ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی Bold و درشت کردن متن در تلگرام

درشت کردن متن در تلگرام

در آخرین نسخه ی تلگرام امکان این وجود دارد که می توانیم متنی را به صورت درشت و Bold بنویسیم. ما چگونگی Bold و درشت کردن متن در تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد. و همچنین نحوه ی نوشتن به صورت ضخیم و کج کردن متن و خط کشیدن روی نوشته را نیز به شما آموزش می دهیم.

یکی از نواقص تلگرام عدم درشت شدن نوشته ها یا قابلیت کج شدن نوشته ها بود که برای این کار باید از ربات ها استفاده می کردیم و دردسر های مربوط به خود را داشت.در نسخه های جدید تلگرام این قابلیت افزوده شده است و فرقی ندارد که در نسخه ی اندروید، آیفون یا کامپیوتر باشد. با این امکان می توان کل نوشته یا بخشی از آن را ضخیم یا Bold کرد.

چگونگی Bold و درشت کردن متن در تلگرام: مراحل

آخرین نسخه ی تلگرام رسمی را دانلود و نصب کنید و یا تلگرام خود را آپدیت و بروز رسانی نمایید. سپس متن دلخواه خود را تایپ کنید و قسمتی از آن را انتخاب کرده و در صفحه گفتگویی که هستید بر روی سه نقطه که در گوشه ی بالای صفحه قرار دارد، بزنید. حالا گزینه Bold را انتخاب کنید.

در برخی گوشی ها جای این گزینه ها فرق دارد که با کمی جستجو و به راحتی می توان آن را یافت.

چگونگی Bold و درشت کردن متن در تلگرام

جهت اطلاع از روش حذف نام فرستنده تلگرام اینجا کلیک کنید.

با این روش گفته شده، می توانید هر چقدر که دوست دارید متن و نوشته های خود را Bold و بعد ارسال کنید. اگر این گزینه ها را در صفحه ی خود نمی بینید، حتما نسخه ی شما به روز و آپدیت نیست. امکان این وجود دارد که برای بعضی از زبان ها عمل نکند و اگر با روش بالا نتوانستید این کار را انجام دهید، می توانید وقتی تایپ کردید اول و آخر نوشته ی خود ستاره بگذارید در این صورت متن درشت می شود و نیازی به آخرین نسخه نیست.

روش ایتالیک یا کج کردن متن در تلگرام (Italic)

با همان روش بالا می توانید متن خود را بنویسید، قسمتی از آن را انتخاب کرده و آن را به حالت ایتالیک یا کج دربیاورید. فقط در قسمت بالا گزینه ی اول را می زدیم و در این حالت گزینه ی دوم یعنی Italic را انتخاب می کنیم تا نوشته کج شود. در انتخاب متن هم می توانید قسمتی از آن یا کل متن را انتخاب کرد. اگر گوشی شما گزینه ی Italic را نداشت اول و آخر متن دلخواه خود، آندرلاین بگذارید تا ایتالیک شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *