ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی تلگرام

انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی

نحوه ی انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی تلگرام به صورت قدم به قدم در این مقاله بررسی می شود.

می خواهیم بدانیم که چگونه می توان مدیر اصلی (creator)  کانال را تغییر داد؟ نحوه ی انتقال کانال به شماره دیگر بدون اینکه چت ها و مخاطبین ما برای کاربر مقابل، قابل مشاهده نباشد.اگر در کانالی ادمینی به کانال و گروه دسترسی داشته باشد، توسط فردی که کانال یا گروه را ایجاد کرده می تواند به این ادمین انتقال داده شود.

برای بسیاری از ادمین ها این مهم، بسیار قابل توجه می باشد که می توانند مالکیت کانال خود را به ادمینی دیگر منتقل کنند و همه ی اختیارات را به ادمین جدید انتقال دهند.

برای بسیاری از ادمین ها این موضوع بسیار ناراحت کننده است که نتوانند مالکیت کانال یا سوپرگروه خود را به شخص دیگری منتقل کنند. قبلا از روش تغییر شماره تلگرام، برای تغییر ادمین کانال استفاده می شد یعنی شماره تلگرام را به شماره فردی که قرار بود کانال را در دست بگیرد، تغییر می دادیم.

ولی این راه حل، مشکل بزرگی دارد که تمامی اطلاعات ما با کانال برای شخص مقابلمان قابل دسترسی می باشد ولی جای نگرانی نیست و پاول دورف در توییتر خود، این قول را داده بود که به زودی این امکان را اضافه کنید تا از این به بعد کاربران بتوانند گروه و یا کانال خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

نحوه ی انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی تلگرام: روش کار

در بروز رسانی های جدید تلگرام یعنی نسخه ی ۵٫۸ قابلیت انتقال مدیر کانال یا گروه به شخص دیگر وجود دارد. این قابلیت برای این فراهم شده است که در صورت داشتن چند کانال یا سوپر گروه بر روی یک اکانت، بتوانید بدون نیاز به تغییر شماره یا دیلیت اکانت، بعضی از این کانال ها را به شخص دیگری انتقال دهیم و یا چند کانال را بخریم و در آن کانال creator شد.

جهت آموزش اضافه کردن ادمین به گروه تلگرام اینجا کلیک کنید.

حالا نوبت این رسیده که با نحوه ی تغییر مدیر گروه آشنا شویم. ابتدا شخص مورد نظر را ادمین می کنیم و بعد از آن وارد بخش ادمین می شویم و تمام دسترسی های کانال را به ادمین جدید منتقل می کنیم. بعد از آن در قسمت پایین گزینه ی Transfer Group Ownership را انتخاب کنید. پنجره ای باز می شود و با انتخاب CHANGE OWNER این گروه به شخص مقابل انتقال داده می شود و مدیر کانال می شود.

نحوه ی انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی تلگرام

وقتی بدون حذف کانال، مدیر و ادمین گروه به شخص دیگری منتقل شود خریداران و فروشندگان بدون هیچ نگرانی به کار خود ادامه می دهند.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “نحوه ی انتقال مالکیت گروه و تغییر مدیر اصلی تلگرام

  1. blank محمدی گفت:

    سلام
    لطفا روش انتقال مالکیت گروه در واتساپ به شماره دیگر را بیان فرمایید
    سپاس

  2. blank مونا گفت:

    سلام
    من مالک گروهی 130 هزار نفری بودم که اشتباها دلیت اکانت کردم
    الان دیگه مالک گروه نیسنم
    ایا راهی هست بتونم مجدد مالک گروه بشم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. متاسفانه باید به شما بگیم که امکان اینکه بتوانید مجدد مالک گروه بشید وجود نداردو تنها می توانید به عنوان ادمین در گروه فعال باشید. برای راهنمایی و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری واحد شبکه های اجتماعی کوک موبایل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *