ترفند شبکه های اجتماعی

چند حساب کاربری تلگرام بر روی گوشی خود داشته باشیم

blank

یکی از مشکلات برنامه های پیام رسان این است که افراد نمی توانند چندین حساب کاربری برای خود ایجاد کنند و بعضی از افراد به دلیل وابسته بودن کسب و کار خود به این اپلیکیشن ها مجبور می شوند چندین گوشی خریداری کنند. البته پیام رسان تلگرام به دلیل قابلیت متن باز(Open source) در مقابل اپلیکیشن هایی مانند Whatsapp یا viber مشکلاتی را برای کاربران خود بوجود نمی آورند و می توانید بر روی گوشی خود چندین حساب کاربری را همزمان مدیریت کنید.

باز کردن چندین حساب کاربری تلگرام بر روی کامپیوتر راحت است. علاوه بر دریافت نسخه دسکتاپ(Desktop) پیام رسان تلگرام می توانید نسخه پرتابل آن را نیز نصب کنید و اگر به حساب کاربری بیشتری نیاز داشته باشید می توانید با رفتن به سایت تلگرام از نسخه آنلاین این پیام رسان استفاده کنید.

ولی برای استفاده از چند حساب کاربری تلگرام بر روی گوشی خود باید چه کاری را انجام دهیم؟

راه حل:

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های تلگرام قابلیت متن باز بودن آن می باشد. این قابلیت این اجازه را می دهد تا برنامه نویسان به کد های سازنده این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و با تغییرات دلخواه بر روی آن بتوانند اپلیکیشن های پیام رسان جدید  که بر روی پلتفرم اصلی Telegram کار کنند، را بسازند. اپلیکیشن هایی مانند موبوگرام، مسنجر پلاس برای اندروید و اپلیکیشن هایی مانند آیتله و تله گرام برای سیستم عامل iOS را می توانید بر روی گوشی خود نصب کنید و حساب کاربری های متفاوت خود را وارد کنید و همزمان از آنها استفاده کنید.

نکته: برای ثبت نام حساب های کاربری متفاوت به شماره تلفن های دیگری نیاز دارید به گونه ایی که هر حساب کاربری نیازمند یک خط تلفن می باشد. با ثبت نام در هرکدام از این اپلیکیشن ها کد شناسایی به خط ثبت نام شده ارسال می شود و برای دریافت این پیام باید خط تلفن همراه را برای چند لحظه در همان گوشی یا در گوشی دیگری جایگذاری کرد.

مطالب مرتبط