ترفند شبکه های اجتماعی

قفل کردن اکانت اینستاگرام

blank

عناوین این مقاله

در برنامه ­ی اینستاگرام تنظیمات به صورت پیش فرض به گونه­ ای طراحی شده است که هر کسی می­تواند جزئیات حساب کاربری شما مانند پست­های شما را مشاهده کند. حال اگر کسی نخواهد یا مایل نباشد که هر فردی وارد حریم خصوصی­ اش در صفحه اینستاگرام شود می­تواند از طریق تنظیمات ساده حساب خود را شخصی کند.

قفل کردن اکانت اینستاگرام

قفل کردن اکانت اینستاگرام

نکته­ ای که قابل ذکر است این است که شخصی کردن حساب اینستاگرام،  فقط برای کاربران اندروید و iOS امکان پذیر است و کاربرانی که از طریق ویندوز وارد حساب کاربری می­شوند این قابلیت (قفل کردن اکانت) را نمی­توانند اجرا کنند.

حال اگر مایل هستید می­توانید از طریق مراحل زیر برای شخصی سازی پیج خود با کوک موبایل همراه باشید.

مرحله اول: به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید

مطابق شکل روبه ­رو بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود سه نقطه­ که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته را انتخاب کنید.

قفل کردن اکانت اینستاگرام

قفل کردن اکانت اینستاگرام

مرحله دوم: در بخش تنظیمات اینستاگرام، پرایویت اکانت را انتخاب نمایید

بعد از انتخاب سه نقطه در مرحله اول مطابق شکل صفحه ای از تنظیمات برای شما باز می­شود که با پایین آمدن از صفحه، گزینهPrivate Account  را مشاهده می­کنید، که با انتخاب این گزینه و فعال کردن این حالت صفحه شما به سادگی قفل می­شود.

قفل کردن اکانت اینستاگرام

قفل کردن اکانت اینستاگرام

از این به بعد با انجام این کار افرادی که فالوور شما نیستند قادر به مشاهده جزئیات حساب شما مانند عکس­ها، ویدیو­ها و پست­های شما نیستند مگر اینکه حساب شما را دنبال کنند و شما آن­ها را تایید کنید و جزء فالوور­­های خود قرار دهید.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این اپلیکیشن به پست ” مدیریت پروفایل instagram ” مراجعه نمایید.

در صورتی  که در کار کردن با گوشی خود و نصب و یا اجرای برنامه اینستاگرام روی آن با مشکل مواجه شده اید، اگر برای گرفتن عکس، ارسال و یا به اشتراک گذاری آنها در پیج اینستاگرامی خود به مشکل برخورده اید، تکتنسین های کوک موبایل آماده رفع هر گونه ایراد و مشکلات گوشی شما هستند. می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و با تیم تعمیرکار واحد تعمیر گوشی موبایل ما صحبت کنید. همچنین می توانید با تیم شبکه اجتماعی ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره و راهنمایی رایگان را دریافت نمایید.

سوالات متداول قفل کردن اکانت اینستاگرام

1- بهتر است اینستاگرام عمومی داشته باشیم یا خصوصی؟

ایده این است که با شخصی کردن حساب کاربری، وقتی یکی از دنبال کنندگان پستی را برای دوست خود ارسال می کند، آن شخص برای اینکه بتواند آن عکس را ببیند باید شما را فالو کند. از طرف دیگر، اگر حساب کاربری شما عمومی باشد، آن دوست می تواند به راحتی پست شما را در دایرکت های شان مشاهده کنند بدون اینکه شما را فالو کند.

2- آیا می توانم عکس های پست شده در یک حساب کاربری خصوصی اینستاگرام ببینم؟

در اینستاگرام، می توانید استوری، تصاویر یا فیلم های خود را به اشتراک بگذارید (اگر نمی خواهید تصاویر به صورت عمومی نشان داده شود، می توانید آنها را پنهان کنید). … فقط شما یا هر دنبال کننده تأیید شده می تواند تصاویر، فیلم ها و استوری در یک حساب کاربری خصوصی اینستاگرام را مشاهده کنید، اما با استفاده از ویژگی web viewer حساب کاربری خصوصی، می توانید بدون اینکه شخص را فالو کنید، تمام عکس های او را ببینید.

3- اگر یک هشتگ اضافه کنم چه کسی می تواند پست خصوصی اینستاگرام من را ببیند؟

اگر حساب کاربری شما به صورت خصوصی تنظیم شده باشد و هشتگ را به پست خود اضافه کنید، این پست در صفحه هشتگ مربوطه برای عموم نمایش داده نمی شود. فقط دنبال کنندگان تأیید شده شما می توانند پست های شما را در صفحات هشتگ یا در پیام های دایرکت اینستاگرام مشاهده کنند.

4- چگونه می توانم وضعیت فعالیت خود را در اینستاگرام خاموش کنم؟

حساب خود را از برنامه اینستاگرام در دستگاه اندروید یا iOS خود به صورت خصوصی تنظیم کنید:

  • به پروفایل خود بروید، سپس روی آن ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی حریم خصوصی> حریم خصوصی حساب کاربری ضربه بزنید.
  • روی حساب کاربری خصوصی ضربه بزنید تا حساب کاربری شما خصوصی شود.

5- آیا باید اینستاگرام خود را خصوصی کنم؟

در حالت کلی، باید کنترل کنید چه کسی محتوای شما را می بیند. برای اینکه بتوانید بیشترین کنترل را داشته باشید باید حساب کاربری خود را خصوصی کنید. وقتی حساب شما خصوصی باشد، همه آنچه را که پست می کنید از دید کسانی که شما را دنبال نمی کنند، مخفی می ماند. اگر کسی بخواهد عکس های شما را دنبال کند، می تواند، اما تا زمانی که شما آنها را تأیید نکنید، چیزی نمی بیند.

6- آیا ویژگی viewer حساب کاربری خصوصی اینستاگرام ایمن است؟

تصاویر اینستاگرام به راحتی عمومی می شوند، حتی اگر صفحه شما به صورت “خصوصی” تنظیم شده باشد. همانطور که اینستاگرام این ویژگی را در مرکز حفظ حریم خصوصی و ایمنی خود قرار داده است: «می توانید پست های خود را در برنامه اینستاگرام خصوصی کنید تا فقط دنبال کنندگان تأیید شده بتوانند آنها را ببینند.”

7- Instalooker چیست؟

Instalooker یک برنامه ساده و بدون هیچ زنگ و سوت هشدار است. این برنامه مبتنی بر وب است، بنابراین برای استفاده از آن، نیازی به دانلود نرم افزار ندارید. از ویژگی های برتر Instalooker می توان به مشاهده عکس های خصوصی اینستاگرام اشاره کرد.

8- چند درصد از حساب های اینستاگرام خصوصی هستند؟

با افزایش تعداد حساب های کاربری خصوصی در اینستاگرام به 298،579،709 در حدود 300 میلیون حساب کاربری خصوصی وجود دارد.

9- چگونه می توانم حساب کاربری خصوصی اینستاگرام را بدون تأیید صاحب حساب ببینم؟

برای این منظور، برنامه های زیر با پشتیبانی چند زبانه را دانلود و نصب کنید:

  • mSpy سازگار با iOS و اندروید، این برنامه را می توان به عنوان یک ابزار خصوصی برای نمایش مشخصات کاربر در اینستاگرام در نظر گرفت.
  • InstaLooker برنامه مبتنی بر وب، InstaLooker شما را از روند تنظیم ، نصب ، نظرسنجی ها و فرآیند تأیید انسانی آزاد می کند.
  • Minspy.
  • iKeyMonitor
  • XNSPY

10- آیا اینستاگرام خصوصی دنبال کننده بیشتری دارند؟

معمولاً کاربران اینستاگرام، حساب خود را از عمومی به خصوصی تبدیل می کنند تا فالوورهای بیشتری کسب کنند.

11- اگر اینستاگرام خود را خصوصی کنم، فالوورهای خود را از دست خواهم داد؟

با تغییر حساب کاربری خود به یک حساب خصوصی، تعداد درخواست های پیگیری شما از افراد ناشناس در این مورد کاهش می یابد. اما افرادی که شما را دنبال می کنند می توانند پست های شما را طبق معمول مشاهده کنند.

12- اگر از عمومی به خصوصی در اینستاگرام بروید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی حساب خود را از حالت عمومی به خصوصی تغییر دهید، افرادی که قبلاً شما را در حساب عمومی خود دنبال می کنند ، همچنان در حساب شخصی شما را دنبال می کنند.

مطالب مرتبط