راهنمای خرید لوازم جانبی

چرا باید به هندزفری بلوتوث کوچ کنیم ؟ مزیت ها و معرفی

blank

یک گجت با چندین کاربرد مفید، هندزفری های بلوتوث را می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار در سال های اخیر معرفی نمود. اما چرا باید به استفاده از این محصول به جای هندزفری های سیم دار کوچ کنیم؟ برای یافتن جواب سوال خود به همراه آشنایی با بهترین محصولات عرضه شده در بازار می توانید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

چرا هندزفری بلوتوث ؟

این دسته از هندزفری ها از گوش در نمی آیند، هنگام تعویض لباس ها مشکلی پیش نمی آورند و دارای قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به سایر هندزفری ها می باشد. همچنین استفاده از این کالا به جای محصولات سیم دار برای جواب دادن به تلفن بهتر است و می تواند نیاز های رانندگان را نیز برطرف سازد. بهتر است بدانید بعضی از مدل های این محصول که برای یک مدل از موبایل به صورت اختصاصی تولید می شود، دارای قابلیت پردازش صوت می باشد.

آشنایی با هندزفری های بلوتوث

 

هندزفری | تعمیرات موبایل

هندزفری های بلوتوث دارای کاربرد های بسیاری می باشند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به گوش دادن آهنگ، جواب دادن به تلفن و استفاده از قابلیت هنگام رانندگی در گوشی های اندرویدی اشاره نمود. اما واقعا آیا هندزفری های بلوتوث ایمن هستند؟ ضرری برای بدن ندارند؟ کیفیت لازم را ارائه داده اند؟ پاسخ تمامی این سوالات یک کلمه است! بله. هندزفری های بلوتوث امروزه از ورژن های بالای این سخت افزار استفاده می کنند و قابلیت استفاده همزمان در چند گوشی تلفن همراه برای بسیاری از مدل های آن ها فراهم شده است.

ایمنی، کیفیت، بدون ضرر و منحصر به فرد

نگران نباشید، هندزفری های اندروید قابلیت شنود ندارند و کسی قادر به دسترسی تماس های شما نخواهد بود. در واقع استفاده از سیستم های ایمنی شناسایی که در تلفن های همراه جدید و هندزفری ها استفاده شده است کسی قادر به اتصال بدون اجازه شما را نخواهد داشت. برخلاف تصور عموم نیز، هنوز ضرر پزشکی برای آن گزارش نشده است. همچنین استفاده از بالاترین ورژن های بلوتوث سبب شده است تا کیفیت صدا از فواصل تقریبا دور نیز بسیار بالا باشد.

معرفی هندزفری های بلوتوث باکیفیت عرضه شده

LG TONE FREE:

 

هندزفری | تعمیرات تخصصی موبایل
ال جی جدیدا به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده هندزفری های بلوتوث تبدیل شده است و عرضه محصولات باکیفیت مانند هندزفری های بلوتوث باعث شده است تا این برند، خیلی زود به یکی از محبوب ترین ها در بازار بدل شود. لازم به ذکر است این کالا از فناوری بلوتوث ورژن ۴٫۲ استفاده می کند. این محصول همه چیز تمام، باکیفیت، با بلندگو های حرفه ای و مناسب برای ورزش و کار های روزمره می باشد.

 AELEC S350 Bluetooth Headphones:

 

هندزفری | اموزش تعمیرات تخصصی موبایل
این کالا با استفاده از بلوتوث ورژن ۴ و طراحی اسپرت برای کار های ورزشی، دویدن و سایر کار های روزمره مناسب می باشد. همچنین استفاده از طراحی خاص و چشم نواز باعث شده است تا کالا بیشتر مورد توجه قشر جوان قرار گیرد. کیفیت این محصول نیز با استفاده از بهترین بلندگو های استاندارد، به گوش آسیب کمتری رسانده و کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان می آورد.

SENSO Bluetooth Headphones:

 

هندزفری | تعمیرات تخصصی گوشی
محصول جدید این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین قابلیت های آن، استفاده از فناوری مقاوم در برابر آب می باشد. باید توجه داشت که این کالا برای کار زیر آب تولید نشده است و در نهایت می تواند فشار آب زیر دوش را تحمل نماید.

Samsung Level U Pro :

 

هندزفری | اموزش تعمیرات تخصصی گوشی
این کالا یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت سامسونگ بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این کالا دارای قابلیت تنظیمات مغناطیسی بوده که باعث شده است از گره خوردن آن جلوگیری شود.

 

مطالب مرتبط