ترفند

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم

ایرانسل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران، امکانات متعددی از جمله خرید بسته اینترنت ایرانسل، خدمات وای‌فای و شارژ اضطراری را به کاربران ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید، بسته‌های اینترنتی ایرانسل، محدودیت زمانی و حجمی دارند. یعنی، پس از فعال‌سازی بسته‌ها، نیاز به استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل دارید. برای فهمیدن باقیمانده اینترنت ایرانسل، راه های زیادی وجود دارند. ساده‌ترین روش استفاده از کد دستوری مانده اینترنت ایرانسل است.

در این مقاله، با ما همراه باشید تا با استعلام اینترنت ایرانسل برای خطوط دائمی و اعتباری و روش‌های سریع و آسان دیگر برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل آشنا شوید.

روش های استعلام باقی مانده حجم اینترنت ایرانسل

برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل، می‌توانید از چندین روش سریع و ساده استفاده کنید. حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می‌توانید با استفاده از این روش‌ها میزان باقی‌مانده بسته اینترنت خود را بررسی کنید. در این مقاله، به معرفی 4 روش اصلی برای استعلام گرفتن از وضعیت بسته اینترنتی سیم‌کارت ایرانسل می‌پردازیم.

1- استفاده از کد دستوری

2- اپلیکیشن ایرانسل من

3- سامانه irancell.ir

4- تلفن گویا

در ادامه، هر یک از چهار روش استعلام مانده اینترنت ایرانسل، را به شما آموزش خواهیم داد. برای دریافت خدمات نامحدود ایرانسل، پیشنهاد می شود اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید.

1- اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با استفاده از کد دستوری

اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با استفاده از کد دستوری

اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با استفاده از کد دستوری

ساده‌ترین روش استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، استفاده از کد دستوری است. ایرانسل برای این منظور دو کد دستوری ارائه کرده که با وارد کردن آن‌ها در قسمت شماره‌گیری تلفن، می‌توانید به سادگی از میزان باقی‌مانده اینترنت خود مطلع شوید. مراحل استفاده از کد USSD برای استعلام باقی‌مانده اینترنت به شرح زیر است:

  • برنامه تلفن خود را باز کرده و در قسمت شماره‌گیری کد #555* را وارد کنید.
  • زمانی که صفحه دستورات باز شد، عدد 1 را وارد کنید.
  • در صفحه جدید، عدد 4 را وارد کنید.
  • سپس عدد 1 را وارد کرده تا میزان بسته اینترنت و تاریخ اتمام آن نمایش داده شود.

به این ترتیب، می‌توانید به راحتی با استفاده از کد دستوری باقیمانده اینترنت ایرانسل، حجم مانده اینترنت خود را بررسی کنید. برای استفاده از این روش نیازی به اینترنت ندارید، اما سیم‌کارت شما باید شارژ داشته باشد.

 سایر کدهای دستوری برای اطلاع از میزان باقی‌مانده اینترنت

علاوه بر کد اصلی ایرانسل، دو کد دستوری دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، میزان باقی‌مانده اینترنت ایرانسل خود را مشاهده کنید. شما می‌توانید با وارد کردن کد #10*141* یا کد #1*4*1*555*  در بخش شماره‌گیری تلفن همراه، میزان باقی‌مانده اینترنت خود را بررسی کنید. در صورتی که کد اصلی ایرانسل به‌خوبی کار نکرد، پیشنهاد می‌‌کنیم از این کدهای جایگزین استفاده کنید تا از میزان باقی‌مانده اینترنت خود مطلع شوید.

اپراتور بزرگ ایرانسل برای راحتی کاربران، کدهای دستوری متنوعی را ارائه کرده است. به عنوان مثال، با استفاده از این کدها حتی می‌توانید از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما ثبت شده‌اند آگاه شوید!

2- استعلام مانده اینترنت ایرانسل در برنامه ایرانسل من

برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، روش‌های دیگری مانند استفاده از برنامه ایرانسل من نیز وجود دارد. این برنامه که اکنون به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شده است، امکانات بسیاری را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از این برنامه علاوه بر اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل می‌توانید حتی کارتون یا فیلم سینمایی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا درخواست تاکسی اینترنتی دهید.

برای استعلام شارژ ایرانسل با استفاده از ایرانسل من، ابتدا این برنامه را از فروشگاه گوگل یا منابع معتبر دانلود و نصب کنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن و کدی که برای شما ارسال می‌شود، اکانت خود را بسازید. پس از ورود به حساب کاربری، در صفحه اصلی، تعداد بسته‌های فعال، میزان باقیمانده اینترنت و شارژ سیم‌کارت شما نمایش داده می‌شود.

اگر مشکل گوگل پلی دارید و فروشگاه پلی برای شما باز نمی شود، به مقاله دلایل کار نکردن گوگل پلی در گوشی های اندروید ما مراجعه کنید.

در این برنامه، علاوه بر بررسی میزان اینترنت، امکانات دیگری نیز در دسترس است. برای مثال، می‌توانید درخواست لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل را ثبت کنید یا آهنگ پیشواز خود را تغییر دهید. به این ترتیب، برنامه ایرانسل من به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و با سرعت بالا، از تمامی خدمات و امکانات ایرانسل بهره‌مند شوید.

3- استعلام اینترنت ایرانسل برای خطوط دائمی و اعتباری از طریق سامانه irancell.ir

برای اطلاع از حجم مانده اینترنت ایرانسل راه دیگری را امتحان کنید. اگر علاقه‌ای به نصب اپلیکیشن ایرانسل من یا استفاده از کدهای دستوری ندارید، یک روش دیگر برای استعلام باقی‌مانده اینترنت وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل به آدرس irancell.ir از حجم باقی‌مانده اینترنت خود مطلع شوید. برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب‌سایتir بروید.
  • در صفحه اصلی، از آیکون‌های سمت چپ، روی آیکون کاربری کلیک کنید.
  • از منوی کشویی باز شده، گزینه ثبت نام یا ورود را انتخاب کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.
  • پس از ورود به حساب کاربری، می‌توانید میزان اینترنت و شارژ تلفن همراه خود را مشاهده کنید.

علاوه بر این، در پنل کاربری ایرانسل می‌توانید اقداماتی نظیر دریافت سیم کارت جدید، دریافت محصولات و خدمات، یا سوزاندن سیم کارت ایرانسل را نیز انجام دهید. به این ترتیب، با استفاده از وب‌سایت رسمی ایرانسل می‌توانید به‌راحتی از خدمات متنوع این اپراتور بهره‌مند شوید.

4- اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با تلفن گویا

ایرانسل برای ارائه خدمات پشتیبانی بهتر برای مشترکین خود، تلفن مخصوص با سر شماره 700 را راه اندازی کرده است. با تماس با یان شماره مخصوص اپراتور ایرانسل، می توانید خدمات متعددی دریافت کنید.

کاربران می‌توانند از طریق این شماره، کلیه پیگیری‌های خود را انجام دهند یا درخواست‌های جدیدی ثبت کنند. همچنین، شماره 09377000000 به عنوان دومین تلفن پاسخگوی ایرانسل، در ساعات اداری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل، می‌توانید با این شماره‌ها تماس بگیرید و با استفاده از گزینه‌های تلفن گویا و انتخاب کد دستوری مورد نظر، استعلام باقی مانده حجم اینترنت ایرانسل خود را بررسی کنید.

جمع بندی چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم

در بالا 4 روش استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل از طریق کد دستوری، برنامه ایرانسل من، سامانه irancell.ir و تلفن گویا به شما آموزش داده شد. هیچ یک از روش های فوق ارجحیت ندارند و تماما به این بستگی دارد که شما با کدام یک از آنها راحت تر هستید. با این حال، توصیه می کنیم، برنامه ایرانسل من را حتماً دانلود و روی گوشی خود را نصب کنید. برای دانلود نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من در این برنامه، علاوه بر استعلام شارژ ایرانسل می توانید اسنپ بگیرید، فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید، خرید کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید.

برای خرید گوشی موبایل به قیمت مناسب و با شرایط نقد و اقساط به فروشگاه کوک موبایل مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم

  1. blank مدونا گفت:

    کد دستوری برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل چیست و چطور بفهمم چقدر اینترنت دارم؟

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      کد #555* را وارد کنید. زمانی که صفحه دستورات باز شد، عدد 1 را وارد کنید. در صفحه جدید، عدد 4 را وارد کنید. عدد 1 را وارد کرده تا میزان بسته اینترنت و تاریخ اتمام آن نمایش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *