ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی ویرایش پیام ارسال شده تلگرام

چگونگی ویرایش پیام ارسال شده تلگرام

برخی مواقع در تلگرام پیامی را ارسال می کنید و به دلیل غلط تایپی و یا هر دلیل دیگری، می خواهید آن را ویرایش کنید. این قابلیت در تلگرام قرار داده شده است تا پس از ارسال پیام بتوانید نسبت به ویرایش آن‌ اقدام کنید. این کار بسیار ساده بوده و شما به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید.

از قابلیت های مهم و جالبی که در تلگرام، توجه کاربران را به خود جلب کرده است، امکان ویرایش یا اصطلاحاً ادیت (Edit)  پیام های ارسال شده می‌ باشد، زیرا بسیار ی از کاربران بیشترین استفاده ای که از این اپلیکیشن می کنند، ارسال پیام می باشد و در برخی مواقع به دلیل عجله در ارسال یا هر چیز دیگری، ممکن است پیامی را به فردی ارسال کنند و بعد از آن متوجه اشتباهاتی در آن پیام شوند. پس با این قابلیت، می‌توانید پس از ارسال هر پیام در چت های تلگرام، در صورت نیاز آن را ویرایش کنید.

در این مقاله قرار است به چگونگی ویرایش پیام در تلگرام بپردازیم و در مورد آن و نحوه ی انجامش توضیحاتی در اختیار کاربران قرار دهیم.

چگونگی ویرایش پیام ارسال شده تلگرام

برای استفاده از قابلیت ویرایش پیام در تلگرام باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به صفحه ی گفتگویی که پیام مورد نظرتان در آن ارسال شده و قصد ویرایش آن را دارید، بروید.
  • بر روی پیام مورد نظر خود بزنید.
  • در پنجره پاپ آپ مشاهده شده، گزینه Edit را انتخاب نمایید.
  • تغییرات لازم و مورد نیاز را در متن پیام اعمال کنید.
  • آیکون “تیک” موجود در گوشه سمت راست و پایین صفحه را لمس کنید.
ویرایش پیام ارسال شده تلگرام

ویرایش پیام ارسال شده تلگرام

جهت آموزش دیدن پیامهای تلگرام قبل از ویرایش کلیک کنید.

همانطور که مشاهده کردید به همین راحتی می توانید، هر یک از پیام های ارسالی خود از طریق تلگرام را ادیت کنید. فقط نکته ی قابل توجه این است که پس از ادیت هر پیام، عبارت edited در گوشه سمت راست و پایین آن نمایان می گردد و کاربر مقابل تان با مشاهده این عبارت متوجه می ‌شود که پیام ارسالی، ویرایش شده است.

همچنین در تلگرام، از امکان حذف یا لغو ارسال پیام های ارسال شده نیز می توان استفاده کرد که در مقاله ای جداگانه در مورد این قابلیت صحبت خواهیم کرد.

در مقاله ی بالا در مورد چگونگی ویرایش پیام تلگرام صحبت کردیم و در مورد اینکه به سادگی می توان از این قابلیت استفاده کرد و دیگر لازم نیست نگران پیامی که به اشتباه ارسال کرده اید، باشید.

مطالب مرتبط