ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش فیلتر کامنت ها در instagram

فیلتر کامنت ها در instagram

فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام بر اساس کلیدواژه ها

اینستاگرام به روز رسانی روش اپلیکشن خود انجام داده است که با استفاده از آن می توان جلوی بسیاری از توهین ها را گرفت. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند کامنت هایی که زیر عکس ها و ویدیوهای آنها قرار دارد را از نظر محتوا و بر اساس صلاحدید خود فیلتر نمایند. این فیلتراسیون روی کامنت های کاربران، بر روی کلیدواژه های خاصی صورت می پذیرد. در این آموزش، می توانید نحوه ی انجام این کار را به طور کامل فراگیرید.

این قابلیت فیلتراسیون، به شما اجازه می دهد که اجازه درج کامنت های غیرضروری و یا بی ربط زیر عکس ها و یا ویدیوهای خود را به کاربران ندهید. شما می توانید هر تعداد از کلمات را که به نظرتان نباید در کامنت های زیر پست های شما در instagram باشد را انتخاب کنید و هر کامنتی که شامل این کلیدواژه ها بود را فیلتر سازید.  اینستاگرام به صورت اتوماتیک وجود این کلمات را در کامت های زیر پشت های اینستاگرام شما کنترل می کند و به طور خودکار کامنت های حاوی این کلمات را حذف می کند.

 برای فعال ساختن این قابلیت می توانید گام های زیر را به ترتیب اجرا نمایید:

    • اپلیکیشن اینستاگرام را روی  آیفون خود باز کنید.
    • به تب پروفایل در اپلیکیشن رفته و بر روی گزینه ی تنظیمات (Setting) تپ نمایید.آموزش فیلتر کامنت ها در instagram
    • زمانی که در بخش تظیمات instagram هستید، تا جایی که به سلول کامنت ها (Comments) برسید، اسکرول کنید.
    • حالا گزینه ی “کامت های نامناسب را مخفی کن” را فعال سازید. این گزینه تحت عنوان Hide inappropriate Comments می باشد.باید در نظر داشته باشید که پس از فعال سازی این گزینه به صورت روشن می شود.
    • کلماتی را که می خواهید در کامنت های شما نمایش داده نشود را در بخش Custom Keywords (کلید واژه های شخصی)  وارد سازید.

آموزش فیلتر کامنت ها در instagram

 

  • این کلمات می بایست به وسیله ی کامای انگلیسی و تاکید می کنیم کامای انگلیسی، از یکدیگر جدا شده باشند. اگر برای جداساطی این کلمات، از کامای فارسی استفاده نمایید اینستاگرام متوجه کلمات نخواهد شد.
  • به یاد داشته باشید که اگر از کامای انگلیسی برای جداسازی کلمات استفاده ننمایید، اینستاگرام کل کلمات وارد شده در این بخش را به منزله ی یک کلمه در نظر گرفته و در کامنت ها به دنبال این کلمه می گردد تا آن را فیلتر سازد.
  • بر روی آیکون Done کلیک کنید.این آیکون در سمت راست و بالای اپلیکیشن قرار دارد.با تپ بر روی Done  عمل اضافه کردن کلمات برای فیلتر شدن در کامنت های اینستاگرام به پایان می رسد.

اگر بعد از  مراحل بالا نتوانستید، مشکل خود را برطرف کنید با واحد تعمیرات تخصصی گوشی موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و از آنها در این زمینه کمک بگیرید

 

مطالب مرتبط