ترفند شبکه های اجتماعی

پیدا کردن لینک تلگرام خودمان

پیدا کردن لینک تلگرام خودمان

پیدا کردن لینک تلگرام خودمان سوال پر تکراریست که در این مقاله به آن می پردازیم.

برخی از کاربران تلگرام، می خواهند بدانند که لینک تلگرام آنها چیست و از کجا می توانند لینک خود را پیدا کنند. اگر شما هم مایلید، بدانید لینک تلگرام تان را چگونه می توانید پیدا کنید و مانند بسیاری از کاربران نحوه ی انجام آن را نمی دانید، باید به شما بگوییم این کار بسیار آسان و راحت است و در این مقاله ما به شما نحوه ی پیدا کردن آن را یاد می دهیم.

برای به اشتراک گذاشتن اکانت تلگرام چندین راه وجود دارد. هر کاربر تلگرامی به جز داشتن شماره ی کاربر فرد دیگر، با آیدی و لینک telegram او نیز می تواند، با وی ارتباط برقرار کند. این موضوع بدین معنی ست که برای وارد شدن به یک گفتگوی خصوصی با فردی دیگر در تلگرام، لازم نیست حتماً شماره ی آن فرد را داشته باشد، بلکه با داشتن آیدی و لینک تلگرام او امکان پذیر است.

حالا به این مورد بپردازیم که چگونه لینک telegram خودمان را پیدا کنیم که در حالتی که مایل نبودیم شماره ی خود را به فردی برای پیام دادن به تلگرام بدهیم، بتوانیم لینک تلگرام خود را به او دهیم. پس باید یاد بگیرید که لینک تلگرام خود را پیدا کنید.

فایده ی لینک تلگرام خودمان

همانطور که در بالا گفتیم اولین فایده ی پیدا کردن لینک تلگرام تان، دادن لینک به فردی ست که مایل نیستید شماره شما را برای پیام دادن به شما داشته باشد و در این حالت با در اختیار گذاشتن لینک telegram خودتان به او، آن فرد می‌تواند در تلگرام به شما پیام داده و شماره شما را هم نداند و نبیند.

دومین کاربرد لینک تلگرام برای دسترسی سریع افراد دیگر به اکانت شما می باشد. فرض کنید می خواهید در بیو اینستاگرام خود، افراد را سریعاً به اکانت تلگرام خود هدایت کنید، در این صورت کافی ست که لینک telegram خود را در بیو اینستاگرام خود قرار داده و هر کاربری که دوست داشته باشد با زدن بر روی آن لینک، به سرعت به اکانت شما دست می یابد و می تواند در آن جا با شما ارتباط برقرار کرده و نیاز به دادن شماره تان نیست.

به جز موارد بالا، در بسیاری از موارد دیگر، مانند درج لینک تلگرام تان در کارت ویزیت خود، تراکت های تبلیغاتی و … وارد نموده تا افراد به راحتی به توانند به اکانت شما دسترسی پیدا کنند.

حالا نوبت آن رسیده که بگوییم چگونه لینک telegram خودمان را پیدا کنیم.

چگونگی پیدا کردن لینک تلگرام خودمان

در حالتی که بخواهید اکانت تلگرام شما لینک داشته باشد، حتماً باید یک user name برای اکانت خود داشته باشید. پس تا وقتی که اکانت تلگرام شما user name نداشته باشد، پیدا کردن لینک telegram هم امکان پذیر نیست. اگر اکانت شما user name ندارد، مراحل زیر را برای ساخت user name طی نمایید:

blank

1) تلگرام خود را اجرا نمایید.

2) در تلگرام تان به منوی Settings خود بروید.

3) در بخش info گزینه Username را انتخاب کنید.

4) حالا در فیلد مشخص شده، user name را برای اکانت خود وارد نمایید. دقت داشته باشید که اینuser name نباید تکراری باشد.

5) بعد از پایان کار آیکون تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نموده تا user name شما برای اکانت تلگرامتان ثبت شود.

حالا که یک user name یا آیدی تلگرام دارید، به آسانی می‌توانید لینک تلگرام خود را پیدا کنید. لینک telegram شما دقیقا در زیر توضیحات همان صفحه نمایش داده می شود. اگر از صفحه مذکور خارج شدید، مراحل زیر را سپری کنید:

blank

تلگرام خود را اجرا کرده و وارد بخش Settings شده و در قسمت info گزینه Username را انتخاب نمایید و در زیر توضیحات این صفحه لینک آبی رنگی آمده است که این لینک همان لینک telegram شما می باشد. در حال حاضر، هر فردی که این لینک را در اختیار داشته باشد، می‌تواند بدون داشتن شماره تماس شما، در تلگرام با شما وارد گفتگوی خصوصی شود.

نحوه ی ساخت آیدی و نام کاربری در تلگرام را مطالعه کنید.

blank

پس لینک تلگرام هر فرد به همین سادگی انجام خواهد شد. اگر بخواهیم در یک قانون کلی نحوه لینک تلگرام خودمان را توضیح بدهیم، باید بگوییم که لینک تلگرام هر اکانت به صورت زیر است:

https://t.me/username

که “username” همان یوزرنیم یا آیدی تلگرام فرد محسوب می‌شود.

در این مقاله، به نحوه ی پیدا کردن لینک تلگرام خودمان پرداختیم و در چه جاهایی می تواند کاربرد داشته باشد، و اینکه بیشترین استفاده ی آن وقتی ست که نمی خواهیم شماره خودمان را به فردی برای پیام دادن به تلگرام مان بدهیم.

مطالب مرتبط