ترفند آیفون

نحوه راه اندازی و اجرای گوگل اسیستنت با Siri

نحوه راه اندازی و اجرای گوگل اسیستنت با Siri

آموزش استفاده از دستیار صوتی گوگل در آیفون به صورت گام به گام و کاملا تصویری. دستیار صوتی این روزها کاربردهای بیشتری پیدا کرده است و اغلب دارندگان تلفن های هوشمند می توانند از آن بهره ببرند. خیلی از فرمان ها توسط دستیار صوتی چه در اندروید و چه در آیفون قابل اجرا می باشد. اگر شما از آیفون استفاده می کنید ولی ترجیح می دهید که از گوگل اسیستنت به جای سیری استفاده کنید، می توانید به راحتی با تنظیم کردن اپلیکیشن Google Assistant از دستیار صوتی گوگل به جای  Siri بهره ببرید. در ادامه مراحل انجام این کار را برای شما توضیح خواهیم داد.

مراحل راه اندازی گوگل اسیستنت بر روی آیفون به جای سیری

لازم است در ابتدا برنامه گوگل اسیستنت را از اپ استور به صورت رایگان دریافت و بر روی گوشی موبایل نصب کنید. بعد از نصب آن وارد برنامه شوید تا مراحل آموزش استفاده از دستیار صوتی گوگل در آیفون

مرحله اول: در گوگل اسیستنت آیفون بر Visual Snapshot ضربه بزنید

در اپلیکیشن Google Assistant بر روی دکمه Visual Snapshot بزنید که در گوشه سمت چپ پایین تصویر قرار دارد. (آیکون آن در تصویر زیر نمایش داده شده است)

گوگل اسیستنت را بر روی آیفون باز کنید

گوگل اسیستنت را بر روی آیفون باز کنید و بر روی گزینه Visual Snapshot بزنید

مرحله دوم: به صفحه Add Ok google to Siri وارد شوید

در این صفحه بخشی قرار گرفته است که باید در آن OK google را به سیری ادد کنید و سپس بر روی گزینه Add to Siri بزنید. گاهی مواقع این پیام درست بعد از ناپدید شدن نوتیفیکیشن بر روی صفحه پدیدار می شود.

به صفحه Add Ok google to Siri وارد شوید

به صفحه Add Ok google to Siri وارد شوید و دکمه Add to Siri را کلیک کنید

مرحله سوم: بر روی گزینه Add to Siri کلیک کنید

در این مرحله شما تصویری مشابه با آنچه قبلا هم در هنگام اضافه کردن آیت ها به سیری می دیدی شاهد هستید. این مرحله به شما توضیح می دهد که هنگامی که شما Ok Google را می گویید این حالت با عنوان Hey Google را اجرا خواهد کرد. لازم است در این قسمت بر روی گزینه Add To Siri بزنید.

بر روی گزینه Add to Siri کلیک کنید

بر روی گزینه Add to Siri کلیک کنید

مرحله چهارم: اجرای گوگل اسیستنت به جای Siri آیفون

بعد از انجام این مراحل هر بار که شما سیری را باز کنید با گفتن Ok Google سیری از شما خواهد پرسید که چه چیزی از گوگل درخواست دارید.

اجرای گوگل اسیستنت به جای Siri آیفون

اجرای گوگل اسیستنت به جای Siri آیفون

مرحله پنجم: درخواست خود را به گوگل اسیستنت اعلام نمایید

درخواست یا سوال خود را به سیری اعلام کنید، این برنامه به صورت اتوماتیک به برنامه گوگل اسیستنت وارد می شود. شما خواهید دید که نتایج سوال یا درخواست شما در صفحه گوگل اسیستنت بر روی گوشی موبایل آیفون یا آیپد شما نمایش داده می شود.

آموزش استفاده از دستیار صوتی گوگل در آیفون

درخواست خود را به گوگل اسیستنت اعلام نمایید

از این مرحله به بعد شما می توانید مجددا با ضربه زدن بر روی علامت میکروفون در برنامه گوگل اسیستنت درخواست خود را مطرح کنید تا Google Assistant به شما پاسخ دهد. شما با باز کردن سیری و گفتن Ok Google هم مجددا به این قسمت وارد می شوید.

هرچند سیری و گوگل اسیستنت یک برنامه کارآمد هستند اما اگر خواستید این دستیار صوتی را بی صدا کنید می توانید نحوه بی صدا کردن دستیار صوتی سیری را در سایت کوک موبایل مطالعه نمایید. از طرفی گوگل اسیستنت یک برنامه بسیار پرکاربرد در دستگاه های اندرویدی محسوب می شود. برای مثال شما می توانید نحوه فعال کردن یادآور تولد در گوگل اسیستنت را نیز در وبسایت کوک موبایل مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *