ترفند شبکه های اجتماعی

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس آپ

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس آپ

آیا مایل هستید تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع در اختیارتان قرار دهم؟ پس ادامه مطلب را بخوانید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

در واتساپ می‌توانید آنلاین بودن، عکس پروفایل و وضعیت خود را مخفی کنید. برای این کار در برنامه واتساپ وارد بخش Settings شوید. سپس مسیر Account > Privacy را طی کنید. در اینجا می‌توانید تنظیمات مربوط به نمایش آخرین وضعیت آنلاین بودن خود در واتس‌اپ را اعمال کنید.

برای مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ، بعد از ورود به بخش Privacy، روی گزینه Last Seen کلیک کنید. در اینجا می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی متوجه آنلاین بودن شما شوند. با انتخاب گزینه Nobody، وضعیت Last Seen در واتس‌‌اپ شما به طور کامل مخفی شده و برای افراد در این پیام رسان نمایش داده نمی‌شود.

برای مخفی کردن عکس پروفایل خود در واتساپ، بعد از ورود به بخش Privacy، روی گزینه Profile photo کلیک کنید. در اینجا می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را ببینند. با انتخاب گزینه Nobody، عکس پروفایل شما به طور کامل مخفی شده و برای افراد در این پیام رسان نمایش داده نمی‌شود.

چطوری آنلاین بودن واتساپ مخفی کنیم

واتس آپ اپلیکیشن دوست داشتنی است، اما اشکالات خود را دارد و گاهی اوقات وقتی حجم پیام‌ها زیاد می‌شود، اپلیکیشن با اعلام آخرین بازدید شما، کمی روح و روان شما را عذاب خواهد داد.برخی اوقات ممکن است که حجم پیام‌های دریافتی شما بیش از اندازه باشد. ممکن است یک روز حال خوبی نداشته باشید و قصد صحبت با برخی از مخاطبین خود را نداشته باشید. در این صورت نمی‌توانید به واتس آپ بروید چون ممکن است دوستان شما آخرین بازدیدتان را ببینند و کمی به خود شک کنند.

همه مسائل راه‌حل دارند و می‌توان مشکل آخرین بازدید را نیز با چند قدم ساده حل کرد. در این مطلب قصد داریم تا مخفی کردن انلاین بودن شما در WhatsApp اندروید و آیفون را به شما بیاموزیم. ولی در ابتدا با سه گزینه باید آشنا شوید.

هنگامی که قصد داشته دارید آخرین بازدید یا همان Last Seen خود را مخفی کنید با سه گزینه زیر مواجه خواهید شد و با انتخاب هر گزینه یک سری اشخاص خاص به آخرین بازدید شما دسترسی خواهند داشت. این سه گزینه عبارتند از:

Everyone: همگی در این حالت می‌توانند آخرین بازدید شما را مشاهده کنند. به صورت عادی اپلیکیشن WhatsApp روی این حالت قرار دارد.

My Contacts: تنها اعضایی که در لیست مخاطبین خود ذخیره کرده‌اید می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند و افراد غریبه متوجه آخرین بازدید شما نمی‌شوند.

Nobody: در این حالت هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد شما کی آخرین بار آنلاین بوده‌اید.

WhatsApp اندروید

برای تغییر این گزینه‌ها در WhatsApp اندروید چند قدم ساده را باید طی کنید. ابتدا اپلیکیشن خود را باز کنید و وارد تنظیمات WhatsApp شوید. در قسمت تنظیمات، وارد بخش Privacy شوید و به دنبال گزینه Last Seen باشید.

گزینه Last Seen را انتخاب کنید. پس از این یک صفحه برای شما باز می‌شود که سه گزینه Everyone، My Contacts و Nobody در آن است و نسبت به توضیحات و میل خودتان، یکی را انتخاب کنید.

WhatsApp آیفون

در نسخه WhatsApp آیفون، تنظیمات تفاوتی با نسخه اندروید ندارد و شما باید از طریق مسیر Settings – Account – Privacy گزینه Last Seen را انتخاب کنید و به دلخواه تنظیمات را تغییر دهید.

مراحل تنظیمات مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس آپ

همچنین لازم است اشاره کنیم که این میان چندین گزینه مانند Profile Photo و Status نیز در دسترس است که می‌توانید دسترسی افراد مختلف این امکانات را هم محدود کنید.

در این مطلب یکی از ترفندهای جالب واتس اپ را به شما توضیح دادیم. با استفاده از مراحل توضیح داده شده در اینجا می توانید آنلاین بودن خود را در واتس اپ مخفی کنید. اگر در کار کردن و یا استفاده از ترفندهای این اپلیکیشن محبوب با مشکل مواجه شده اید با شماره تلفن 02167319 واحد کوک موبایل تماس بگیرید و مشاوره و راهنمایی رایگان را دریافت کنید. اگر گوشی شما اخیراً با مشکل مواجه شده است، می توانید از خدمات تعمیر گوشی و تبلت این مرکز استفاده کنید و مشکل آن را با کمترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن رفع نمایید.

در ضمن گوشی های موبایل جدید چه اندروید و چه آیفون با توجه به ویژگی ها و امکانات بروزی که دارند برای وبگردی و نصب برنامه های شبکه های اجتماعی همچون واتس اپ و اینستاگرام بسیار مفید هستند. اگر برای استفاده از این نرم افزار به یک گوشی جدید نیاز دارید، می توانید قیمت روز انواع گوشی های موبایل را از سایت ما بگیرید و گوشی مورد نظر خود را با راحت ترین شرایط و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

چگونه از آنلاین بودن افراد مطلع شویم

برای مطلع شدن از آنلاین بودن افراد در برنامه‌های مختلف، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

واتساپ:

  • برنامه WhatsClock را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • شماره شخصی که می‌خواهید وضعیت او را در واتس‌اپ مشاهده کنید، یادداشت نمایید.
  • اکنون روی مخاطبی که که توسط شما اضافه شده است، ضربه بزنید.
  • سپس بر روی Get more time کلیک کنید.

اینستاگرام:

  • از صفحه اصلی، روی آیکون دایرکت در کناره‌ی سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • لیستی از تمام افرادی که تاکنون با آنها چت کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد.
  • اگر کاربرانِ هدفِ شما وضعیت آنلاین خود را پنهان نمی‌کنند، می‌توانید از آنلاین بودن آنها مطلع شوید.
  • وقتی آنلاین هستند، یک دایره سبز رنگ در کنار تصویر پروفایل آنها ظاهر می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این روش‌ها فقط در صورتی کار می‌کنند که کاربران دیگر تنظیمات خود را برای نمایش وضعیت آنلاین تغییر ندهند.

سوالات متداول- چگونه وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس آپ مخفی کنیم؟

1- چرا برخی از کاربران آنلاین بودن خود را مخفی می کنند؟

برخی مواقع می شود که کاربران به هر دلیل شخصی، قصد ندارند نسبت به برخی از پیام ها و مخاطبین پاسخگو باشند. اگر واتس اپ را باز کنید و آنلاین باشید، بقیه مخاطبین واتس اپ شما از این موضوع مطلع می شوند. برای اینکه مخاطبین متوجه حضور شما نشوند، می توانید آخرین بازدید خود را از دید همگان و یا تنها اعضای ذخیره شده در لیست مخاطبین خود مخفی کنید و براحتی به کار خود ادامه دهید.

2- آیا آنلاین بودن در واتس اپ به این معنی است که آنها با کسی در حال گفتگو هستند؟

«آنلاین» به سادگی بدان معنی است که فرد در حال حاضر از واتساپ استفاده می کند و به اینترنت متصل است. این شخص می تواند در حال پاسخ دادن به دوست دیگر باشد و یا در چت دیگری پیام مهم تری را بنویسد و ارسال کند.

3- چگونه می توان آخرین بازدید در واتس اپ را مخفی کرد؟

در اندروید، واتس اپ را باز کنید و به دکمه منو و سپس تنظیمات ضربه بزنید. در این فهرست، روی حساب کاربری، سپس حریم خصوصی ضربه بزنید. در اینجا می توانید گزینه های مخفی کردن آخرین بازدید خود و یا همان last seen خود را ببینید. در این منو سه گزینه مخفی کردن آخرین بازدید شامل زیر وجود دارد:

Everyone: همگی در این حالت می‌توانند آخرین بازدید شما را مشاهده کنند. به صورت عادی اپلیکیشن واتس اپ روی این حالت قرار دارد.

My Contacts: تنها اعضایی که در لیست مخاطبین خود ذخیره کرده‌اید می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند و افراد غریبه متوجه آخرین بازدید شما نمی‌شوند.

Nobody: در این حالت هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد شما کی آخرین بار آنلاین بوده‌اید.

4- آیا کسی می تواند بدون اینکه بقیه متوجه شوند در واتس اپ آنلاین باشد؟

همه اتصالات به اینترنت (Wi-Fi و شبکه تلفن همراه) را در تلفن هوشمند خود غیرفعال کنید. WhatsApp و مکالمه مورد نظر برای پاسخ دادن را باز کنید. … به اینترنت وصل شوید (Wi-Fi یا اتصال شبکه تلفن همراه را مجدداً فعال کنید). واتس اپ پیامی را برای شما ارسال می کند بدون اینکه آنلاین ظاهر شوید.

5- آیا می توانم واتس آپ را بدون آنلاین شدن بررسی کنم؟

بدون اینکه به صورت آنلاین برای دیگران نمایش داده شوید، می توانید پیام های واتس اپ را بخوانید. … می توانید تمام پیام های دانلود  شده در سیستم خود را بخوانید، و از آنجایی که در آن زمان اتصال شبکه ای ندارید، تاریخ و زمان آخرین مشاهده شما، به روز نمی شود.

6- چگونه بدانم کسی در واتس اپ مرا چک می کند؟

Who View Me در نسخه های Android 2.3 و بالاتر کار می کند. این برنامه رابط کاربری آسان دارد. فقط آن را دانلود و نصب کنید، برنامه را باز کرده و روی دکمه “SCAN” کلیک کنید ، بگذارید چند ثانیه اجرا شود و به زودی کاربرانی که پروفایل واتساپ شما را بررسی کرده اند در 24 ساعت گذشته نشان داده می شوند.

7- چگونه آخرین بازدید واتس اپ به روز نمی شود؟

اگر تمام اتصال به اینترنت خود را (wi-fi و بسته های داده) را خاموش کنید و سپس پیام خود را بخوانید، دیگر راهی برای تلفن همراه یا تبلت شما نیست که زمان «آخرین بازدید» شما را به سرور واتس اپ ارسال کند و از این رو زمان آخرین بازدید شما به روز نمی شود.

8- آیا حالت هواپیما، آخرین بازدید در واتس اپ را نشان می دهد؟

حالت هواپیما را روشن کنید

این راه حل اصلی حفظ حریم خصوصی برای واتساپ است. … پیام شما از قبل وجود دارد، بنابراین می توانید آن را بخوانید، اما تلفن شما “آفلاین” است ، بنابراین واتس اپ شما را آنلاین نمی بیند. پیامی که دریافت می کنید به عنوان خوانده شده دیده نمی شود و وضعیت شما به صورت آنلاین تغییر نخواهد کرد.

9- چگونه می توانم ببینم چه کسی آخرین بازدید مخفی من در واتس اپ را بررسی کرده است؟

با استفاده از برنامه ای به نام WhatsDog [که فقط در اندروید در دسترس است] می توانید، آخرین بازدید در واتس اپ را بررسی کنید. کسانی که این برنامه را نصب می کنند ، می توانند واقعاً ببینند چه زمانی شخص آنلاین شده و افراد را ردیابی می کند، حتی اگر آخرین بازدید از واتس اپ را برای همگان مخفی کرده باشد.

10- آیا روش مخفی کردن آخرین بازدید واتس در اندروید و iOS با هم متفاوت است؟

در نسخه واتس اپ آیفون، تنظیمات، تفاوتی با نسخه اندروید ندارد و شما باید از طریق مسیر Settings > Account > Privacy بروید و گزینه Last Seen را انتخاب کنید و به دلخواه تنظیمات را تغییر دهید.

مطالب مرتبط