اخبار فناوری

هوآوی : EMUI 5.0 در راه است!

blank

در حاشیه رونمایی از Mate 9  اعلام شد…EMUI 5.0 برای اولین بار در هوآوی Mate 9!

اخیرا شایعات درباره Mate 9 رشد فزاینده ای پیدا کرده است .هر روز خبری از ساختار و ظاهر گوشی به بیرون درز می کند و شایعه ای جدید درباره گوشی شنیده می شود.یکی از این شایعات همین امروز صبح شنیده شد.

حالا Huawei تصمیم گرفته بر خلاف تمام این شایعات و خبرپراکنی ها، کمی تغییر در جزییات گوشی بدهد.احتمال این هم وجود دارد که گوشی هوآوی کاملا متفاوت با تمام شایعات شنیده شده را ارایه دهد. مدلی از گوشی که اصلا صفحه نمایش خمیده نداشته باشد.

تا به امروز Huawei دو تیزر را نیز در باره عمر باطری عالی در گوشی Mate 9  و دوربین های قوی و عالی آن منتشر کرده است.

هوآوی به تازگی تیزر دیگری را در توییتر منتشر کرده است که در آن EMUI را معرفی می کند. EUMI ابزار جدید هوآوی برای دستکاری واسط کاربری های ایموشن در پوسته های اندروید است.هوآوی ۵  EMUI  را به همین منظور معرفی کرده است.قرار است هوآوی Mate 9   با EMUI 5 به بازار ارایه گردد.EMUI به زودی معرفی خواهد شد.خبرها حاکی از آن است که هوآوی Mate 9  با سیستم عامل اندروید ۷ Nougat ارایه خواهد گردید. ۴EMUI بر پایه سیستم عامل اندروید ۶٫۰ Marshmallow قرار داشت.

حال میتوان دید که نسل بعدی واسط کاربران بر پایه ی اندروید ۷٫۰ Nougat خواهد بود.در خبرها گفته شده است که Android 7.0 Nougat  اولین بار ،بر روی گوشی های Huawei ارایه خواهد شد. Mate 9  اولین گوشی با پوسته جدید Huawei خواهد بود.

هوآوی ۵   EMUI  اینگونه معرفی شده است:” سریعتر و زیباتر، انقلابی بزرگ در طراحی واسط کاربر”…

بعضی کاربران به واسط کاربری ایموشن بسیار علاقه مند هستند. حال اگر گوشی با صفحه نمایش عالی و بزرگ بتواند این ایموشن ها حمایت کند رضایت این دست کاربران دو چندان خواهد شد.Mate 9  با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی و QHD با سایز تصویر ۲۵۶۰*۱۴۴۰ و رم ۶ گیگابایتی توصیف شده است. پردازنده گوشی Kirin 960 64-bit هشت هسته ای خواهد بود و فینگر پرینت گوشی پشت آن واقع شده است،گوشی قرار است ۱۳ آبان ماه به بازار عرضه گردد.

اگر بخواهید در در مورد ترمیم ال سی دی شکسته گوشی اطلاعاتی بدست آورید می توانید به سایت کوک موبایل سر بزنید و اطلاعات کافی در این زمینه بدست آورید.

مطالب مرتبط