ترفند اندروید

رفع مشکل اتصال بلوتوث در Android 7.1.1

مشکل اتصال بلوتوث در Android 7.1.1

 گوگل: نسخه بازسازی شده ی Android 7.1.1 نوقا برای رفع مشکلات اتصال بلوتوث اتومبیل بزودی می آید

 

بتازگی تعداد زیادی از کاربران و دارندگان گوشی موبایل هوشمند Nexus 5X، Pixel، Nexus 6P گزارش داده اند که پس از دریافت به روز رسانی Android 7.1.1 نوقا که بر روی Pixel، Nexus 6P و گوشی های هوشمند Nexus 5X سال گذشته انجام شده ، با مشکل مواجه شده که این مشکل قابلیت های بلوتوث موبایل در اتومبیل را تحت تاثیر قرار می دهد ،این مشکلات می تواند به راه اندازی برنامه پیش نمایش توسعه داده شده Android 7.1.1 مربوط باشد. پیش بینی شده است که این مشکل توسط گوگل که غول مستقر درکالیفرنیاست در نسخه بعد حل شود.

طبق گزارش های رسیده این کاربران، با دو مشکل اساسی مواجه شده اند. از یک ظرف، تعدادی از آنها گزارش کرده اند که Nexus 6P یا Nexus 5X به سیستم بلوتوث داخلی اتومبیل متصل نمی شود و ازطرف دیگر، برخی گفته اند که با وجود برقراری اتصال، قادر به برقراری تماس تلفنی از طریق سیستم صوتی اتومبیل نیستند. به نظر می رسد این مشکل در تمام خودروها وجود داشته و تفاوتی در اینکه سازنده آن چه کسی بوده است، وجود ندارد.

در اکتبر سال گذشته، نظارت برای حل این مشکل توسط اپراتورها به دستگاههایی مثل Pixel, Pixel XL, Huawei Nexus 6P and LG Nexus 5X ، رسید. از این اصلاحات انجام گرفته در نسخه های به روز رسانی شده برای حل این دست مشکلات در نظر گرفته شد. این مشکل از قطعی های تکه تکه به قطعی کلی تغییر یافت. احتمال این قطعی ها زمانی که کاربر با بلوتوث به هدفون و هدست متصل بود و می خواست تلفن را از این طریق جواب دهد بیشتر می شد. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند درون ماشین هایشان با هندزفری بلوتوث کار کنند. در ادامه ی این مشکلات، مشکلاتی مثل اتصال کوتاه و از دست دادن اتصال وجود دارد.

در پیامی که یک توسعه دهنده گوگل تایید کرده است، آمده است که این مشکل برطرف شده است. با این حال به هیچ زمان خاصی برای اعمال این اصلاحات اشاره نشده است. می توانیم فرض کنیم که این اصلاح حتی می تواند از طریق یک بروزرسانی بر Pixel, Nexus 6P و گوشی های هوشمند Nexus 5X اجرا شده بر روی سیستم عامل Android 7.1.1 نوقا انجام شود.

مطالب مرتبط