ترفند شبکه های اجتماعی

دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگر

دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگر

دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگر روشی است برای ورود به اکانت واتس اپ دیگران که ما به هیچ عنوان آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم ،مگر با اجازه خود فرد و با اطلاع او انجام شود.

در سال 2015، علاوه بر راه اندازی سرویس وب واتس اپ برای ارتباط مستقیم روی رایانه های شخصی و مکینتاش، واتس اپ ناخواسته خطرات قابل توجهی که امنیت کاربران خود را هدف قرار می دهد، ایجاد کرد.

مطالبی که در این مقاله در رابطه با دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگری گفته و شرح داده شده است با موضوع هک کردن حساب واتس اپ کاربر دیگر کاملاً متفاوت است و قصد ما در اینجا آموزش ترفندهای واتس اپ است که در بسیاری اوقات مفید واقع شده است.

واتس یک سیستم عامل رایگان رایج است که توسط میلیاردها کاربر اینترنت استفاده می شود. افراد آن را نصب می کنند تا از تعداد زیادی از ویژگی های ساده و مفید آن استفاده کنند و پیام های متنی را با فیلم ها و فایل های صوتی پیوست شده، در تلفن های اندروید و یا iOS، رایانه شخصی PC یا Mac یا سایر دستگاه های تلفن همراه هوشمند تبادل کنند.

با این برنامه به راحتی می توان اطلاعات زیادی را به اشتراک گذاشت.جای تعجب نیست که بسیاری از والدین می خواهند که با نظارت و کنترل بر واتس اپ فرزندان خود، رفتار و فعالیت های آنها را زیر نظر بگیریند و اگر خطا یا اشتباهی متوجه آنها می شود، فرزندان خود را از آن خطر آگاه سازند.

چرا باید پیام های واتس اپ را کنترل کرد؟والدین دوست دارند فرزندان خود را از خطرات موجود در فضای مجازی و دنیای سایبری محافظت کنند و از بروز رفتارهای خطرناک آنها جلوگیری کنید.

همچنین در برخی از کسب و کارها که از طریق واتس اپ پیام ها و داده ها و اسناد مالی خود را ارسال می کنند، مدیر شرکت برای جلوگیری از نشت داده ها به خارج از حیطه کسب و کار و شرکت، سعی می کند به نوعی واتس اپ در حال مدیریت توسط کارمندان خود را بررسی و روی آن نظارت داشته باشد.

روش های زیادی برای هک کردن و نظارت بر واتس اپ وجود دارد. این مقاله نحوه باز کردن واتس اپ شخص دیگری در رایانه خود و مشاهده آن را آموزش می دهد. نظارت بر مکالمات شخص بدون مجوز، نقض حریم خصوصی است، بنابراین قبل از هر اقدامی در جهت دسترسی به حساب واتس اپ آنها، مطمئن شوید که مجوز لازم برای انجام این کار را از شخص مورد نظر دارید.

درباره اکانت كاربری دزدیده شده

هرگز نباید کد تایید پیامکی واتس اپ خود را با دیگران حتی دوستان به اشتراک بگذارید. اگر فریب خورده‌اید و کد خود را به اشتراک گذاشته‌اید و امکان دسترسی به حساب واتس اپ خود را از دست داده‌اید، برای بازیابی اکانت خود روشهای زیر را بررسی کنید.
اگر مشکوک هستید که فرد دیگری از اکانت واتس اپ شما در حال استفاده است، باید به خانواده و دیگران اطلاع دهید، چون این شخص ممکن است در گفتگوها و گروه‌ها شخصیت شما را تقلید و جعل کند.
لطفاً دقت کنید که واتس اپ رمز گذاری شده است و پیام‌ها روی دستگاه خودتان ذخیره می‌شوند، بنابراین فردی که از دستگاه دیگری به اکانت شما دسترسی پیدا کند، نمی‌تواند مکالمات قبلیتان را بخواند.

اگر به هر دلیلی احتیاج به مشاوره در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان کوک موبایل ارتباط برقرار نمایید.

دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگر

در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا به شرح تصویری مراحل این ترفند بپردازیم.

1- از روی گوشی دوست و یا همکار خود برنامه واتس اپ را باز کنید.

روی آیکون برنامه واتس اپ ضربه بزنید، این آیکون به شکل یک گوشی تلفن سفید رنگ در داخل یک طرح حباب گفتار سفید در پس زمینه سبز است، روی آن ضربه بزنید و برنامه را باز کنید.

دسترسی به حساب کاربری واتس اپ شخص دیگر

از روی گوشی دوست و یا همکار خود برنامه واتس اپ را باز کنید

2- روی نماد تنظیمات (آیفون) و یا علامت سه نقطه عمودی (اندروید) ضربه بزنید.

گزینه تنظیمات آیفون در پایین گوشه راست صفحه قرار دارد، در حالیکه دراندروید این علامت در بالا گوشه راست صفحه دیده می شود.

اگر واتس اپ روی یک صفحه گفتگو باز می شود، ابتدا با ضربه روی دکمه «Back» در بالا گوشه راست صفحه، به عقب باز گردید.

روی نماد تنظیمات (آیفون) و یا علامت سه نقطه عمودی (اندروید) ضربه بزنید

روی نماد تنظیمات (آیفون) و یا علامت سه نقطه عمودی (اندروید) ضربه بزنید

3- روی واتس اپ وب و یا دسکتاپ ضربه بزنید.

این گزینه تقریباً در بالای صفحه (آیفون) و یا نزدیک به بالای منو کشویی (اندروید) قرار دارد. در اندروید، باید روی واتس اپ وب ضربه بزنید.

روی واتس اپ وب و یا دسکتاپ ضربه بزنید

روی واتس اپ وب و یا دسکتاپ ضربه بزنید

4- وب سایت واتس اپ را روی رایانه شخصی خود باز کنید.

با باز کردن صفحه وب واتس اپ، یک کادر سیاه و سفید تقریباً در مرکز صفحه دیده می شود، این یک کد QR است که باید آن را با استفاده از دوربین گوشی خود اسکن کنید.

وب سایت واتس اپ را روی رایانه شخصی خود باز کنید

وب سایت واتس اپ را روی رایانه شخصی خود باز کنید

5- دوربین گوشی دوست و یا همکار خود به سمت این کد گرفته و آن را اسکن کنید.

صفحه نمایش گوشی باید سمت شما باشد و لنز دوربین دقیقاً روبروی کد QR روی نمایشگر رایانه شما قرار گیرد.

اگر قبلاً با واتس اپ یک کد QR را اسکن کرده باشید، باید ابتدا روی Scan QR Code تقریباً در پایین صفحه ضربه بزنید تا دوربین احظار شود.

دوربین گوشی دوست و یا همکار خود به سمت این کد گرفته و آن را اسکن کنید

دوربین گوشی دوست و یا همکار خود به سمت این کد گرفته و آن را اسکن کنید

6- منتظر بمانید تا کد اسکن شود.

اگر دوربین کد QR را به درستی تشخیص نمی دهد، گوشی را به نمایشگر رایانه نزدیکتر ببرید تا بالاخره کد را اسکن کند. به محض اسکن شدن کد QR، برنامه واتس اپ وب باز خواهد شد، این برنامه اکنون به شما اجازه می دهد که پیام های واتس اپ دوست و یا همکار خود را رایانه خود مشاهده کنید.

پیام های واتس اپ دیده شده در برنامه وب با ارسال و دریافت پیام های جدید از طرف مخاطبین، بروزرسانی و جدید می شوند.

منتظر بمانید تا کد اسکن شود

منتظر بمانید تا کد اسکن شود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *