ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون

نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون یا آی پد

نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

این روزها فیس بوک و اینستاگرام دست به دست هم می دهند. این دو رسانه اجتماعی، ویژگی ادغام را ارائه می دهند که نظیر آن را به سادگی در دیگر پلت فرم های رسانه های اجتماعی نمی توانید پیدا کنید.

برخلاف توییتر، که پستهای اینستاگرام شما را به عنوان وب لینک های اصلی منتشر می کند، در واقع فیس بوک به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً از برنامه اشتراک عکس به تایم لاین و صفحه فید شما به اشتراک بگذارید.منطقی است که فیس بوک بتواند ویژگی های ساده ای را برای یک برنامه محبوب مانند اینستاگرام ارائه دهد، به خصوص با توجه به اینکه این غول رسانه های اجتماعی این بستر را به قیمت 1 میلیارد دلار پول نقد خریداری کرده است. گفته می شود، بهترین چیز برای همگام سازی حساب های فیس بوک و اینستاگرام اینست که چقدر بی دردسر و راحت است. قبل از هر صحبتی، اجازه دهید نگاهی به برخی از مزایای آن بیندازیم.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید فیس بوک و اینستاگرام را با یکدیگر ادغام و لینک کنیم. لینک کردن به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی را که با استفاده از برنامه اشتراک گذاری عکس فوق الذکر، مستقیماً در فیس بوک پست کنید. اگر شما کسی هستید که از گرفتن لایک در اینستاگرام لذت می برد؟ (چه کسی نیست که از لایک گرفتن لذت ببرد!) این لایک در فیس بوک نیز مشاهده خواهد شد. هر تصویر یا ویدئویی که به اشتراک گذاشته شده است به منبع اصلی خود برمی گردد و به شما امکان می دهد دوستان یا مخاطبان بیشتری را از فیس بوک به اینستاگرام دعوت کنید و به اصطلاح به سمت اینستاگرام بکشانید (با این پیش فرض که صفحه شما در هر دو فیس بوک و اینستاگرام عمومی هستند).

فیس بوک از پایگاه کاربر به مراتب بزرگتر از اینستاگرام برخوردار است، بنابراین در فیس بوک شانس شما برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را دعوت کنید و به آنها دسترسی داشته باشید افزایش می یابد. و با توجه به اینکه به نظر می رسد فید الگوریتمی اینستاگرام پست های با تعامل و به اصطلاح لایک خور و با کامنت بیشتر را در اولویت نمایش قرار داده است، لایک های بیشتر می توانند به بالاتر امتیاز و رتبه آنها در صفحه فید اینستاگرام کمک می کنند. حتی برای کسانی که به دنبال دیده شدن و لایک گرفتن در اینستاگرام نیستند، این تلاقی پست می تواند به مخاطبین فیس بوک شما اجازه دهد بدون اینکه به اینستاگرام مراجعه کرده باشند، پست ها و فعالیت های شما را ببینند.

سرانجام، به دلیل یکپارچه سازی بی عیب و نقص بین این دو پلت فرم، جزئیات پست اینستاگرام شما (از جمله زیرنویس ها)، هر گونه داده موقعیت مکانی، هشتگ ها و ایموجی هایی که اضافه کرده اید، در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود. آپلودهای شما نیز در فیس بوک، در آلبوم مخصوص به خود، تحت عنوان «عکس های اینستاگرام» ذخیره خواهند شد- به شما امکان می دهد تا به سرعت دوستان خود را در شبکه اجتماعی تگ کنبد.فرایند لینک کردن حساب های اینستاگرام با فیس بوک تقریباً در iOS و اندروید یکسان است. البته بخاطر داشته باشید که این فرآیند فقط از طریق یک برنامه اینستاگرام نصب شده روی گوشی های هوشمند انجام می شود و نه از طریق اینستاگرام تحت وب.

نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون

وقتی حساب فیس بوک خود را با پروفایل اینستاگرام خود همگام سازی می کنید، اینستاگرام به شما امکان می دهد تا تمام دوستان فیس بوک خود را که از اینستاگرام استفاده می کنند، دنبال کنید.با مقدمه کوتاهی که در بالا در مورد لینک کردن اینستاگرام با فیس بوک آورده ایم و از مزیت های لینک کردن این دو پلت فرم گفتیم، مطمئناً به اهمیت دعوت از دوستان فیس بوکی خود برای پیوستن به اینستاگرام پی برده اید.

با کوک موبایل همراه باشید تا در این مقاله به شما نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون و آیپد را آموزش دهیم. ابتدا باید برنامه های اینستاگرام و فیس بوک را بر روی تلفن خود نصب کنید و باید با هر دوی آنها وارد سیستم شوید.در زیر مراحل انجام این فرایند به صورت تصویری شرح داده شده است:

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

آیکون برنامه اینستاگرام شبیه به یک دوربین سفید در یک کادر ارغوانی-نارنجی است، آن را از صفحه اصلی، کشوی برنامه ها و یا با جستجو برنامه در نوار جستجو پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید و برنامه را باز کنید.

اگر در حال حاضر روی دستگاه خود برنامه اینستاگرام را نصب نکرده اید، ابتدا به فروشگاه اپ استور بروید و برنامه را دانلود و نصب کنید، قبل از اینکه بتوانید به دوستان فیس بوک خود پیام دعوت ارسال کنید در برنامه ثبت نام کنید و وارد سیستم شوید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- روی علامت آدمک ضربه بزنید.

این علامت در پایین سمت راست صفحه دیده می شود.

با ضربه روی این علامت به پروفایل اینستاگرام خود هدایت خواهید شد.

روی علامت آدمک ضربه بزنید

روی علامت آدمک ضربه بزنید

3- روی نماد تنظیمات ضربه بزنید.

نماد تنظیمات که به شکل چرخ دنده است در سمت راست صفحه درکنار گزینه ویرایش پروفایل، زیر تعداد فالوورهای شما قرار دارد.

با ضربه روی تنظیمات، منو تنظیمات و گزینه های مربوط به حساب کاربری شما نمایش داده خواهد شد.

روی نماد تنظیمات ضربه بزنید

روی نماد تنظیمات ضربه بزنید

4- روی گزینه دوستان فیس بوک در بالای صفحه نمایش ضربه بزنید.

این گزینه در زیر لیست «invite» (دعوت) قرار دارد.

  • اگر شما در سایر برنامه های شبکه اجتماعی مثل توئیتر ثبت نام کرده و وارد سیستم شده باشید، علاوه بر گزینه دعوت از دوستان فیس بوک گزینه دعوت از فالوورهای توئیتر به اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.
  • ابتدا باید حساب فیس بوک خود را تایید و وارد سیستم آن شوید. اگر از شما درخواست ورود به سیستم فیس بوک شد، روی گزینه Continue ضربه بزنیدو سپس با برنامه فیس بوک لاگین کنید و نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک خود را وارد کنید.
روی گزینه دوستان فیس بوک در بالای صفحه نمایش ضربه بزنید

روی گزینه دوستان فیس بوک در بالای صفحه نمایش ضربه بزنید

5- به پایین اسکرول کنید و دوستان فیس بوک خود را برای دعوت به اینستاگرام،مشخص کنید، سپس روی گزینه «Invite» ضربه بزنید.

  • می توانید در یک مرحله تعداد زیادی از دوستان فیس بوک خود را به پیوستن به اینستاگرام دعوت کنید.
  • به محض دعوت از آنها، دکمه آبی رنگ Invite به رنگ سفید تبدیل خواهد شد و متن این گزینه به «Invited» به معنای دعوت شده تبدیل خواهد شد.
  • دوست شما اکنون در صورت دلخواه می تواند دعوت شما را بپذیرد (قبل از اینکه با آنها در اینستاگرام در ارتباط باشید)
نحوه دعوت از دوستان فیس بوک برای پیوستن به اینستاگرام در آیفون

به پایین اسکرول کنید و دوستان فیس بوک خود را برای دعوت به اینستاگرام،مشخص کنید، روی گزینه «Invite» ضربه بزنید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *