ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام

نحوه فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام

نحوه فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام برای همراه بودن با این پلتفرم رسانه اجتماعی در حال توسعه، امری ضروری است، فعال کردن و غیرفعال کردن این گزینه می تواند برای کاربرانی که نمی دانند از کجا شروع کنند مشکل ایجاد کند.

خوشبختانه، امکان تنظیم اعلان های اینستاگرام به خوبی فراهم شده است تا کاربران بتوانند پست هایی که برای آنها مهم است و قصد دارند بیشتر دیده شوند را پیگیری کنند.

چرا فعال سازی اعلان ها در اینستاگرام اهمیت دارد؟

از اعلان ها می توان برای فیلتر کردن محتوا و پست های بی اهمیت، براساس اولویت شخصی کاربر استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر کاربری نمی خواهد پست های کاربر خاصی را روی صفحه فید خود ببیند، اما همچنان می خواهد از حال و وضع او با خبر باشد و بداند که وی مشغول چه کاری است، می تواند از طریق بسیاری از گزینه های تنظیمات اعلان، به هدف خود برسد.

البته، با اعمال تنظیمات درست می توان به جلوگیری از دریافت محتوای مخرب، از جمله کلاهبرداری ها در اینستاگرام کمک کرد.
صفحه پشتیبانی اینستاگرام به طور پیش فرض هر فعالیتی که کاربر در اینستاگرام انجام می دهد را اطلاع رسانی می کند. برای مثال اگر زیر هر پست از دوستان و افرادی که دنبال می کنید، زیرنویس بگذارید، پست ها را لایک کنید و نظر بدهید، اینستاگرام این اقدام شما را به آنها اعلام می کند.

با اینکه همه این موارد به طور پیش فرض، و خودکار انجام می شوند، این بدان معنا نیست که دست کاربران از کنترل و تنظیم اعلان ها کوتاه است. اگر کاربران نیازی به دریافت اعلان از سوی اینستاگرام نیستند و یا آنها را بیش از حد مزاحم بدانند، این امکان را دارند که تمام آنها را بی صدا کنند.

نحوه فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم نحوه تنظیم و فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام را به شما عزیزیان آموزش دهیم. انجام این کار بسیار ساده است و می توانید تنها در چند مرحله آن را انجام دهید. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید.مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد:

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

روی آیکن برنامه اینستاگرام کلیک کنید و برنامه را باز کنید. این آیکن که به شکل یک دوربین با پس زمینه رنگارنگ است را می توانید در صفحه اصلی گوشی خود و یا در کشو برنامه ها و یا با جستجوی برنامه اینستاگرام، پیدا کنید.

در صورتی که به صورت خودکار وارد سیستم نمی شوید، ابتدا نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید و سپس روی sign in ضربه بزنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید وارد شوید می توانید با بخش تعمیرات کوک موبایل ارتباط بگیرید.

نحوه فعال سازی اعلان پست در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- روی آیکن پروفایل ضربه بزنید.

آیکن پروفایل به شکل سر و بالا تنه یک انسان است.

اگر شخصی که می خواهید اعلان های او را دریافت کنید در صفحه فید اینستاگرام شما پست و یا عکس دارد، می توانید از این مرحله عبور کنید و کار را با دو مرحله بعدی ادامه دهید.

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

3- روی گزینه Following ضربه بزنید.

این گزینه در بالای دکمه Edit Profile قرار دارد. تعداد افرادی است که شما در اینستاگرام دنبال می کنید در بالای این آیکن درج شده است.

روی گزینه Following ضربه بزنید

روی گزینه Following ضربه بزنید

4- روی یک از کاربرانی که شما دنبال می کنید ضربه بزنید.

کاربر دلخواه و هر فردی را می خواهید انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

روی یک از کاربرانی که شما دنبال می کنید ضربه بزنید

روی یک از کاربرانی که شما دنبال می کنید ضربه بزنید

5- منو گزینه ها را باز کنید.

روی گزینه به شکل سه نقطه افقی (آیفون و یا آیپاد) و سه نقطه عمودی (اندروید) در بالا گوشه راست صفحه ضربه بزنید و منو گزینه را باز کنید.

منو گزینه ها را باز کنید

منو گزینه ها را باز کنید

6- روی گزینه Turn On Post Notifications ضربه بزنید.

با ضربه روی این گزینه، امکان دریافت اعلان فعال می شود. اکنون وقتی کاربر مورد نظر شما چیز جدیدی در اینستاگرام پست می کند، به شما اعلان داده خواهد شد و شما متوجه آن پست خواهید شد.

روی گزینه Turn On Post Notifications ضربه بزنید

روی گزینه Turn On Post Notifications ضربه بزنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *