ترفند شبکه های اجتماعی

دانلود ویدئو و عکس های اینستاگرام در تلگرام

دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام از تلگرام

از قابلیت های ویژه و جالب تلگرام که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاع هستند، قابلیت امکان دانلود یا ذخیره کردن عکس و ویدیو های اینستاگرام از طریق تلگرام می باشد. برخی کاربران ساعت ها وقت خود را صرف دانلود برنامه هایی مربوط به دانلود و ذخیره پست ها و ویدئوهای اینستاگرام می کنند، زیرا این قابلیت در خود برنامه اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین در این مقاله قرار است به چگونگی دانلود پست های اینستاگرام از طریق تلگرام بپردازیم. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که از این قابلیت بی خبر بوده اید و همیشه به دنبال راهی آسان برای دانلود یا ذخیره کردن عکس و ویدیو های اینستاگرام بوده اید، مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

مقدمه ی ذخیره عکس و ویدئو های اینستاگرام از طریق تلگرام

برای هر کاربر پیش آمده است که عکس یا ویدئویی خاص را در اینستاگرام ببیند و مایل به دانلود و ذخیره ی آن باشد. بدون تردید برای شما هم این مسئله رخ داده است که مایل به دانلود و ذخیره ی عکس یا ویدئویی در instagram باشید، زیرا متاسفانه برنامه اینستاگرام امکان دانلود پست های کاربران را ارائه نمی‌ کند، پس بسیاری از کاربران از اپلیکیشن ها و برنامه هایی استفاده می‌کنند که به صورت اختصاصی با هدف دانلود پست های اینستاگرام ایجاد شده ‌اند. ولی هدف ما انجام این کار، از طریق تلگرام می باشد.

این روش و قابلیت بسیار کاربردی و جالب است و مورد توجه کاربران که آن را می دانند، قرار گرفته است اما متاسفانه اغلب کاربران از وجود آن بی خبرند. تلگرام می‌تواند به راحتی امکان دانلود عکس و ویدئوهای instagram را ایجاد نماید. در مطالب پایین تر به آموزش چگونگی دانلود پست های اینستاگرام از طریق تلگرام می پردازیم.

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را مطالعه کنید.

چگونگی دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام از طریق تلگرام

برای اینکه بتوانید عکس و ویدیو های instagram یا همان پست های اینستاگرام را از طریق تلگرام ذخیره یا دانلود کنید، باید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا برنامه اینستاگرام خود را اجرا نمایید.
  • به پست مورد نظر خود بروید.
  • حالا بر روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست بزنید. این پست می‌تواند ویدئو یا عکس باشد.
  • گزینه Copy Link را لمس کنید.
  • حالا وقت آن است که از اینستاگرام خارج و وارد تلگرام خود شوید.
  • به پنجره ی چت یا گفتگوی خود وارد شوید.
  • در این قسمت، انگشت خود را بر روی فیلد تایپ متن قرار دهید و کمی نگه دارید.
  • گزینه Paste را بزنید.
  • بر روی آیکون ارسال پیام را بزنید.
  • در اینجا می‌توانید پست مورد نظر خود را از طریق تلگرام دانلود کنید.
دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام از طریق تلگرام

دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام از طریق تلگرام

راه حل و قابلیت گفته شده در دستگاه‌ های اندروید امتحان شده و کاربرد دارد. پس با وجود این قابلیت، دیگر برای ذخیره عکس و ویدئو های instagram نیازی به استفاده از اپلیکیشن های خاصی که تبلیغات آنها را به وفور دیده اید، ندارید و تلگرام به راحتی این قابلیت را در اختیار شما قرار داده است.

در مقاله ی بالا در مورد چگونگی ذخیره یا دانلود پست های instagram از طریق تلگرام صحبت کردیم و اینکه با این روش و ترفند به راحتی می توانید این کار را انجام داده و دیگر نگران پیدا کردن اپلیکیشن هایی جهت انجام این کار نباشید.

مطالب مرتبط