ترفند شبکه های اجتماعی

تماس صوتی در تلگرام فعال شد

blank

 قابلیت تماس صوتی Telegram برای کاربران ایرانی نیز فعال شد!

 پس از چندی که تلگرام قابلیت تماس صوتی از طریق برنامه محبوب Telegram را در احتیار کاربران اروپایی و آمریکایی قرار داد، این قابلیت برای کاربران ایرانی نیز فعال گردید. بر سر فعال سازی این قابلیت چانه زنی هایی اتفاق افتاد و مثل اینکه نتایج چانه زنی ها به فعال سازی این قابلیت منجر شد.

نحوه ی فعال سازی قابلیت تماس صوتی تلگرام

برای فعال سازی تماس صوتی در تلگرام می بایست در اولین قدم تلگرام خود را به آخرین نسخه ی موجود آن به روز رسانی کنید. برای این کار می توانید آخرین نسخه ی تلگرام موسوم به نسخه ی ۳٫۱۸٫۱ را دانلود کنید. حال که نسخه ی Telegram خود را به آخرین نسخه آپدیت کردید، کافی است یکی از مخاطبانتان که قابلیت تماس صوتی تلگرام برای او فعال است با شما تماس بگیرد تا تماس صوتی Telegramبرای شما نیز فعال شود.از این  پس با رفتن به صفحه خصوصی هر کدام از مخاطبانتان که او هم به آخرین نسخه ی تلگرام آپدیت شده است، می توانید آیکن گوشی تلفن همراه را در گوشه سمت راست و بالای صفحه PV او مشاهده کنید.

تماس صوتی | اموزش تعمیرات تخصصی موبایل

پس از تپ کردن روی این آیکن Telegram شروع به برقراری تماس تلفنی می کند و اگر آن مخاطب آنلاین باشد می تواند پاسخ تماس صوتی شما را بدهد و در غیر این صورت تماس به صورت تماس از دست رفته برای مخاطب به نمایش در خواهد آمد. اگر تماس از دست رفته ای دارید، می توانید به ضربه زدن روی آن تماس دوباره بگیرید. اگر مخاطبی را برای ارتباط صوتی برمی گزینید که هنوز تلگرام خود را آپدیت نکرده است، پیغامی مشابه آن چه در تصویر زیر می بینید برای شما نمایش داده خواهد شد.

تماس صوتی | تعمیرات تخصصی موبایل

همانطور که می دانید این تماس در بستر اینترنت گرفته می شود و از لحاظ نرخ بیت دارای نرخ بیت بالاتری است و در نتیجه صداها دارای وضوح بیشتری نسبت به مکالمه های عادی تلفنی خواهند بود. این نرخ بیت و کیفیت بالاتر به دلیل پهنای باند بالاتر برای ارسال و دریافت بیت های داده که در اینجا صدا است، اتفاق می افتد.

مطالب مرتبط