ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام

اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام

در حال حاضر در بروزرسانی نسخه‌ی تلگرام قابلیتی در اختیار کاربران قرار گرفته است که در صورت تمایل تم های جالبی را که برای این پیام رسان ساخته ‌اید با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید. همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد شما می‌توانید تم‌ های مخصوص به خود را در تلگرام طراحی کنید. شما می‌توانید تم‌ های زیبایی بسازید و آن را برای دیگران ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش چگونگی اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام موبایل برای سایر کاربران این پیام رسان بپردازیم. پس اگر مایلید بدانید که این کار چگونه صورت می گیرد با ما همراه باشید.

مقدمه‌ اشتراک گذاری تم تلگرام موبایل

پیش از این در مقاله چگونگی ساختن تم نلگرام موبایل (Create Theme)، به آموزش ساختن تم برای نسخه موبایل تلگرام پرداخته ایم. ولی اکنون می خواهیم بدانیم آیا پس از ساخت یک تم برای تلگرام موبایل می‌توانید آن را برای سایر دوستان خود ارسال کنید تا آن‌ ها هم بتوانند از تم شما استفاده نمایند؟

حال در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام موبایل برای سایر کاربران این پیام رسان بپردازیم.

چگونگی اشتراک گذاری لایو لوکیشن در تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام

در برخی مواقع تم زیبایی در نسخه ی موبایل خود می سازید و می خواهید آن را برای یکی از دوستان خود بفرستید، برای اینکار باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه بزنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان گردد.
  • در این بخش گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Theme را لمس کنید.
  • در بین لیست تم هایی که وجود دارد، تمی که خودتان ساخته ‌اید را جستجو کنید و آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست آن را لمس نمایید.
  • حال در پنجره کشویی ارائه شده، گزینه Share را انتخاب نمایید.
  • در اینجا گزینه Telegram را انتخاب کرده تا اشتراک گذاری و ارسال تم از طریق برنامه تلگرام انجام شود.
  • صفحه ی چت خود با مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در نهایت برای آخرین کار، پنجره پاپ آپ دیده شده، گزینه OK را لمس کنید.
اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام

اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام

در مطالب بالا همانطور که مشاهده می کنید با انجام مراحل گفته شده به سادگی قادر خواهید بود هر یک از تم های موجود در لیست (البته به غیر از تم های پیش فرض تلگرام) را برای مخاطب مورد نظر خود ارسال نمایید. وکاربر مقابل تان با لمس این تم و دانلود آن می‌تواند پیش نمایشی از آن مشاهده کرده و با انتخاب گزینه Apply از آن استفاده نماید.

در ضمن می توانید اگر مایل باشید، تم های ساخته شده خود را ویرایش کرده و آنها را شخصی سازی کنید. در مورد چگونگی آموزش ویرایش تم های تلگرام موبایل نیز مقالاتی را جهت مطالعه ی شما در همین سایت قرار داده ایم.

مطالب مرتبط