گجت های هوشمند

معرفی شش وب سایت پولساز وسایل الکترونیکی

وب سایت پولساز وسایل الکترونیکی

شش وب سایتی که وسایل الکترونیکی دست دوم شما را به پول تبدیل می کنند

این وب سایت کسب و کار، بیشتر از خرید تبلت ها، ردیاب های تناسب اندام ها و ساعت های هوشمند استقبال می کند..گجت جمع آوری گرد و غبار در یک کشو پر از وسایل بدون استفاده؟ آن را به پول نقد تبدیل کنید.چگونه می توانید یک گوشی با برند جدید و ارزان تر بخرید؟ گوشی قدیمی خود را بفروشید.با وجود اینکه تقریبا هر یک از دستگاه های ارتباطی بی سیم اکنون مجهز به برنامه ها و اپلیکیشن های پرداخت هستند، ممکن است گوشی های قدیمی خود را کنار گذاشته و در کشو بگذارید.

برای خرید و ارتقاء دستگاه های ارتباطی خود به جدیدترین و با بهترین فناوری ها، از وب سایت هایی که در ازای مبادله وسایل الکترونیک قدیمی به شما پول نقد می دهند، استفاده کنید تا کمک هزینه ای هم شده باشد. قیمت های پیشنهادی معمولا اندکی پایین تر از آن چیزی است که می توانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت مستقیم مثلا در سمساری های Swappa یا Craigslist به فروش برسانید، اما اگرچه جنس خود را با قیمت کمتر می فروشید اما زحمت چانه زنی و مذاکره در مورد قیمت، پرداخت هزینه حمل و نقل یا هزینه های دیگر از روی شانه شما برداشته می شود.

در ادامه به تشریح هر شش وب سایت مبادله قطعات الکترونیکی کار کرده با نو می پردازیم:

وب سایت مبادله کالاهای دست دوم آمازون

روش پرداخت: کارت هدیه آمازون

زمان برگشت پول: دو روز کاری پس از اینکه آمازون کالا را دریافت کرد

وب سایت مبادله کالاهی دست دوم و کارکرده آمازون بسیار شبیه بخش خرده فروشی آن عمل می کند. در این وب سایت کالا را جستجو می کنید، تمام جزئیات لازم (حافظه، اندازه صفحه نمایش و غیره) را وارد کرده و وضعیت دستگاه خود را شرح می دهید. آمازون سپس یک قیمت پیشنهادی به شما می دهد و در صورت قبول آن، یک لیبل حمل و نقل تهیه می کنید.

معرفی 7 مورد از بهترین سایتهای تعمیرات موبایل اینجا مشاهده کنید.

هنگامی که کالا را ارسال کردید، آمازون آن را بررسی می کند تا مطمئن شود کالا با توضیحات اصلی شما مطابقت دارد. اگر پس از بررسی تایید شد، حساب آمازون شما با استفاده از کارت هدیه آمازون به اندازه مبلغ و قیمت کالا فروخته شده، افزایش اعتبار می گردد. آمازون این قول را می دهد که اگر ارزش کالا نسبت به توضیحاتی که داده اید بیشتر باشد، مبلغ بیشتری را به شما پرداخت کند.

کارت هدیه شما معمولا طی دو روز کاری پس از دریافت کالا توسط آمازون، به دست شما می رسد.

عیب این روش؟ پول شما در حساب آمازون تان مسدود می شود.

Apple GiveBack

روش پرداخت : کارت هدیه فروشگاه اپل

زمان برگشت پول : فوری، در صورت انجام معامله در فروشگاه اپل. دو تا سه هفته در صورت فروش آنلاین

اپل دستگاه های مختلفی را از طیف گسترده ای از شرکت ها، و نه فقط خود اپل، معامله می کند. می توانید به فروشگاه اپل بروید یا از خدمات آنلاین اپل استفاده کنید. در حال حاضر، اپل، تلفن، تبلت، کامپیوتر، ساعت و دستگاه های «دیگر»” را برای خرید قبول می کند. اگر شرکت برای خرید دستگاه کار کرده شما پیشنهادی نداشته باشد و یا آن را نپذیرد، از شما سؤال می کند که آیا می خواهید بدون هزینه آن را برای بازیافت ارسال کنید. برای شروع روند مبادله کالای دست دوم و کارکرده خود به وب سایت اپل و یا فروشگاه خرده فروشی اپل مراجعه کنید.

اگر احساس می کنید که به خانواده اپل تعلق دارید، و از اندروید فراری هستید، برای مبادله دستگاه های قدیمی خود از اپل استفاده کنید و به ازای آن قدری پول دریافت کنید. به عنوان مثال، برای خرید یک دستگاه سامسونگ، نمی توانید از کارت هدیه Apple Store استفاده کنید.

تصاویر مربوط به آیفون ایکس اس

وب سایت مبادله کالاهای دست دوم Best Buy

روش پرداخت: کارت هدیه Best Buy

زمان بازگشت پول: 10 روز کاری

استعلام و قیمت گرفتن از وب سایت بست بای به همان سادگی انتخاب دسته بندی کالاها ، تولیدکننده، مدل و شرایط است. پس از پر کردن پرسشنامه، سیستمی وجود دارد که قیمت و ارزش کالا را برآورد می کند. مبلغ پیشنهادی داده می شود و اگر با این قیمت تصمیم به فروش داشته باشید، پول آن در قالب کارت هدیه اهدا می شود.

می توانید با استفاده از لیبل پیش پرداخت، کالای مورد نظر را به بست بای ارسال کنید یا یک فروشگاه محلی پیدا کنید و معامله را در آن فروشگاه انجام دهید.

زمان برگشت پول در وب سایت بست بای، کندتر از سایر خدمات است، اما این شرکت تقریباً هر نوع دستگاه الکترونیکی را که بخواهید به فروش برسانید قبول می کند. به عنوان مثال می توانید همزمان بازی های ویدئویی دست دوم و آیفون را معامله کنید. اگر این معامله را در فروشگاه انجام دهید، بدون انتظار و بلافاصله کارت هدیه بست بای را دریافت می کنید.

وب سایت نکست ورث (Nextworth)

روش پرداخت: پی پال یا چک

زمان برگشت پول: یک هفته پس از دریافت دستگاه

بر خلاف خدمات قبلی، نکست ورث پول کالا فروخته شده را از طریق پی بال یا چک به شما پرداخت می کند.

این فرآیند معامله مستلزم پاسخ دادن به برخی سؤالات درباره تلفن، تلبت یا ساعت هوشمند مورد معامله است. پس از شرح کالا و پاسخ دادن به سوالات، نکست ورث، قیمت پیشنهادی کالا را به شما می دهد و در صورت قبول از طرف شما، کالا را ارسال کنید.

وقتی نکست ورث دستگاه شما را دریافت کرد، آن را بررسی کرده و صحت و سلامت کالا مطابق با توضیحات شما را تأیید می کند، اگر تایید شد که هیچ، اما در صورت وجود اختلاف، به شما فرصت داده می شود که دستگاه را پس بگیرید یا پیشنهاد اصلاح آن به شما داده می شود.

وب سایت فروش فوری eBay

روش پرداخت: کوپن فوری ای بای

زمان برگشت پول: همان روز

پلت فرم فروش فوری ای بای، لیست های تلفن های فروشی را رصد می کند و اگر دستگاهی در شرایط کاری خوبی قرار دارد، پیشنهاد خرید فوری می دهد و تضمین خرید نقدی فوری مخصوص ای بای را به فروشنده گوشی می دهد. اگر معامله انجام شود، پرداخت به فروشنده از طریق کارت هدیه ای بای انجام می شود.

سپس فروشنده (شما)، دستگاه را به شرکتی که با ای بای همکاری دارد ارسال می کند، در آنجا بررسی و تأیید می شود که دستگاه با توضیحات فروشنده مطابقت دارد.

اگر اختلاف وجود داشته باشد، ای بای اختلاف قیمت را از کارت هدیه شما کسر می کند.

البته عیب این معامله این است که کارت هدیه ای بای را فقط باید در خود ای بای و یا فروشگاه های طرف قرارداد ای بای خرج کنید.

وب سایت فلیپسی (Flipsy)

اینکه در سایت های خرید چرخ بزنید و بگردید ببنید کدام شرکت و سرویس بیشترین پول را بابت دستگاه فروشی شما می دهد، ایده خوبی است. اینجاست که فلیپسی وارد عمل می شود.

فیلیپسی خود کالاهای دست دوم و کارکرده را قبول نمی کند، اما در عوض، کنترل سرویس های دیگری که این کار را انجام می دهند را در دست می گیرد و لیستی از خدمات و مبلغی که هم اکنون برای دستگاه فروشی دست دوم و دستگاه شما ارائه شده است را بررسی و به شما اعلام می کند.

سپس می توانید به سرعت به لیست نگاه کنید و سرویس یا وب سایتی که بیشترین سود بابت فروش دستگاه شما برایتان به همراه دارد را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *