راهنمای خرید موبایل

مقایسه سونی Xperia X  با Xperia XZ

blank

Xperia X  ,  Xperia XZ  ویژگی های عادی چون بسیاری از گوشی های اندروید موجود در بازار دارند.صفحه نمایش بزرگ و سایز کلی گوشی از جمله این ویژگی ها هستند.

از نظر وزنی گوشی ها در ۴ گرم وزن با یکدیگر متفاوت هستند. صفحه نمایش هر دوی آنها از تکنولوژی IPS  LCD  بهره برده است .رزولوشن هر دو گوشی FHD است.هر دو گوشی یک نوع پردازنده دارند.پردازنه هر دو  Snapdragon 820 چهار هسته ای و ۶۴ بیتی است که با یک Adreno 530 GPU برای پشتیبانی کارهای گرافیکی ترکیب شده است.هر دو دارای قابلیت ارتقای حافظه ی داخلی می باشند.هر دو برای عکاسی و گرفتن عکس های فوق العاده مناسب هستند. اما کار با ابزارهای عکس Xperia XZ  کمی پیچیده تر شده است.در مورد عملکرد دو گوشی باید گفت که Xperia XZ و Xperia X هر دو دارای سیستم صدای Hi-Res و اسپیکرهای دوگانه در جلوی گوشی هستند.هر دو باطری های قابل جابه جایی دارند که شارژ سریع ۲٫۰  بر روی Xperia X و گونه ی جدید آن یعنی شارژ سریع ۳٫۰ بر روی گوشی  Xperia XZ  به کار گرفته شده است.هر دو گوشی Xperia XZ  دارای WiFi,Bluetooth v4.2  وGPS  ،پورت USB V2.0 هستند ولی Xperia XZ دارای پورت USB نوع C برای شارژ و انتقال داده است.

در ادامه جدولی برای مقایسه تمام خصوصیات دو گوشی قرار داده شده است. با دقت در این مشخصات و مقایسه آنها می توانید تفاوت آن دو را ببینید و یکی از آنها را انتخاب کنید. در این جدول مقایسه می توانید بسیاری از ویژگی های دو گوشی را با هم مقایسه کنید.این مقایسه ها در طراحی و عملکرد و بازدهی دو گوشی صورت گرفته است.

مقایسه سونی Xperia X با Xperia XZ مقایسه سونی Xperia X با Xperia XZ

Sony XPeria XZ

Sony XPeria X

سیستم عامل : اندروید

سیستم عامل : اندروید

صفحه نمایش :۵٫۲ اینچ

وزن گوشی :۱۶۱ گرم

صفحه نمایش : ۵  اینچ

وزن گوشی :۱۶۵ گرم

دوربین پشت :۲۳ مگا پیکسل

دوربین جلو: ۱۳ مگا پیکسل

دوربین پشت :۲۳ مگا پیکسل

دوربین جلو: ۱۳ مگا پیکسل

تراکم پیکسل:۴۲۴ PPI

تراکم پیکسل:۴۴۱ PPI

ظرفیت باطری : ۲۹۰۰ میلی آمپر

ظرفیت باطری : ۲۷۰۰ میلی آمپر

ضخامت گوشی : ۸٫۱۰ میلیمتر

  

ضخامت گوشی : ۸٫۷۰ میلیمتر

 

 

مطالب مرتبط