ترفند شبکه های اجتماعی

دیدن پیام های تلگرام قبل از ویرایش

blank

تلگرام ، پیام رسان محبوب این روزهای مردم جهان بخصوص ایرانیان است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می­دهد. یکی از قابلیت­های خوب این پیام رسان که بسیار هم کاربردی است، توانایی کاربران در ویرایش پیام­های خود می­باشد.

دیدن پیام های تلگرام قبل از ویرایش

دیدن پیام های تلگرام قبل از ویرایش

گاهی ممکن است هنگام چت کردن با دوستان و آشنایان، پیامی را به اشتباه برای فرد مقابل فرستاده باشید یا بخواهید متن آن را عوض کنید. به هر حال هر دلیلی داشته باشید براساس قوانین telegram تا 24 ساعت اول می­توانید پیام خود را ویرایش کنید. این قابلیت در نسخه ­های جدید تلگرام وجود دارد؛ در نسخه­ های قبلی چنین قابلیتی وجود نداشت و شما برای حذف پیام ابتدا باید فرد مقابل را قبل از اینکه پیام را مشاهده کند بلاک می­کردید، سپس در زمان آنلاین بودن او، اکانت وی را از آنبلاک می­کردید.

اکنون فرض کنید یکی از دوستان شما برای شما پیامی فرستاده است که ویرایش شده. ممکن است حس کنجکاوی به شما دست بدهد و بخواهید بدانید که متن پیام قبل از ویرایش چه بوده است. با توجه به باگ موجود در پیام رسان تلگرام این کار ممکن است. کافیست شما دو نسخه از telegram را همزمان بر روی تلفن همراه هوشمند خود داشته باشید. یکی از نسخه باید بروز باشد و دیگری باید از نسخه های قدیمی باشد که هنوز امکان ویرایش پیام در آن وجود نداشت.

حال این سوال پیش می آید که آیا امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن یکسان بر روی یک دیوایس امکان پذیر است؟ در جواب باید بگوییم بله. اگر از تلگرام نسخه 3.5.0 استفاده کنید این امر امکان پذیر خواهد بود. این نسخه طوری طراحی شده است که قابلیت نصب در کنار telegram اصلی شما را دارد.

شمامیتوانید جهت کسب اطلاع بیشتر ازترفندهای این اپلیکیشن به پست ” غیر فعال کردن تیک دوم در telegram اندروید ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط