ترفند شبکه های اجتماعی

قرار دادن نظر در استوری اینستاگرام

قرار دادن نظر دراستوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای ارتباطی مبتنی بر به اشتراک گذاشتن تصاویر است. این نرم افزار با هر آپدیت جدید قابلیت‌های بیشتری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.امروزه کمتر کسی را می‌شناسید که از اینستاگرام استفاده نکند. در سال‌های اخیر اینستاگرام قابلیت ایجاد استوری را به فاکتورهای قابل استفاده کاربران اضافه کرده است. کوک موبایل در تلاش است علاوه بر خدمات تعمیرات موبایل، کاربران خود را با انواع ترفندها و آموزش های دیجیتال آشنا سازد. پس با ما همراه باشید.

استوری چگونه کار می‌کند

استوری در واقع تصویر یا ویدیویی 15 ثانیه ای است که کاربران می‌توانند به مدت 24 ساعت آن را منتشر کنند. در آپدیت جدید اینستاگرام این قابلیت اضافه شد که کاربران بتوانند، هراستوری stories را به صورت دائمی روی صفحه اینستاگرام خود نگه دارند. علاوه بر آن اضافه کردن گیف، و آیکون‌های جذاب دیگری نیز به مرور به stories اضافه شد.

هر کدام از قابلیت‌های جدید به صورت یک stories پس از آپدیت آخرین نسخه به کاربران معرفی می‌شود. با دیدن این stories که در ابتدای لیست استوریهای کاربر قرار می‌گیردف اطلاعات لازم برای استفاده از آن قابلیت از طریق ویویی که اینستاگرام در stories قرار می‌دهد، به کاربران داده می‌شود.

ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های جدیدی که به استوری اینستاگرام اضافه شده است، قرار دادن نظرسنجی در stories است. به این صورت فرد می‌تواند یک سوال را مطرح کند و دو پاسخ برای این سوال در نظر بگیرد. کاربرانی که stories فرد را مشاهده می‌کنند، می‌توانند یکی از دو گزینه را انتخاب کنند و به نظرسنجی ارائه شده پاسخ دهند.

این stories می‌تواند برای مدت 24 ساعت به صورت معمول روی صفحه شخص قرار گیرد. جدای از آن با استفاده از قبلیت دائمی کردن استوری کاربر قادر خواهد بود استوری شامل نظرسنجی را به مدت طولانی‌تری روی صفحه خود قرار دهد.

راهنمای ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

گذاشتن یک نظرسنجی در اینستاگرام کار بسیار آسانی است، برای این کار تنها نیاز دارید مراحل زیر را انجام دهید. پیش از اینکه شروع به ایجاد نظرسنجی در صفحه اینستاگرام خود کنید، مطمئن شوید تا از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده می‌کنید.

برای آپدیت آخرین نسخه بسته به سیستم عاملی که از آن استفاده می‌کنید، به قسمت تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید و در صورت نیاز آخرین نسخه را دانلود کنید. نرم‌افزار پس از دانلود به صورت اتوماتیک اجازه استفاده از نسخه آپدیت شده را به شما می‌دهد.

قابلیت ایجاد نظرسنجی تنها در stories اینستاگرام قابل اجرا است. پس در اولین مرحله نیاز دارید تا یک stories جدید اضافه کنید. بهتر است استوری ایجاد کنید که در آن به نظر افراد نیاز دارید. برای گرفتن جواب، بهتر است تصویر یا ویدیوی شما مرتبط با سوالی باشد که می‌پرسید.

پس از گرفتن عکس یا ویدیوی استوری مورد نظر، با بالا کشیدن نوار پایین صفحه منویی از جدید‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام به شما نشان داده خواهد شد.

گزینه Poll را انتخاب کنید، سوال خود را در قسمت بالا تایپ کنید و دو جواب برای آن در نظر بگیرید. در تایپ سوال و جواب‌های نظرسنجی می‌توانید از ایموجی‌ها نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید، تعداد حروف تعیین شده برای این کار محدود است.

قرار دادن نظر دراستوری اینستاگرام

قرار دادن نظر دراستوری اینستاگرام

برای به اشتراک‌گذاری استوری نیز مانند قبل عمل کنید و آن را برای فالور‌های خود به اشتراک بگذارید.

زمانی که stories خود را چک می‌کنید، صفحه‌ای به شما نشان داده می‌شود، که در آن قادر هستید لیست افرادی که استوری شما را دیده‌اند ببینید.

در ابتدای این لیست پاسخ افراد روی هر کدام از گزینه‌ها نیز مشخص می‌شود و به صورت درصد به شما نشان داده می‌شود. با ورود به هر پاسخ می‌توانید لیستی از افرادی را مشاهده کنید که نظرشان را با انتخاب آن گزینه برای شما ارسال کرده‌اند.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استوری اینستاگرام به پست” ذخیره همیشگی stories اینستاگرام “مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط