ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی بک آپ گیری با تلگرام دسکتاپ 2

بک آپ گیری با تلگرام دسکتاپ 2

اگر مدت هاست برای بک آپ گیری از اطلاعات تلگرام تان به دنبال راه حلی کاربردی و اصولی هستید، در مقاله زیر با ما شما را با این روش آشنا خواهیم کرد. هدف ما از مطالب گفته شده، در این مقاله روش بک آپ گرفتن از تلگرام دسکتاپ، اندروید و iOS  می باشد. اگر شما هم مد نظرتان همین است، پس ما را تا آخر مقاله همراهی کنید.

مقدمه‌‌ ی back up گرفتن از تلگرام

برای بسیاری از کاربران این اتفاق رخ داده است که به هر دلیلی تمایل به گرفتن بک آپ از تلگرام شان را دارند. برخی کاربران می خواهند پیام های تلگرام خود را نگه دارند یا کاربران دیگری مایل به ذخیره مخاطبین تلگرامشان هستند. با این روش، اطمینان خاطر داشته باشید که این اطلاعات ذخیره شده را می توانید برای همیشه نزد خود نگه دارید. این نوید به شما داده می شود که حتی اگر پیام های تلگرام خود را حذف کنید، می توانید اطلاعات مدنظرتان را مجدداً بازیابی کرده و آنها را ببینید. قابلیت بک آپ گیری از اکانت مخاطبین در تلگرام قبلا فعال نبوده و به تازگی در تلگرام دسکتاپ فعال شده است.

نحوه ی بک آپ گرفتن از تلگرام دسکتاپ را مطالعه کنید.

همانطور که می دانید تلگرام دسکتاپ، از نسخه های تلگرام بوده که شما می توانید آن را بر روی کامپیوتر و یا لب تاپ خود نصب کرده و تلگرام خود را در فضای ویندوز نیز داشته باشید. حال در تلگرام دسکتاپ، قابلیت بک آپ گیری افزوده شده است و برای ذخیره اطلاعات اکانت، گزینه های زیادی ایجاد شده است.

روش بک آپ گرفتن از تلگرام دسکتاپ

در نسخه دسکتاپ بک آپ گرفتن بسیار ساده و راحت می باشد. برای این کار ابتدا برنامه ی تلگرامتان را بر روی کامپیوتر نصب کرده و به حساب کاربری که می خواهید از اطلاعات آن بک آپ تهیه کنید، وارد شوید. در صفحه تلگرام خود بر روی سه خط گوشه ی سمت چپ بالا بزنید.

 

مطالب مرتبط