ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از مسنجر ساینا syna

blank

پیام رسان ساینا که نام خود را از کلمه‌ی سیمرغ گرفته و نمادی‌ست از پیروزی و خوشبختی‌، پیام رسانی ایرانی است که می‌توان گفت چیزی کم از نرم افزارهای مشابه خود ندارد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند علاوه بر چت نوشتاری به صورت صوتی و تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. کیفیت ارتباطات صوتی و تصویری در پیام رسان ساینا بسیار بهتر از نرم افزارهای خارجی مشابه است. نرم افزار ساینا به صورت رایگان به کاربران عرضه شده است.

آموزش استفاده از مسنجر ساینا syna

آموزش استفاده از مسنجر ساینا syna

دقت داشته باشید که این نرم افزار دارای پراخت‌های درون برنامه‌ای است. برقراری تماس‌های صوتی و تصویری در این نرم افزار رایگان نبوده و مستلزم خریداری اعتبار است. با این حال هزینه‌ای که برای خرید اعتبار در این نرم افزار اختصاص می‌دهید بسیار کمتر از هزینه‌های سنگین رومینگ است. از همین روی می‌توان گفت پیام رسان ساینا بیشتر برای افرادی کارایی دارد که نیاز به مکالمات بین ‌المللی دارند.

آشنایی بیشتر با نرم افزار ساینا

شاید بزرگ‌ترین مزیت نرم افزار ساینا (Syna) این باشد که با استفاده از آن می‌توان با دیگر کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، در هر کجای جهان که باشند، تماس صوتی و تصویری برقرار نمود. بدین ترتیب هزینه‌ی مکالمه‌های خارج از کشور به طور چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. گذشته از این در صورت سفر به خارج از کشور، دیگر نیازی به تهیه‌ی سیم‌کارت مختص آن کشور نیست، چرا که با استفاده ازپیام رسان ساینا می‌توان به‌راحتی با افراد داخل کشور صحبت کرده و هزینه‌های بسیار زیاد رومینگ را نیز به طرز چشم‌گیری کاهش داد.

 با استفاده ازپیام رسان ساینا نه تنها می‌توان با دیگر کاربران گفت‌وگو کرد، بلکه با استفاده از آن می‌توان انواع مختلف فایل با فرمت‌های مختلف را نیز برای دیگران ارسال نمود.

از جمله دیگر مزایای استفاده از پیام رسان ساینا امکان تشکیل گروه‌های چت برای گفت‌وگوهای دسته‌جمعی است. تعداد اعضای این گروه‌ها با محدودیت مواجه نیست.

این نرم افزار به صورت اتوماتیک مخاطبان موجود در تلفن همراه شما را در خود ذخیره می‌کند و نیازی به افزودن دستی این مخاطبان در نرم افزار وجود ندارد.

پشتیبانی دائمی از این نرم افزار نیز یکی دیگر از مزایای آن است. هیچ کدام از نرم افزارهای خارجی چنین مزیتی را ندارند و از این بُعد نرم افزار ساینا کاملاً منحصر به فرد است.

پیش از مطالعه‌ی آموزش استفاده از این پیام رسان و نصب آن دقت داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار به اینترنت Wi-Fi یا 3G نیاز است.

آموزش استفاده از پیام رسان ساینا (Syna)

مرحله‌ی اول

در مرحله‌ی اول باید نرم افزار را مشابه دیگر نرم افزارهای اندروید یا ای او اس در تلفن همراه خود نصب نمایید.

مرحله‌ی دوم

پس از آن‌که نرم افزار را نصب کردید، آن را اجرا نموده و در صفحه‌ی باز شده گزینه Next را انتخاب نمایید.

مرحله‌ی سوم

در این مرحله باید کشوری که سیم‌کارت خود را در آن خریداری کرده‌اید و اپراتور آن سیم‌کارت در آن کشور واقع شده است را مشخص نمایید. چنان‌چه در ایران زندگی می‌کنید و از یکی از اپراتورهای ایرانی سیم‌کارت خود را خریداری کرده‌اید، کشور ایران را انتخاب کنید.

مرحله‌ی چهارم

در کادر بعدی باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس گزینه‌ی Next را انتخاب کنید. پس از این مرحله از طرف نرم افزار برای شماره تلفن همراه وارد شده، کدی چهار رقمی ارسال می‌شود.

کد ارسال شده از سوی نرم افزار را وارد محل مخصوص نموده و گزینه‌ی Next را انتخاب نمایید.

نکته: اگر کد چهار رقمی برای شما ارسال نشد، در همان صفحه، گزینه‌ی Get access code by call را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه از سوی نرم افزار با تلفن همراه شما تماس گرفته شده و کدی که باید وارد نمایید، برایتان خوانده می‌شود.

بهتر است برای پیشگیری از فراموش کردن این کد، همزمان با خواندن کد از جانب نرم افزار آن را یادداشت نمایید.

مرحله‌ی پنجم

پس از وارد نمودن کد، شما قادر خواهید بود تا وارد نرم افزار شوید و از امکاناتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، استفاده کنید.

تنظیماتی که می‌توان در نرم افزار ساینا اعمال کرد

پس از ورود به پیام رسان ساینا شما می‌توانید برخی از تغییراتی که را که سبب می‌شوند نرم افزار برای شما کارایی بیشتر و بهتری داشته باشد، در آن اعمال نمایید.

تغییر زبان نرم افزار

در قسمت Language می‌توانید زبان نرم افزار را تغییر دهید.

ویرایش اطلاعات پروفایل

در قسمت My Profile قادر خواهید بود تا تصویر پروفایل خود را تغییر داده و دیگر اطلاعات مربوط به خود را ویرایش کنید.

استفاده از گزینه‌ی Night mode

در صورت انتخاب این گزینه، که به نظر می‌آید کارکرد بسیاری داشته باشد، پیام‌هایی که از سوی دیگر مخاطبان برای شما ارسال می‌شوند بدون اعلام هشدار خواهند بود. البته این شما هستید که انتخاب کردن یا انتخاب نکردن از این گزینه را تعیین می‌کنید. ممکن است برایتان مهم باشد که پیام‌های دریافتی در شب را نیز خوانده و به موقع پاسخ دهید.

آموزش استفاده از مسنجر ساینا syna

آموزش استفاده از مسنجر ساینا syna

امکان شارژ دورن برنامه‌ای برای تماس‌های صوتی

در ابتدای نصب برنامه هر کاربر 1500 تومان اعتبار برای برقراری تماس‌هاس صوتی دارد. پس از به پایان رسیدن این اعتبار می‌توان از طریق همین نرم افزار، با استفاده از گزینه‌ی Credits و البته به صورت امن از طریق گذرگاه‌های معتبر داخلی برای ادامه‌ی مکالمات، اعتبار خریداری نمایید.

مطالب مرتبط