ترفند ال جی

نصب رام با استفاده از نرم افزار LG Flash Tool

نصب رام با استفاده از نرم افزار LG Flash Tool

 LG Flash Tool بهترین و تنها ابزار فلش کردن ROM است که بطور ویژه برای تلفن های هوشمند و دستگاه های اندرویدی LG طراحی شده است. آخرین نسخه این ابزار با فایل های KDZ بزرگتر از 1 گیگابایت به خوبی کار می کند. همچنین، این نرم افزار با ویندوز 7 ، 8 و 10 رایانه های شخصی سازگار است تا KDZ ROM را در تلفن هوشمند ال جی فلش کند. ابزار فلش ال جی با هزینه رایگان و توسط توسعه دهندگان XDA تهیه و توزیع شده است. اگر شما نیز صاحب یک تلفن هوشمند یا تبلت LG هستید، ابزار LG Flash بهترین نرم افزار برای نصب فریمور رسمی جهت بازیابی دستگاه است. در حالت دیگر، اگر اخیرا در استفاده از تلفن هوشمند خود با مشکلی جدی و یا کندی سرعت اجرای برنامه ها و سیستم عامل روبرو هستید یا می خواهید سیستم عامل دستگاه را تغییر دهید، این ابزار نرم افزار مفید و موثری است که می توانید روی رایانه خود نصب کنید.

نرم افزار LG Flash Tool

معرفی جدیدترین LG Flash Tool 2025، نرم افزار فلش به روزرسانی شده برای گوشی های هوشمند ال جی، جهت رفع اشکالاتی که در نسخه فریمور قبلی شناسایی شده بود، بازطراحی رابط کاربری گرافیکی و همچنین ارائه بانک اطلاعاتی دستگاههای سازگار با این نرم افزار منتشر شده است. در این نرم افزار کدهای منبع امن enclave مبنایی برای کنار گذاشتن فریمور ناسازگار فراهم می کند تا از بریکینگ گوشی جلوگیری کند. این نرم افزار فلش گوشی هوشمند ال جی در حال حاضر نسخه جدید UptestEX 1.2.3.1 اصلاح شده را در خود جای داده است تا طیف وسیعی از گوشی های اندروید ال جی را پشتیبانی کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد نصب و استفاده از نرم افزار فلش کردن ال جی LG Flash Tool مطالبی را بیان کنیم. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید.

ابزار فلش ال جی امکان بازگشت منوهای گوشی به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری)، و نصب فریمور استوک KDZ یا TOT بر روی دستگاه هوشمند LG را برای کاربر فراهم می کند. وظیفه اصلی این نرم افزار فلش کردن دستگاه های ال جی به منظور دستورات بوت سریع یا به اصطلاح fastboot ADB است. نرم افزار LG Flash اکنون با بازیابی و بکاپ گیری تلفن هوشمند ال جی همراه است در حالی که گزارش های خطای برنامه های کاربردی از پیش نصب شده توسط سیستم عامل و همچنین برنامه هایی که توسط کاربر و به صورت دستی روی اندروید نصب می شوند را آن هم به صورت سیستماتیک گزارش می کند.

 کار با فایل های KDZ بزرگتر از 1 گیگابایت و بیشترین سازگاری و پشتیبانی از تقریبا هر تلفن هوشمند LG می تواند از مزیت های اصلی نرم افزار LG Flash باشد. با رندرینگ فریمور رام استوک نسخه پایین تر و یا بالاتر با این ابزار فلش، قطعاً سرعت دستگاه افزایش می یابد و اینکه عملکرد اجرای برنامه ها نیز تقویت پیدا می کند.

ویژگی ها و قابلیت های LG Flash Tool

سازگار با هر تلفن هوشمند  LG

  • آخرین برنامه های کاربردی نصب شده روی گوشی ال جی با نسخه اصلاح شده UptestEX 1.2.3.1 به روز رسانی می شود. این باعث می شود که تمام دستگاه های هوشمند LG با این ابزار سازگار باشند. در نتیجه، کاربر را قادر می سازد تا هر فریمور KDZ و TOT که روی دستگاههای LG اجرا می شوند، با استفاده از ابزار LG Flash فلش کند. از اینرو نگران خطاهای مربوط به ناسازگاری و عدم پشتیبانی نشوید.

طراحی مجدد رابط کاربری گرافیکی

  • نرم افزار LG Flash Tool می تواند مستقیماً با دانلود هر پلتفرم ویندوز و بدون هیچگونه ابزار پشتیبانی مانند PC Suite، دانلود شود. این یک برنامه کاربردی برجسته است که می تواند به تنهایی اجرا شود و به برنامه پشتیبان نیاز ندارد. یعنی برای اجرای آن دیگر نیازی نیست کاربر برنامه PC Suite و یا هر ابزار پشتیبان دیگری را نصب کند. پس شما می توانید با یا بدون ابزار پشتیبانی LG ، از این برنامه جدید فلش گوشی های ال جی استفاده کنید.

بدون ابزار پشتیبانی LG کار می کند

  • جدیدترین نسخه این ابزار با یک رابط کاربری گرافیکی کاملاً ساده بهبود یافته است. استفاده از این رابط کاربری جدید حتی توسط یک کاربر تازه وارد ساده و آسان است. در طراحی ساده LG Flash Tool هیچ گونه علامتی از خطاها و ارورهای بعد از اجرا وجود ندارد. تنها با انجام چند مرحله ساده فریمور KDZ یا TOT را فلش کنید.

نیازی به استفاده از فایل های میزبان یا Host File نیست

با استفاده از این LG Flash که در نهایت به روز شده است، در هنگام اجرا، انجام هیچگونه بای پس سازی لازم نیست. به معنای دقیق تر، یعنی نیازی به سرور HTTP خارجی یا فایل های هاست مربوطه برای عبور از هر مرحله جداگانه نمی باشد. تنها به یک اتصال اینترنتی فعال برای دانلود ابزار فلش در رایانه ویندوز نیاز دارید و درخواست نصب های دیگر را نخواهید داشت.

اکنون که قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار LG Flash Tool را با هم بررسی کردیم، در زیر با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه استفاده از این نرم افزار را دنبال کنیم.

دستورالعمل ها و روش های متعددی برای استفاده از این نرم افزار برای فلش کردن یا نصب فریمور استوک روی گوشی های هوشمند، تبلت ها و گوشی های غیر هوشمند ال جی وجود دارد.

پیش نیازهای نصب فریمور:

برای نصب یک فریمور رسمی با فرمت های .kdz و .cab روی دستگاه موبایل ال جی خود دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

نصب فریمور رسمی .kdz و یا .cab با استفاده از نرم افزار LG Flash Tool

1- USB Driver ال جی را روی رایانه شخصی خود دانلود و نصب کنید (اگر یو اس بی درایور قبلاً روی رایانه شما نصب شده است از این مرحله عبور کنید).

فایل درایور

2- فایل LG Flash Tool را روی کامیپوتر خود دانلود و استخراج کنید. پس از اکسترکت این ابزار، در پنجره ای که باز می شود باید فایل های زیر را مشاهده کنید:

فایل LGFlashTool2014.exe را باز کنید

3- اکنون دستگاه ال جی خود را روی حالت دانلود بوت و راه اندازی کنید. برای انجام این کار، کابل یو اس بی را به پورت رایانه شخصی متصل کنید، سپس، دکمه افزایش حجم صدا روی دستگاه موبایل خود را فشار دهید و نگه دارید، اکنون سر دیگر کابل یو اس بی را به گوشی خود متصل کنید.

دستگاه را به رایانه متصل کنید

نحوه ی فلش دستگاه های ال جی به وسیله ی lg flash tool را مطالعه کنید. 

4- فایل LGFlashTool2014.exe را باز کنید.

فایل LGFlashTool2014.exe را باز کنید

5- به محض اینکه ابزار LG Flash Tool راه اندازی شد، می توانید صفحه زیر ببینید:

صفحه راه اندازی ابزار LG Flash Tool

6- اکنون، در کادر رو به روی گزینه Select Type کلیک کنید، چند گزینه به صورت کشویی باز می شود و از میان آنها CDMA را انتخاب کنید.

7- اکنون روی دکمه Select File کلیک کنید و فریمور استوک (ROM) مربوط به دستگاه خود را پیدا کنید (با این فرض که از قبل فریمور استوک را روی دستگاه خود دانلود کرده اید).

روی دکمه Select File کلیک کنید

فریمور استوک (ROM) مربوط به دستگاه خود را پیدا کنید

8- روی دکمه Normal Flash کلیک کنید.

روی دکمه Normal Flash کلیک کنید

9- در پنجره اطلاعات گوشی روی گزینه شروع کلیک کنید. این گزینه در پایین پنجره قرار دارد.

در پنجره اطلاعات گوشی روی گزینه شروع کلیک کنید

10- اکنون پنجره کشور و زبان باز خواهد شد و روی دسکتاپ نمایش داده خواهد شد.

پنجره کشور و زبان باز خواهد شد

11- زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه OK کلیک کنید.

زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید

12- اکنون فرایند فلش کردن به صورت خودکار شروع خواهد شد و بسته به اندازه فریمور، حدود 5 تا 10 دقیقه طول می کشد تا پروسه کامل شود.

فرایند فلش کردن به صورت خودکار شروع خواهد شد

13- به محض اینکه فرایند فلش کردن کامل شد، دستگاه موبایل به طور خودکار مجددا راه اندازی می شود و بالا می آید.

14- وقتی دستگاه موبایل شما راه اندازی و آماده استفاده شد، کابل یو اس بی را از رایانه جدا کنید و برنامه Flash Tool روی رایانه خود را ببندید.

دستگاه را از رایانه جدا کنید

در بالا به معرفی برنامه فلش کردن گوشی و نصب رام رسمی روی دستگاه های هوشمند ال جی را به شما آموزش دادیم. همانطور که گفتیم این نرم افزار از همه دستگاه های موبایل ال جی پشتیبانی می کند. در صورت مشکل و یا هر گونه سوالی می توانید با کوک موبایل تماس بگیرید. کارشناسان واحد پشتیبانی ما آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی لازم در این زمینه به شما عزیزان می باشد.

از اینکه حوصله کردید و مقاله ما را تا انتها مطالعه کردید از شما ممنون و سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *