ترفند اندروید

پیدا کردن رسید خرید جم از گوگل پلی

blank

با پیشرفت فناوری استفاده کاربران از فناوری‌های نوین نیز افزایش پیدا کرده است. برخی از افراد از فناوری‌های موجود برای پیشبرد اهداف و مقاصد کاری استفاده می‌کنند. ولی برخی از افراد از امکانات سرگرمی فناوری‌های نوین بهره برده و اوقات فراغت خود را با بازی‌های رایانه‌ای پر می‌کنند. یکی از مواردی که در بازی‌های رایانه‌ای با آن مواجه می‌شوید خرید جم است.

جم با نام‌های مختلف همچون سکه یا الماس نیز وجود دارد. برای اینکه بتوانید از جم خریداری شده استفاده کنید باید تصویری از رسید آن به شرکت سازنده بازی ارسال کنید و آن‌ها جم خریداری شده را در بازی شما اعمال کنند.

این رسید به ایمیل شما ارسال می‌شود و شما باید از آن تصویری را تهیه کرده و به شرکت سازنده بازی ارسال کنید. برخی مواقع پس از خرید جم برای یافتن رسید آن با مشکل روبرو می‌شوید.

برای خرید جم منابع مختلفی وجود دارند. در این بخش به آموزش پیدا کردن رسیدخرید جم از گوگل پلی می‌پردازیم. برای اینکه بتوانید جم خریداری شده از گوگل پلی را پیدا کنید به ادامه مطلب توجه کنید.

در مرحله اول باید وارد حساب کاربری Gmail خود شوید. درصورتیکه چند حساب کاربردی دارید، حساب کاربری که برایخرید جماز آن استفاده کرده‌اید را انتخاب کنید. در قسمت جستجوی Gmail خود عبارت Google Play را تاپ کنید. بدین صورت می‌توانید رسید مربوط بهخرید جمرا پیدا کنید. پس از یافتن آن، آن را باز کرده و تصویری از آن را به پیشتیبانی بازی خود راسال کنید.

پیدا کردن رسید خرید جم از گوگل پلی

پیدا کردن رسید خرید جم از گوگل پلی

با این کار می‌توانید از جم خریداری شده در بازی مورد نظر خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط