی برای ایفون

لینک دانلود برنامه تپسی برای اندروید از گوگل پلی

تپسی برای آیفون یک اپلیکیشن تحت iOS برای درخواست خودرو و پیک است که با آن می توانید سفرهای درون ‌شهری و ارسال بسته را با قیمت بسیار مناسب تجربه کنید. با نصب تپسی روی ایفون یا ایپد این امکان برای کاربران دستگاه های اپل فراهم شده است تا از خدمات حمل و نقل آنلاین در فضایی امن بهره مند شوند. لینک نرم افزار تپسی برای ایفون در بالا آورده شده است.

البته اگر به اینترنت، آیفون یا دستگاه iOS دسترسی ندارید، می ‌توانید با شماره‌گیری 1630 و اعلام مبدا و مقصدتان، درخواست خودرو یا پیک را به صورت تلفنی از شرکت تپسی ثبت کنید.

چرا کاربران آیفون از تپسی استفاده می کنند؟

تپسی برای ایفون

امکانات تپسی

برخی از امکانات و ویژگی های تپسی که کاربران iOS را به سمت خود جلب می کنند، عبارتند از:

  • تنوع سرویس ‌های سفر درون‌ شهری و ارسال بسته
  • دسترسی به سرویس‌ های حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز
  • پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته
  • تخمین زمان پایان سفر هنگام ثبت درخواست خودرو
  • بسته امنیت مسافر تا یک ساعت پس از پایان سفر
  • قابلیت استفاده از تپسی برای افراد دارای معلولیت حرکتی، ناشنوا و نابینا
  • برخورداری از امتیازات و تخفیف‌ ها در باشگاه مشتریان (سفینه تپسی)
  • امکان استفاده از خدمات سازمانی

سرویس‌های تپسی برای ایفون و سفرهای درون ‌شهری

کلاسیک: سرویس کلاسیک تپسی انتخابی سریع و آسان برای رسیدن به مقصدتان در هر ساعتی از شبانه‌روز است.

تاکسی: با انتخاب سرویس تاکسی تپسی، تاکسی‌های زرد یا سبز شما را به مقصدتان می ‌رسانند. این سرویس در حال حاضر فقط در تهران فعال است.

پلاس: در سرویس پلاس تپسی، خودرویی با مدل بالاتر و عمر کمتر، شما را به مقصد می‌رساند. رانندگان این سرویس، افرادی هستند که بالاترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده ‌اند. این سرویس در حال حاضر در تهران فعال است.

لاین: تپسی ‌لاین سرویسی است که امکان سفر اشتراکی را برایتان فراهم می‌کند. در این سرویس شما با مسافر دیگری که هم ‌مسیرتان است، هم ‌سفر می‌ شوید و هزینه سفرتان را به صورت اشتراکی می‌ پردازید.

در این بخش اپلیکیشن تپسی برای ایفون را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

تپسی اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی

تپسی اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی

تپسی اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی

همه ما بارها کنار خیابان ایستاده ایم تا تاکسی بگیریم. از سرما و گرما، از برف و باران که بگذریم، با طرح ترافیک چه کنیم. راننده های تاکسی در سطح شهر نیز که مسیرهای پر ترافیک را نمی روند و یا هزینه بالایی درخواست می کنند. پس بهترین راه استفاده از تپسی است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای رفت و آمد روزانه خود در سطح شهر از تاکسی های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنید، می توانید از یکی از بهترین سرویس های درخواست تاکسی و پیک یعنی Tap30 برای ایفون استفاده کنید.

در صورتیکه همین الان می خواهید به مکانی در سطح شهر بروید و عجله دارید، تپسی برای آیفون را نصب کنید، گوشی خود را بردارید و یک خودرو درخواست بدهید.

تپسی برای ایفون با رابط کاربری ساده و استفاده راحت یکی از پر مخاطب ترین و قدیمی ترین برنامه درخواست خودرو است. تپسی با ظاهری جدید و خدماتی متنوع تر در اختیار شما قرار دارد تا هر زمان و هر نقطه‌ای از شهر که باشید، شما را به مقصدتان برساند.

تپسی از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده و هم اکنون در ۱۵ شهر کشور سفیر دارد و مشغول به خدمات رسانی می باشد.

همچنین بخوانید: کسبینو برای ایفون

رابط کاربری تپسی برای ایفون

  • ظاهر شیک و رابط کاربر پسند
  • استفاده آسان

در برنامه تپسی و به طور کلی اپلیکیشن هایی که مبتنی بر موقعیت مکانی و مسیریاب های آنلاین هستند، چند چیز مهم است. وضوح نقشه، خوانا بودن و لود سریع صفحه باید خوب باشد تا کاربر را راضی نگه دارد. در تپسی برای ایفون این ویژگی ها فراهم شده است و در این زمینه به خوبی کار شده است. در رابط کاربری تپسی برای ایفون هیچ مورد اضافه و گیج کننده ای وجود ندارد که شما و موقعیت مکانی راننده را به اشتباه نشان دهد و در واقع وقت شما را بگیرد.

در تپسی برای ایفون، ناوبری و گشت و گذار در نقشه و یافتن مبدا و مقصد، تنها با یک بار ضربه امکان پذیر است. منو کناری روان هستند و ظاهری شیک و مدرن دارند، وجود آیکن های اختصاصی نیز از نقاط قوت طراحی رابط کاربری تپسی محسوب می شوند.

مزایا تپسی برای ایفون

  • نمایش تعداد خودروهای اطراف بر روی نقشه
  • امکان اطلاع از هزینه سفر پیش از درخواست خودرو
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه سفر
  • امکان تعیین چند مقصد
  • امکان توقف در طول سفر
  • امکان امتیاز دهی به رانندگان
  • امکان دریافت رسید
  • دریافت سفر رایگان با دعوت دوستان خود به تپسی

معایب تپسی برای آیفون

  • برخی مواقع قیمت بالاتر از حد انتظار است
  • باگ پیدا نکردن راننده در شرایطی که روی نقشه، خودرو دیده می شود
  • کنسل کردن ناگهانی راننده

اگر کاربر ایفون هستید و اولین بار است که از مقالات سایت ما دیدن می کنید، توصیه می کنیم مقاله اخیر ما تحت عنوان آموزش مخفی کردن ایمیل در آیفون و آیپد با iCloud+ را نیز بخوانید.

سوالات متداول تپسی برای ایفون

1- آیا با معرفی برنامه به دوستان خود می‌توانیم تخفیف بگیریم؟

بله. پس از نصب تپسی به بخش سفر رایگان مراجعه کنید، کد معرف مخصوص خود را کپی کنید و در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید. اگر شهر شما طرح معرفی مسافر داشته باشد و دوستانتان کد معرف شما را در بخش کد هدیه برنامه بنویسند، هم اولین سفر آن‌ها تخفیف می‌گیرد و هم شما کد هدیه می‌گیرید

2- آیا می‌توانم بسته‌های پستی خود را با تپسی بفرستم؟

بله. برای ارسال بسته‌های سبک می‌توانید از سرویس موتورپیک و برای ارسال بسته‌های سنگین نیز می‌توانید از سرویس اتوپیک استفاده کنید. با سرویس همیار نیز می‌توانید خریدهای فروشگاهی یا دارویی خود را انجام دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

3- هزینه استفاده از خدمات Tapsi چقدر است؟

هزینه خدمات برنامه بر اساس مسافت، پُرتردد بودن یا نبودن مسیر، میزان استهلاک خودرو، تعداد راننده‌هایی که حاضر به طی کردن آن مسیر هستند و موارد دیگر محاسبه می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *