ترفند شبکه های اجتماعی

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

blank

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام بسیار ساده در این مقاله شرح داده می شود.

امروزه همه ما شبکه اجتماعی اینستاگرام را روی گوشی­ هوشمند خود داریم و به صورت روزانه پست­های مورد علاقه خود را لایک می کنیم. ولی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک عکس یا فیلمی را که لایک کرده اید را آنلایک کنید. آنلایک یعنی اینکه لایک­های خود را از روی پست­ها لغو یا به اصطلاح دیگر حذف نماید. در ادامه این مطلب کوک موبایل نحوه حذف لایک­ها از پست­های لایک شده را به روش­های مختلف آموزش به شما آموزش خواهد داد.

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

روش اول: حذف لایک یک پست

در این روش می‌توانید لایک پست­های را که لایک کرده­اید و به خاطر دارید یا هنوز از آن پست خارج نشده­اید، بردارید. اکثر کاربران این شبکه اجتماعی از این روش برای اینکار استفاده می­کنند و دلیل آن راحتی این روش است.

 برای اینکار باید عکس یا فیلمی را که لایک کرده­اید روی دکمه قلب یا همان لایک آن دوباره کلیک کنید تا لایک آن حذف شود. نشانه برداشتن لایک، حذف رنگ قرمزی دکمه قلب و تبدیل شدن آن به رنگ سفید است.

حذف لایک­ها روی پست­های instagram

حذف لایک­ها روی پست­های instagram

روش دوم: دسترسی به تمام پست­های لایک شده

در روش قبلی باید عکس یا فیلم مورد نظر را به خاطر داشته یا به آن دسترسی داشته باشید تا لایک پست مورد نظر را بردارید. ولی اینستاگرام آنقدر شلوغ است که دسترسی به تمامی پست­های که لایک کرده اید یا به خاطر سپردن آن ها تقریباً غیر ممکن است.در این روش تمام پست­های که لایک کرده­اید را می­توانید مشاهده کنید و در صورت نیاز لایک­های آن را بردارید. برای اینکار:

1- آیکون سه نقطه یا همان )options تنظیمات (در بالای صفحه اصلی خود را لمس کنید.

2-در مرحله بعد روی گزینه posts you’ve Liked (پست­های که پسندید) کلیک کنید.

3-پست مورد نظر را که می­خواهید لایک آن را بردارید را انتخاب کنید.

 4- با انتخاب دوباره گزینه لایک پست مورد نظر آن را آنلایک کنید.

حذف لایک­ها روی پست­های instagram

حذف لایک­ها روی پست­های instagram

روش سوم: برداشتن خودکار پست­های لایک شده

اگر بخواهید کل پست­های که لایک کردید را آنلایک کنید کارکمی دشوار می­شود و با استفاده از روش­های قبلی این کار بسیار زمان بر و طاقت فرسا خواهد بود.

برای حل این مشکل باید این کار را با استفاده از یک برنامه انجام دهید. برنامه ­های مختلفی برای چنین کارهای ارائه شده­اند که ما در این مطلب از برنامه Cleaner for Instagram استفاده کرده­ایم که از طریق لینک زیر می­توانید برای اندروید و ios دانلود کنید.

برنامه را نصب و اجرا کنید سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری instagram خود شوید. پس از واردن شدن مشاهده می­کنید که در پایین این برنامه گزینه­های وجود دارد. برای حذف لایک­های انجام شده باید روی گزینه Liked مطابق تصویر کلیک نمایید.

2- برای آنلایک کردن یک یا چند پست با لمس آن ها می­توانید آن را انتخاب کنید اما برای انتخاب همه پست­ها باید گزینه« Quick select »را انتخاب نمایید.

3-در منوی ظاهر شده روی گزینه« select all »کلیک نمایید.

4-پس از انتخاب آن دکمه­ای ظاهر می­شود که با انتخاب آن دو گزینه را می­توانید انتخاب کنید یکی آنلایک و دیگری دانلود پست­ها است برای برداشتن لایک گزینه unlike را انتخاب نمایید.

5-در پایان هم شروع به انجام عملیات پاک کردن لایک­ها می­کند فقط بسته به سرعت اینترنت و تعداد پست­های شما مدت زمانی برای اینکار طول می­کشد تا کامل شدن آن صبر کنید.

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

حذف لایک­ها روی پست­های اینستاگرام

به این صورت لایک­های شما از روی عکس و فیلم­های لایک شده برداشته می­شود با این برنامه کاربردی می­توانید کارهای چون دانلود پست­ها، بلاک کردن فالورها، آنفالوکردن پیج­ها را هم انجام دهید.

سخن پایانی

با هرکدام از این روش­ها که ذکر کردیم می­توانید لایک های خود را از روی عکس­ها یا فیلم­ها بردارید در پایان هم باید بگویم که instagram بر اساس این لایک­ها و فالوهای که انجام می­دهید، محتوای مطابق علایق شخصیتان در معرض دید شما قرار می­دهد بنابراین در لایک کردن پست­ها بیشتر دقت کنید.

مطالب مرتبط